9,3

150 reviews over Hotel Herrloh in het Nederlands

uitstekend Hotel

Els Oosterom, 2-2-2018

Schoon en vriendelijk

gezellige Apres ski en prima ski verhuur in het hotel

Mooi en leuk hotel en gastvrijheid met een G

Ski in de buurt, 20-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Mooie ruime kamers, gevarieerd halfpension diner, zeer vriendelijke bediening. Flexibel en meedenkend.

Helaas is de apresski met Piet te gezellig.😂

Wat een geweldig hotel-restaurant. Top-eten.

Fam De Waele Janssen - Familie Verhoef -Fam Plockl, 18-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Heerlijk gevarieerd eten, geweldig aardige bediening door een jonge leuke familie, zeer kindvriendelijke sfeer en ruimte, alleszins prima prijzen bovendien. Van Dobben-bitterballen, waar vind je dat nog!

Helemaal toppie !!

Fred en Alma van der helm, 13-12-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

De kamers waren prachtig gerenoveerd, het eten was weer super lekker, we hebben alweer met kerstweekend een tafel gereserveerd, het ontbijt plenty, gezellige sfeer en ook nog lekker voetbal gekeken.Ook zoveel nederlandse zenders op de tv op je kamer!!

Super hotel met geweldige locatie!

Henrike Jonge Poerink, 10-12-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Compleet vernieuwde kamers, heerlijk bed en super douche. Het hotel ligt echt direct bij de piste en op loopafstand van het centrum. De Nederlandse eigenaren en het personeel zijn zeer vriendelijk en behulpzaam, staan altijd klaar met een goede tip of een gezellig praatje.

In dit hotel heb je echt vakantie!

Zeer goed

M Brugge, 10-12-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Prima hotel, ruime nette kamer, loopafstand centrum Winterberg, eten en drinken goed verzorgd met vlotte bediening.

fantastisch!

Fam Verwegen + vrienden, 24-10-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een gezellig hotel. Rona en Thomas zijn erg enthousiast en brengt dit enthousiasme over op hun personeel. Lekker gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar

Voor herhaling vatbaar

Chiel, 8-10-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Heerst een geweldige sfeer, zeer attent personeel met aandacht voor iedereen.

Keuzemogelijkheden van het diner is goed.

Restaurant heeft opknapbeurt nodig.

We willen direct terug

Ingrid verbruggen, 7-10-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hartelijke, ndl-talige ontvangst, super lekker eten. De kamers zijn goed alles aanwezig, ietwat gedateerd. In nov 2017 wordt het ganse hotel gerenoveerd

Geweldige vakantie gehad mede dankzij tophotel

Sonja en Herman, 28-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Om met het laatste te beginnen: wat vond je niet goed? Helemaal niets. Hotel Herrloh is een fantastisch hotel, met veel aandacht voor de gasten. Verder is het sfeervol, schoon en comfortabel. Het gratis internet werkt prima en ook de tv op de kamer was voor een hotel bovengemiddeld goed. De ligging is voor skiers ideaal. Thomas, Rona en personeel zijn zeer hartelijk. Het eten is erg lekker en met ruim voldoende keuze. Dit geldt zowel voor het ontbijt als voor het diner. Dit hotel verdient meer sterren, dan de 2 waarmee het vermeld staat. Wij hebben hier een zeer geslaagde vakantie gehad en hopen hier nog vaak terug te komen. Wij bedanken Thomas, Rona en hun team en wensen veel verder succes met hotel Herrloh toe.

We hebben een aantal aanbieders voor Herrloh voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Herrloh in Winterberg (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Herrloh zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Herrloh scoort een 9.27 uit 10 op basis van 150 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: