Hotel Liebesglück - Genießen zu zweit

Kleine hotelsWebsiteLink naar websiteWeer vandaag16°5°
Hotel Liebesglück - Genießen zu zweit
7,5

• Ligging t.o.v. pistes8,0

We hebben een aantal aanbieders voor Liebesglück - Genießen zu zweit voor je op een rij gezet:

36 reviews over Hotel Liebesglück - Genießen zu zweit in het Nederlands

Het hotel was proper, 2 mooie kamers gekregen

Geens patricia,
21-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het hotel was goed, ontbijt was niet heel uitgebreid , maar er was toch voldoende, elke dag keuze uit verschillende eiergerechten a-la-minute gemaakt.

Avondeten was heel lekker en keuze uit 3 hoofdgerechten. De bediening was heel goed ,vriendelijk personeel vooral Anke deed al het mogelijke.

De kamers waren goed, wij hadden kamer 40 en 41, het was allemaal heel netjes.

Het enige nadeel is dat je er s'avonds niks meer te doen was.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Gevalletje jammer

Danielle van Noort-Hurkmans,
30-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

In aanvulling op wat mijn man eerder deze avond schreef...

Ontbijt mag je wat van verwachten in een 4 sterren hotel. Nou helemaal niks. Zo karig. En slecht bijgevuld. En producten liggen niet gekoeld. Ook Savonds. Saladebuffet... Zeer zeer jarig voor 4 sterren. En alles staat ingekoeld. Erg veel fruitvliegjes erop. Mijn honger was over.

Over de kamer. Een putje in de grond en een beschimmeld douchegordijn.. 4 sterren? Nog niet misschien.

Grote pluspunt is het vriendelijke personeel. Maar verder kom ik hier nooit meer terug.

Gereisd met partner in juli 2017

Viel een beetje tegen

Ed Van noort,
30-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Kamer was niet echt schoon. Vooral douchgordijn was vies. Duktape in de douche om gaten dicht te maken. Het eten was goed maar voor een 4 sterrenhotel zeer karig. Je kunt veel bijkopen. Daar reken je niet op. Drank is wel erg duur. Glas wijn voor 7 euro is niet echt goedkoop. Wel dicht bij het centrum. Zeker een pluspunt. Het personeel is zeer vriendelijk. Volgend jaar toch wat anders zoeken.

Gereisd met partner in juli 2017

Direct boeken

Adults only hotel, romantiek ten top

MLeen,
27-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Dicht bij winkelstraten, midden in centrum en toch rustig gelegen. Lekker eten bij candle light of in grill restaurant. Ontbijt alles voorzien, maar matig aangevuld. S'avonds in de kelder zelfvoorziening om nog iets te drinken. Mooie kamers maar bovenste suite gordijnen niet lichtdicht - dus vroeg wakker; ondanks kamer onder dak zeer frisse kamer! 1 persoonskamers zijn ruim. Min puntje - volgens hun website kan je ebikes huren, maar die waren niet beschikbaar.

Zeer vriendelijke bediening in restaurant.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Hotel adult only - in centrum

Belgske,
15-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Ze proberen echt alles te doen zodat je je romantisch kan uitleven.

Echte roos op de kamer - candlelight dinner - lekker eten....

Maar bedden redelijk hard. Gordijnen verduisteren niet - dus vroeg wakker.

Hebben de luxe torenkamer - ondanks onder dak lekker fris geslapen!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Niet wat we ervan verwacht hadden..

Saskya,
13-5-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Upgrade naar een romantische kamer voor 15 euro extra. Hiervoor kregen we een grotere kamer met balkon. Romantisch was het niet want er was allen fel licht in de kamer en 2 losse bedden die aan elkaar geschoven waren.

Ontbijt en diner goed met veel biologische producten. Service in het hotel was prima. Service in het steakrestaurant was slecht. Lang op ons eten gewacht, verkeerde bestelling.

Locatie was goed, dicht bij het centrum en veel te doen in de omgeving.j

Dure drankjes! Bar al vroeg dicht. 22.00 uur.

Gereisd met partner in mei 2017

Marc
25-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Alles was prima: vriendelijk personeel, lekker eten, mooie kamer.

Een koelkastje op de kamer ontbreekt.

Gereisd met partner in februari 2016

Fantastisch hotel

Patrick
19-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het hotel is ideaal gelegen in het centrum van Winterberg, op wandelafstand van de pistes. De suite zijn super leuk ingericht en je logeert in de torens met een prachtig uitzicht. Het personeel is super vriendelijk en het eten zeer lekker.

Gereisd met partner in februari 2016

Heerlijk eten!

Thea
4-9-2015
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Mooi hotel in centrum. Toch rustig. Vriendelijke ontvangst. Mooie suite. Heerlijk gegeten.

Gereisd met partner in augustus 2015

Prima, gastvrij hotel dichtbij centrum.

Arno Driessen
7-6-2015
  • Ligging t.o.v. pistes7

Elke avond gegeten in restaurant Astenblick. Uitstekend, eerlijk eten voor een relatief kleine prijs. Bediening uitstekend. Hoteleigenaar doet alles om gasten een goed verblijf te verzorgen. Zeker een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2015

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Liebesglück - Genießen zu zweit in Winterberg (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Liebesglück - Genießen zu zweit zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.