Hotel Landhotel Fernsicht

9,8

• Ligging t.o.v. pistes9,0

6 tips over Hotel Landhotel Fernsicht

Heleen Homburg, 7-3-2015
De kasfondue is heerlijk. Let op! Niet vegetarisch.
Pieter, 4-3-2015
Eten bij een van de restaurantjes in het dorp is ook erg leuk, maar als je daar geen zin in hebt (zoals wij hadden) kun je prima dineren in het hotel. Wel even 's ochtends aangeven.
Kevin, 18-2-2015
Restaurant Panorama is een aanrader met name om het uitzicht. Op vrijdag en zaterdag avond kun je skieën in het donker. Je moet hier wel apart voor betalen maar het is dan wel lekker rusitg.

We hebben een aantal aanbieders voor Landhotel Fernsicht voor je op een rij gezet:

bospc1, 24-4-2014
De omgeving leent zich perfect voor fietstochten, mountainbiken, wandelen, enz.
Fam.Vermeulen, 19-9-2013
Er is genoeg te doen: centrum Winterberg is aanrader, wandelen Kahler Asten. Ook voor de mountainbiker is er genoeg uitdaging.
m.pronk9, 17-5-2012
Misschien kan het balkon dmv scheidingswandjes afgeschermd worden van de andere kamers. Nu waren wij de enige gasten maar het lijkt me niet leuk als de buren voor je raam langs komen wandelen. Het is maar een idee hoor.