Vakantiepark Landal Winterberg

• Onderkomen7,6

56 reacties Vakantiepark Landal Winterberg

Nespresso Koffie Machine

Grenzeloos, 19-2-2019
In de luxe huisjes staat een Nespresso Koffie Machine. Welke is dt precies? en is dit met een melkopschuimer? Want dan hoeven die van onszelf niet mee te nemen :P

Ontbijt

Elien vermeulen, 21-6-2018

Weet er iemand lekkere adresjes om te ontbijten in winterberg?

Eventueel in een buffet vorm?

Bedankt!

Wijn

N., 23-4-2018
Weet iemand hoe de witte (huis)wijn heet die in bistro woods in Landal Winterberg wordt geschonken?
0 reacties

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Winterberg voor je op een rij gezet:

TV

carla, 18-12-2017

zijn er Nederlandse zenders te ontvangen op de TV ??

1 reactie

Volgens een routeplanner is het 2,6 km te voet naar het centrum van Winterberg. Via satelietbeelden heb ik de indruk dat je veel korter kunt gaan.

Klopt dit? Hoe lang doe je er over te voet naar het centrum?

magnetron

M. Prins , 15-7-2016
Is de magnetron in het 8 persoons huisje luxe, een combimagnetron? M.a.w. kun je er broodjes in afbakken?

Fietsend naar dorp?

mvanderlinde09, 22-5-2016
Half augustus zitten wij op het park, is het te doen om met (electrische) fiets naar het dorp te gaan vanaf het park, of is het daarvoor te heuvelachtig?
1 reactie

anette, 23-4-2016
Is de wifi goed rondom huisje nr 10? Ik lees verhalen over zeer slechte wifi nl.

Huisjes 131

K., 7-2-2016
Wij willen in de zomer naar dit park en onze voorkeur gaat uit naar 131, kan iemand mij meer over de ligging en het uitzicht vertellen, ligt het tegen de bosrand, is er veel schaduw of kan je lekker in de zon zitten?

Steil

TjitskeHoekstra, 21-1-2016
Wij zitten met twee kleine kinderen, 1 van 1 jaar en 1 van 4 jaar. Is het park daar ook te steil voor? Vooral bijv met buiten spelen bij de bungalow enz?? Wat zijn jullie ervaringen