Aparthotel Oversum Vital Resortsterstersterster

4.5Matig

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Winterberg (Sauerland)

4.5Matig

• 5.5Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Oversum Vital Resort voor je op een rij gezet:

Aparthotel info

• Jacuzzi
  • Sauna
Meer aparthotel info

13 reviews over Aparthotel Oversum Vital Resort

• 2018
    3Belg20-02-2018

Teleurstellend

Meer als 800 euro betaald voor 2 kamers voor 2 overnachtingen. Tweede keer dat we hier waren, eerste keer viel goed mee. Maar nu wel tegenvaller. Kamers tegenover welness en kantoren van toeristische dienst waardoor privacy nul is. Dan in welness was de saunameester een soort van politie. Hoewel we dag vorige dag met badkledij in dampbad zaten werden we de volgende dag eruit gejaagd omdat het naaktgedeelte is. Met als gevolg dat we letterlijk door saunameester achtervolgd werden en in andere sauna zeer onbeleefd aangegaan werden hoewel we toen in orde waren. Dan op een dag een skiongevalletje gehad, werden we door de receptie naar het nabijgelegen medisch centrum gestuurd. Daar waren we niet op onze plaats want voor kniepijn moet je niet bij de gynaecoloog zijn. Dan zelf maar naar ziekenhuis gegaan. Was volgens de receptioniste ook heel ver weg maar was echter maar 5 minuutjes te voet.

• 5Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in februari 2018

• 2017
    8Ingrid01-10-2017

rust, kwaliteit en natuur

Mooie, rustige ligging aan het kurpark, wandelafstand tot het centrum. Ruime parking. Tourist info en gemeentelijk zwembad in hetzelfde gebouw. Bij dit hotel krijg je geen Sauerland SOMMER card, alleen de Sauerland card (veel minder korting/geen gratis activiteiten). Kom je hier in de zomer en wil je GRATIS 39 activiteiten uitproberen, kies dan een ander hotel dat de SOMMER card wel schenkt ! Zeer fraaie wellness: 3 sauna's, binnen- en buitenbaden met bistro. Kamer valt tegen: geen airco, geen koffie/thee faciliteit, gordijnen verduisteren niet voldoende, zware deuren die lawaaierig in het slot vallen. Geen Nederlandstalige tv-zender. Klassiek ontbijtbuffet van goede kwaliteit. Ruime keuze, maar geen vers sap en de hele week geen enkele variatie. Verzorgd 4-gangendiner, hoofdgerecht keuze uit vlees/vis/vegetarisch, de gerechten ogen bijzonder fraai, vlotte bediening. Ontbijt- en tapasbuffet blijven verzorgd, ook voor wie later komt eten.

Gereisd met partner in september 2017

• Oude reviews

9kranenkampjes16-09-2016

heerlijk verblijf

Heerlijk hotel, hadden luxe kamer op de 7e verdieping, prachtig uitzicht hele fijne kamer niets op aan te merken, van alle gemakken voorzien. Schoonmaak is super. Nadeel van het ronde gebouw is dat de wind bijna altijd rond het gebouw waait waardoor op het balkon zitten meestal niet fijn is. Personeel zeer behulpzaam, doen alles voor je om het zo aangenaam mogelijk te maken. Wellness deel is goed maar wat beperkt. Wat ons het meest stoorde is dat er maar een klein deel naakt is en als je het (bubbel) bad in wilt je eigenlijk je zwemkleding aan moet trekken. Reden hiervan is dat langs dat deel ook gasten lopen die naar het zwembad gaan. Van het afzonderlijke spa-gedeelte gebruik gemaakt van de spa-suite: helemaal geweldig relax en ook daar het personeel fantastisch. Het restaurant is super. Heerlijke gerechten en goed personeel. Alles bij elkaar heerlijk verblijf gehad.

Gereisd met partner in september 2016

• 9M en M Franken19-02-2015

Geweldig genoten!, erg goed hotel!

Wij begrijpen niets van de vorige reactie. Als je wilt zeuren vondt je altijd wel een stok om mee te slaan...

De Nederlands sprekende receptioniste is gewoon enthousiast en erg behulpzaam. Het hotel zelf is bijzonder stijvol ingericht, alles is netjes en schoon. Ontbijt erg goed, champagne in het weekend. Welnessruimte ook goed, 2 ruime rustruimten, zelfs opgietsessies in de sauna! Ligging tov het dorp ook goed, binnen 5 min wandelen zit je in het centrum. Pistes zijn iets verder ca 5 minuutjes met de auto. Wij hebben weinig of niets op te merken over het hotel en komen hier zeker weer terug!!

Gereisd met partner in februari 2015

• 4Marie23-11-2014

Lijkt heel wat , maar is heel teleurstellend

Te joviaal ontvangst door Nederlandse die al jarenlang in Duitsland woont en graag wil laten weten dat ze de taal nog spreekt.jammer genoeg is ze de beleefdheidsvormen vergeten. Wellness lijkt heel wat maar valt erg tegen. 3 sauna's en stoombad, 1 (kruiden)badje en veel te weinig relaxplekken voor alle bezoekers. Bij boeking kregen we 2 wellnessbonnen voor een behandeling maar...... Gedurende de 5 dagen dat we daar zouden zijn was er geen enkele behandeling meer te boeken. Wij hadden halfpension geboekt: 1 dag van te voren opgeven welk hoofdgerecht je wilt. Na dag 2 hebben we besloten om onszelf niet langer te kwellen met de "culinaire hoogstandjes" van de kok en zijn in Winterberg gaan eten. Zeer teleurstellend; wij hadden geboekt voor 5 dagen maar zijn voortijdig vertrokken. Jammer van het geld maar nog langer blijven was gewoon geen optie voor ons.

Gereisd met partner in november 2014

• 8Hilbrand15-01-2014

Prijzig maar goed hotel

Voor 200 euro per nacht mag je ook wel wat verwachten maar het was een prachtige kamer op de 6e etage met een fantastisch uitzicht. Kamer was erg groot met super schone badkamer, goed balkon, tv met nederlandse zender (BVN) en echt een ontzettend goed bed. Sauna en zwembad zijn gratis te gebruiiken. Het hotel is op loopafstand (circa 5 minuten) van het centrum. De ruime parkeerplaats is gratis te gebruiken. Afstand tot de eerste piste is circa 10 minuten wandelen of 3 minuten met de auto.

Gereisd met partner in december 2013

• 9Cees15-01-2014

Schitterend hotel en prima service

Jammer dat we niet vooraf geïnformeerd zijn dat het zwembad gesloten was.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in januari 2014

• 8Bianca Kalse03-05-2013

Prachtig nieuw hotel

De algemene indruk was uitstekend. Het uitzicht was fenomenaal. Wel wat opstartfoutjes: verlichting hing achter de kastdeur, zodat je bij schemer niets meer kon vinden. Ook onduidelijkheid bij de sauna: je mocht daar geen zwemkleding aan, maar om in de fitness of in het zwembad te komen, moest je door deze sauna. Dit was heel ongemakkelijk, zowel voor de mensen die aangekleed langsliepen alswel voor de naakte mensen in de sauna. Toen wij deze punten aangaven bij de receptie gaven zij aan dat dit inderdaad punten van aandacht zijn, en dat hierover snel vergaderd zou gaan worden. Ontbij was top!

Gereisd met partner in februari 2013

• 9Mark21-04-2013

Erg mooie kamer, goed ontbijt en mooie ligging

Mooi, nieuw hotel pal naast het centrum; je loopt zo de winkelstraten in. Voldoende parkeerruimte bij het hotel. Faciliteiten goed verzorgt.

Kleine kamers, maar van alle gemakken voorzien, luxe uitgevoerd en goed schoongehouden. Mooie ontbijtzaal, met heerlijk eten en goede service.

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 10ed12-03-2013

prachtig nieuw hotel met heerlike welness

Dit hotel ligt net buiten het centrum met een mooi uitzicht over de bossen. Het hotel is in 2012 geopend en is modern ingericht, De kamers zijn ruim, modern en hebben heerlijke bedden. De welness bestaat uit twee sauna's een stoomcabine en een groot en klein bubblebad. Ook is er vanuit de welness toegang tot een groot 25m zwembad. Badjassen op de kamer en een gezellige bar met openhaard. ontbijtbuffet is royaal.

• 5Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in maart 2013

4 tips over Aparthotel Oversum Vital Resort

• Sandra, 11-03-2013

Het restaurant Kurparkstuben (Am Kurpark 2) is op loopafstand en ligt heel mooi. Gezellig restaurant, hebben er heerlijk kaasfondue gegeten. Winterberg zelf is een leuk dorp en het skien voor een paar dagen heel goed te doen vooral met kinderen.

• elly, 22-10-2012

Vraag naar de kaart voor je reserveert.

• M en M Franken, 19-02-2015

Ga eten bij Benny's Kartoffelkiste en drink een Guinnes in de Irish Pub. Voor de wandelaars: recht achter het hotel ligt een mooie, zelfs spannende, wandelroute langs de berg, boven de rivier.

0 vragen over Aparthotel Oversum Vital Resort

• JacuzziAanwezig
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
    • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenAyurveda, Massages