Hotel Leisse

7.8Goed

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Winterberg (Sauerland)

7.8Goed

• 7.2Ligging t.o.v. pistes

42 reviews over Hotel Leisse

• 2019
    8Hooge Venterink11-02-2019

Gemoedelijkheid staat hoog in het vaandel.

Een heel goed en net hotel in hartje Winterberg. Hier staat de gastvrouw de hele dag klaar voor haar gasten. Nette en schone kamers en een heerlijk ontbijt. Een gastvrouw uit duizenden!👌🏻

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in februari 2019

• Oude reviews

8jacques pechtold02-01-2014

perfect in hartje centrum gelegen

een warm onthaal in familiare sfeer. De gastvrouw wil maar 1 ding , dat is dat je je zeer welkom en prettig voelt.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in december 2013

• 8E.Zijlstra22-02-2013

Een leuk en knus hotel, nette kamers

Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam en ook wel in voor een gezellig praatje. De kamers waren netjes en schoon en de badkamer iets oudbollig, maar wel schoon! Het hotel ligt midden in het centrum en dat vonden wij erg prettig, hoewel we helemaal geen geluidsoverlast o.i.d. hebben gehad. Het ontbijt was redelijk uitgebreid en er was voldoende keuze. Het hotel ligt op ongeveer 10 min. lopen, maar omdat wij de skies mee moesten nemen zijn we met de auto naar de piste gegaan, dan is het maar 5 minuutjes. Al met al hebben een prima verblijf in dit hotel gehad en ik zou hier zo weer heen gaan.

Gereisd met partner in februari 2013

• 9Arno Boom10-12-2011

Fantastisch hotel hier komen wij zeker terug!

Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding en vriendelijke mensen. Goed ontbijt en schone kamer. Kortom: Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in december 2011

• 8FvdHelm22-11-2011

Gezellig & Sfeervol hotel

Vorig jaar met vrienden geweest om te skiën etc. Erg goede ligging in het midden van het centrum, vlak bij uitgaansgelegenheden voor de apres ski met de auto 5 min van de piste's.

Omdat het goed beviel nu terug geweest met mijn vrouw. (niet om te skiën)

Schone kamers, met 2 aparte bedden tegen elkaar aan. Ontbijt was nu minder dan vorig jaar, maar het was ook geen hoog seizoen. Jus d'orange stond toen in een kan bij het buffet, nu kregen we een glas en na vragen nog 1. De gastvrouw herkende me niet, maar was wel aardig. Idd ze zat in het hoekje een krantje lezen. Ze bracht ook voldoende koffie en thee.

Gezellig restaurant bij het hotel met goed eten.

Ik denk dat ik deze winter weer hier heen ga om te skiën en apres skiën!

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in november 2011

• 7Marleen31-10-2011

Schoon hotel

We kregen kamertje 16 maar deze viel ons eigenlijk helemaal niet tegen. De kamer was erg schoon en vrolijk ingericht. Het uitzicht op het platte dak vonden wij niet storend, het was juist wel lekker rustig omdat er geen verkeer lang ging. Wel hadden we 2 aparte bedden (met goede matrassen). Ontbijt was karig en heeft een hoog Lidl gehalte. Wij kregen op de tweede ochtend een glaasje jus d'orange. Er wordt idd onderscheid gemaakt tussen "duur" betalende gasten en gasten welke geboekt hebben via veiling. De gastvrouw is niet echt vriendelijkheid en gastvrij maar wij hebben bij het ontbijt niet ervaren dat ze zit te kijken hoeveel we zitten te eten. Ze zit in haar hoekje gewoon haar krantje te lezen. De douche was erg goed, wel met een hoge instapbak. Het hele hotel(behalve de gastvrouw) ademd sfeer en warmte uit. Het hotel ligt aan het autovrije en gezellig winkelplein in het centrum van Winterberg, gratis parkeren bij hotel. Geen internet. Geen huisdieren. Vlakbij wandelwegen.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in oktober 2011

• 4Peter en Mirjam02-10-2011

Goede kamer, verder waardeloos.

Aantal weken geleden ben ik hier samen met mijn vriendin geweest.

We kregen een geweldige kamer, wellicht omdat het hotel ook niet vol was.

Maar het ontbijt, zo slecht nog nooit meegemaakt, slechts paar soorten beleg, zielige witte boterhammen, 1 glas jus dórange per persoon, alle glazen op het buffet hadden schimmel onder het voetje. Geen eitje of iets dergelijks, echt heel triest...

Gastvrouw deed wel aardig maar had absoluut geen prettige uitstraling, in hoeverre je haar dat kunt verwijten...

Wij komen uiteraard nooit terug.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 9Henk en Hermien Nijen Twilhaar25-09-2011

Zeer goed hotel

Het hotel was erg goed, grote slaapkamer en badkamer. Het ontbijt was lekker, met warme broodjes en goed beleg. Alleen de eitjes wel gemist bij het ontbijt. De gastvrouw was erg vriendelijk. En genoten van het centrum binnen handbereik, met de mooie terrasjes en prima eetgelegenheden. We hebben twee dagen van te voren gebeld dat we wat later kwamen, en dat was prima.

Gereisd met partner in september 2011

• 5Harrie20-09-2011

Waarom niet gewoon klantvriendelijker ??????

Via veiling.nl voor 2 dagen kamer gehuurd. Op email van veiling.nl stond een luxe kamer, maar bij aankomst kon dat alleen tegen bijbetaling van 20 euro per nacht. Volgens eigenaresse was dat nou eenmaal zo, maar als klant die een produkt heeft gekocht heb ik daar eigenlijk niets mee te maken. Toch kamer 16 gekregen; een zeer eenvoudige kamer met maar één stoel. Wel schoon en bedden waren goed, mits je niet langer bent dan 1.90 mtr. OP verzoek een 2e stoel bijgeplaatst. Sober maar alles werkte goed met nette douche. Het ontbijt is sober maar je hoeft geen honger te lijden. Wel wordt verschil gemaakt tussen meer en minder betalende gasten. Alsof je door gasten een eitje te onthouden het bedrijf beter laat renderen ?? Eigenaresse een beetje nukkig en weinig klantgericht. Een gemiste kans, want vriendelijkheid kost niets. Hotel ligt wel mooi midden in het stadje. Onderliggend restaurant is goed.

Gereisd met partner in september 2011

• 8tineke03-08-2011

mooi hotel midden in het centrum

Mooi hotel, mooie kamers en een vriendelijke familie. Het stadje is niet alleen leuk in de winter, ook in het voorjaar leuk om te bezoeken. En een mooie omgeving om te verkennen.

Gereisd met partner in mei 2011

Hotel Leisse info