Hotel Landhotel Fernsicht

Kleine hotelsWeer vandaag1°-2°
Hotel Landhotel Fernsicht

• Ligging t.o.v. pistes9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Landhotel Fernsicht voor je op een rij gezet:

48 reviews over Hotel Landhotel Fernsicht in het Nederlands

Super!

Wendy de Kok,
4-12-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het hotel is knus en klein ! Alles schoon en netjes. Wij hebben een leuk weekend gehad ! Aardige mensen . Wij komen zeker nog een keer terug.

Heerlijk genoten

Peggy,
21-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Net thuis van een heerlijk weekendje Winterberg. Hotel en ontbijt was top verzorgd, van alle gemakken voorzien. We komen hier zeker nog eens terug

😉

Geweldig goed hotel

Roger,
5-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Super vriendelijk ontvangst,hotel kamer zeer netjes met fijne bedden en grote inloop douche.ontbijt is top.iets negatiefs bedenken zou het niet weten.mischien te goed voor het aantal sterren.

Sfeervol hotel, aanrader !

Mark,
1-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

De kamer was netjes en schoon en had een keurige badkamer. Het is mogelijk om in het hotel te ontbijten (uitgebreid buffet) en (na reservering) te dineren in een sfeervolle ambiance met mooi uitzicht (op de zwarte piste). Landhotel Fernsicht is eigendom van de familie Vogels en zij doen er alles aan om het gasten naar hun zin te maken. Als ik nog een keer naar Winterberg ga, zal ik zeker weer naar dit hotel gaan.

Eigenaren voor wie niets te veel is. Altijd vriendelijk en bereid om informatie of advies te geven. Belangstellend maar zeker niet opdringerig. Zij (met hun zoons) maken het verblijf tot een geweldige ervaring.

Fijn hotel; mooie, zeer schone suite met alles erop en eraan. De suite heeft niet het mooiste uitzicht, maar dat wisten we van te voren. Onze voorkeur ging meer uit naar ruimte dan naar uitzicht. Vanaf het terras is wel een mooi uitzicht.

De suite is van alle gemakken voorzien; goede bedden en mooie ruime badkamer.

Goed ontbijt, waarbij altijd nog weer even gevraagd word of alles in orde is.

Hoewel wij niet hadden gereserveerd hebben wij er op de dag van aankomst toch 's avonds nog kunnen eten. Top!

Enigste minpuntje: slechte wifi en geen internet (dat laatste vanwege de strenge Duitse wetgeving).

Een plek om van te houden

Casper
12-9-2016

Vriendelijke ontvangst en duidelijke tips over wandelmogelijkheden, uitstapjes en eetgelegenheden. Gezellige lounge. Mooi uitzicht op kamer en ontbijtruimte. Kamers erg goed verzorgd. Nederlandse eigenaresse wilde het je echt naar de zin maken. Een plek om van te houden en weer naar terug te komen.

Erg goed

Kees van Haaren
12-9-2016

Zeer goede en vriendelijke service, flexibele (Nederlandse) eigenaresse die het je echt naar de zin wil maken. Prachtig uitzicht vanuit de kamer, uitstekend ontbijt. Veel mooie wandelgelegenheden in de directe omgeving. Je krijgt tips over de beste eetgelegenheden in de buurt en eventuele activiteiten. Kamer is schoon en van alles voorzien. Enige nadeel dat de Wifi verbinding wat zwak is. Heerlijk om er een paar dagen te vertoeven, ook als er geen sneeuw ligt.

Heerlijk

Natascha
9-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Gewoon goed. De eigenaresse van Fernsicht, is zeer servicegericht en denkt met je mee in wat hè kunt doen in en om Winterberg.

Schone en nette kamer met een heerlijke douche.

Ontbijt is zeer de moeite waard. Een plek om terug te komen.

Geweldig

Diny en john
3-7-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wat een ontvangst en gastvrijheid wij hebben geen minpuntje kunnen ontdekken mijn partner en ik mochten 3 dagen aanwezig zijn in dit geweldige hotel kamers ruim en goede bedden en erg schoon . Ik was aan het lijnen en hebben in de avond in het hotel gedineerd en Elise heeft buiten de kaart om voor mij een maaltijd salade klaargemaakt en zelden zo salade gegeten ( bedankt Elise ) alles was top en niks was te gek eigenaren elise en Ton namens mij partner Diny en mezelf bedankt voor een paar geweldige dagen en wij komen zeker terug.

Supper. Genoten met ons gezin.

Fam. Zwemer
18-5-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Alles prima. Kamers zeer schoon, prachtig uitzicht. Ontbijt,diner, en een keer lunch.. Heerlijk. De fam Vogels heeft ons echt verwend. We hadden echt vakantie.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landhotel Fernsicht in Winterberg (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landhotel Fernsicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.