Vakantiepark Landal Winterberg

• Ligging t.o.v. pistes8,9
  • Onderkomen8,6

58 tips over Vakantiepark Landal Winterberg

Martin, 13-1-2018

Leuke uitstapjes en tips rondom Landal (Winterberg) vindt u op http://winterberg-tips.nl

leuk!

Jeroen, 25-7-2015

- Neem prive ski-lessen ipv groepsles voor kinderen. Ze liggen namelijk tijdens de groepsles meer in de sneeuw te wachten dan dat ze aan het leren zijn.

- Neem geen huisje aan de piste. Dit betekend dat je helemaal boven op de berg zit en voor elke boodschap de hele berg moet beklimmen. De liften zijn ook beneden in het dal.

Ester, 13-7-2015
Leuke activiteiten in de omgeving, rodelbanen in Winterberg en Willingen, glasblazerij in Willingen, Ertsmijn in Ramsbeck, tubebaan in Winterberg/Willingen erg leuk voor de kinderen!

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Winterberg voor je op een rij gezet:

yvonne, 12-5-2015
Kijk uit met de badkamer met het mat gemaakte raam, voor je overburen een complete peepshow!
Esther, 20-2-2015
Privelessen nemen ipv groepsles voor het skiën. Is wel iets duurder maar ze leren er sneller door skiën.
Renate, 30-1-2015
Lekker gegeten bij restaurant Dorfalm in het centrum van Winterberg

monique, 14-11-2014
eten bij alm dorf in het centrum van winterberg goedkoop en erg lekker
Geertje, 11-10-2014
openhaard hout kopen in de baumarkt in winterberg.
b.a., 18-8-2014
In Winterberg kun je leuk rodelen, en heb je een soort van avonturenbrug. leuk voor de kids, een grote loopbrug met allerlei hindernissen. Als ze aan het trainen zijn is de bobsleebaan ook leuk om te bekijken.
Ilke, 18-7-2014

In de omgeving enkele leuke uitstapjes, wildpark in willingen is super (dieren, sprookjesbos en een hele leuke, nostalgische speeltuin), verschillende rodelbanen, panoramabruggen.

In Niederfield (op 11km) is een superleuk beekje, waar je dammetjes kan bouwen en lekker in het groen kan piknikken.

Vanuit je bungalow kan je bijna gewoon het bosinstappen, lekker rustig, hier en daar een bankje om te zitten, goede bewegwijzering