Hotel Nuhnetal

Hotel Nuhnetal
8,4

• Ligging t.o.v. pistes7,4

24 reviews over Hotel Nuhnetal in het Nederlands

Van harte aanbevolen. Wij gaan zeker terug.

At Sonneveld en Geja Cadee
16-9-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Hotel Nuhnetal is een prima hotel waar wij 11 nachten verbleven voor een wandelvakantie. De Sauerlandzimmer die wij hadden was ruim en bood voldoende zitgelegenheid. De kamer was schoon. De badkamer was ruim en beschikt over een goede douche. Het ontbijtbuffet was erg goed. Er was van alles beschikbaar. We hadden half pension. Voor ons was dit prima. Dagelijkse een 3 gangen menu, waarvoor wij 's morgens een keuze konden maken.Ook de vegetarische gerechten voor mijn partner waren afwisselend en van goede kwaliteit. Het personeel is erg aardig en volop behulpzaam. Frau Diemel, de eigenaresse, was erg vaak aanwezig in de receptie en was erg behulpzaam. Het zwembad is klein, maar voldoende. Heerlijk warm water. Erg lagen handdoeken klaar.Van de sauna en de andere welness-voorzieningen hebben we geen gebruik gemaakt. De sauna zag er schoon uit en ook hier waren handdoeken aanwezig. Het hotel ligt tegen het centrum van Winterberg aan.

Gereisd Met partner in september 2018

Zeer tevreden

Barbara
15-4-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Rustig hotel met een geweldig ontbijt. Wij hadden een sterrenkamer met balkon deze was zeer ruim met een mooie badkamer. Het centrum van winterberg is in 1 minuut lopend te bereiken. Personeel bij het ontbijt is zeer vriendelijk.

Gereisd Met partner in Thu Mar 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima in orde!

john blekman
23-8-2016

Keurig netjes. Schoon. Vriendelijk.

Gereisd Met partner in Mon Aug 22 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super goed verzorgt hotel

Jelle
4-8-2015

Wij zijn hier voor 2 nachten geweest, in een familiekamer. Deze was zeer ruim, prima bedden en keurig schoon. Ontbijt was voortreffelijk, zeer goed verzorgd. Kinderen genoten van het mooie ruime zwembad, met ruime openingstijden. Hotelligging erg mooi, loopt zo het centrum in. Echt een aanrader!!!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015

uitstekende service

smit
29-11-2014

We zijn 2 dagen wezen mountainbiken. Het was koud weer 's ochtends uitgecheckt en 's middags bij terugkomst toch nog heerlijk warm kunnen douchen het zwembad en de sauna stonden ook nog tot onze beschikking. Kortom weer heerlijk warm en doorstoofd naar huis gegaan. Ligt erg dichtbij vele mtb routes, er is plaats voor de fietsen in het kachelhok zodat ze 's ochtends weer kurkdroog zijn.

Gereisd Met vrienden in november 2014

Super plek

geert en maaike
2-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Heerlijk hotel midden in het centrum maar niel lawaaiig :) we komen graag terug !!!!!

Gereisd Met partner in februari 2014

Prima verblijf

gerardu_1
3-10-2013

Dit was de 9de keer en nog steeds goed in alle opzichten; vriendelijk personeel en gastvrouw en gastheer die het prima eten verzorgt. Ligt zeer kort bij centrum en bij wandelpaden. Bus stopt op loopafstand ook. Bij uitzetten van wandelingen wordt meegedacht.

Gereisd Met vrienden in Sun Sep 22 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gezellig hotel in het centrum (uit de loop)

john_16
5-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes7

Gezellige sfeer. Goed ontbijt in een wederom gezellige ruimte. De ligging is niet direct aan de piste, maar wel makkelijk bereikbaar. Je loop in een paar stappen het centrum in.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Feb 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi 3*** hotel in het centrum

Marie- Josee en Bert
11-11-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

We wilden 3 nachtjes in Winterberg doorbrengen en zochten op internet een leuk hotelletje. Na even zoeken kwamen we hotel Nuhnetal 3* tegen bij touroperator.

Na deze 3 nachten kunnen we stellen dat er niets teveel gezegd is over dit hotel... eigenlijk te weinig.

Ligging klopte met wat er geschreven is. Maar dat dit hotel door een echtpaar gerund wordt en dat ze dit op een perfecte wijze doen staat niet omschreven.

Ontvangst voortreffelijk... ondanks dat we 's ochtends om half 11 al voor de deur stonden. Niet moeilijk doen, sleutel krijgen, koffers op de kamer en al de eerste dag kunnen genieten.

Prachtige, schone en luxe kamer. Ontbijtbuffet en avondeten meer als voldoende en de bediening was uiterst attent en zeer vriendelijk.

Welness... keurig schoon en van alle gemakken voorzien... sauna, solarium, rustruimte, massage en een voor een hotel groot zwembad.

Tot slot... dit is echt een hotel waarvan we zeggen... terugkomen en niet te lang er mee wachten... een echte aanrader.

Gereisd Met partner in november 2012

Niet voor herhaling vatbaar

Lida
9-11-2012
  • Ligging t.o.v. pistes5
  • Ligging t.o.v. pistes5

Van05 tot 08 nov. verbleven wij in Hotel Nuhnetal. De familiekamer was ruim maar erg gedateerd qua inrichting. De doucheruimte met toilet erg klein. De minikoelkast was kapot, lastig als je medicijnen koud moeten staan. Werd ook niet verholpen. Van tevoren was niet aangegeven dat er verbouwd werd. Dit gaf af en toe herrie, een verflucht en bij het zitje beneden geen stroom/verlichting. De aandacht van de beheerders was ook meer bij de verbouwing dan bij de gasten. Het ontbijt was goed maar niets bijzonders, Wij hebben buiten de deur gedineerd omdat het er niet gezellig was om te eten. Het zwembad/sauna waren goed en het hotel lag dichtbij het centrum. Toen we na afloop aangaven de prijs/kwaliteit verhouding niet goed te vinden en de redenen waarom, werd dit niet gewaardeerd. Het zou komen omdat vorige gasten dingen kapot hadden gemaakt (???). Wij gaan niet meer terug naar Hotel Nuhnetal. .

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Nov 05 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

De Jong Intra

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Verwarmd

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Gratis wifiLobby

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koffie en thee, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Infrarood sauna

• ParkeermogelijkhedenAfsluitbare garage, Bewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nuhnetal in Winterberg (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nuhnetal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.