Pension Haus Talblick

21 reviews over Pension Haus Talblick in het Nederlands

Erg gastvrij

GB, 2-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Bij aankomst was de kamer al klaar mochten er meteen op en hoefde niet te wachten tot 15.00uur. Verwacht van de kamer geen luxe maar het was netjes en schoon wat net zo belangrijk is. Ontbijt niet super uitgebreid maar wel lekker en meer dan voldoende. Geweldig mooi uitzicht vanuit de ontbijt kamer over in dit geval de ski piste, in de zomer zijn dit de mountainbike routes naar beneden,.

Wat ook erg belangrijk is de gastvrijheid. Vragen werden netjes beantwoord.

Heel fijn!

Leontine, 29-10-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Oh wat zijn Gerard en Yolanda gastvrij! Het is erg fijn vertoeven in Haus Talblick. Mooi uitzicht en het is lekker rustig.

Het ontbijt is meer dan prima! Goede koffie en super lekkere broodjes.

Top locatie, klantvriendelijk, schoon

Dominique, 9-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Top locatie, wij zijn hier 2 dagen geweest. Het pension heeft een goede ligging, de mensen zijn erg vriendelijk, voldoende parkeerplaats en bij aankomst wordt alles over de omgeving nog even netjes uitgelegd. De muren op de kamers zagen eruit alsof ze nog gestuukt moesten worden, maar ondanks dat zijn de kamers ontzettend schoon en netjes. Met uitzicht op de piste en het ontbijt was ook voortreffelijk!

Heel fijn pension.

Marja Mesken, 12-8-2016

Wij waren 5 nachten in dit pension, vriendelijk en behulpzaam echtpaar, prachtige, rustige ligging niet direct in het centrum, schone kamer, heerlijk ontbijtbuffet, een goede prijs/kwaliteitsverhouding!

In het centrum vele leuke en betaalbare restaurants en winkels, wij komen graag nog eens terug!

Goed adres

Sabrina, 16-5-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Na onze slechte ervaring bij ander gasthof bij dit pension terecht gekomen. Zeer hartelijk en gastvrij ontvangen!! Kamers zijn ruim en netjes uitzicht is zeer mooi. Zeker een adres om terug te komen en niet te vergeten!!!!

Pension centraal gelegen.

Arie, 3-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes7

Fijn pension !, met vriendelijke pension houder en zijn gezin. Op loopafstand van centrum Winterberg, helaas naar de ski pistes wat ons betreft te ver lopen met skischoenen aan, dus met de auto. Kamers zijn gewoon goed, prima ontbijt (geen buffet) met alles wat je wilt hebben. Geweldig uitzicht vanaf het balkon (zuiden) naar een piste en de bobslee baan. Er zijn genoeg parkeer plaatsen beschikbaar !

Pension lijkt me voor de zomer ook een prima bestemming !

Ideaal voor het skiën

Suzanne, 3-8-2012
  • Ligging t.o.v. pistes6

Vanaf de piste moet je wat verder lopen naar het pension. De prijs is daarvoor ook prima! Erg gezellig en knus. Nederlandse eigenaars zijn erg vriendelijk, geven goede tips en uitleg bij vragen. Grote ruime en schone kamers. Fijn om een aparte ruimte te hebben voor de ski's en natte kleding. Het ontbijt is niks aparts maar wel lekker vers!

Prima vakantie in een gastvrij pension

Fam Hemmes, 6-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

Pension Talblick daar voel je je direkt thuis, bij aankomst werd je zeer gastvrij onthaald + alle benodigde info die je maar van winterberg en omstreken wilde weten. De omgeving + uitzicht is fantastisch. Het pension staat in een rustige omgeving ,maar toch alles binnen loopafstand!

De kamers zijn ietwat gedateerd,maar renovatie staat in de planning. Schone handdoeken iedere dag,indien gewenst.

Het ontbijt is prima in orde, brood,creusli,muesli en yoghurt voldoende aanwezig. Wij hebben ons hier prima vermaakt en komen zeker weer terug!!

Om met een puntje van kritiek te beginnen: de mensen Haus Talblick hebben een vorm van 'bedrijfsblindheid'; her en der staan dozen, tassen, het bureautje waar de gasten aan worden verwelkomd is een georganiseerde chaos etc.

Maar laat je hierdoor niet afleiden. De Nederlandse familie De Groot, die hier sinds 2006 de scepter zwaait bestaat uit een bijzonder vriendelijk en hardwerkend ouderpaar en twee schattige, kleine dochters. De kamers: heel basic, maar schoon. Badkamer: heel basic, maar schoon. Sterk verouderd meubilair, dito vloerbedekking. Echter, dhr. De Groot is druk bezig renovaties door te voeren. Het ontbijt is ook heel basic. Wie een eerlijk adres zoekt in Winterberg tegen een gunstig tarief en niet op zoek is naar klatergoud, dan is Haus Talblick een prima adres.

groen pension....

Pat, 8-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Bij aankomst werd direct duidelijk dat er niet zo nauw gekeken werd bij dit hotel. In de gang speelgoed+schoenen van de eigenaren zelf her en der verspreid. Niet zo gastvrij als in de vorige posts staat. Kamer wel ok uit, op het bierblikje onder het bed na en de kruimels op de vloerbedekking. Verder prima douche (die loshing bij aankomst, maar die eigenaar wel direct kwam maken) bed ook goed te doen. Hele stille omgeving 's nachts. Uitzicht is prachtig. Ontbijt het slechtst wat we ooit hebben gehad. Geen keuze uit gewoon brood, maar slechts 1 broodje p.p. thee of koffie, geen sapje. Voor 4 personen, 2 salami, 2 boterhamworst, 3 kaas. That's it. We vroegen om extra. De groene eigenaar was bang dat we hem van een extra broodje zouden beroven: "Ik neem aan dat u bedoelt voor het ontbijt en niet voor de lunch?" en vroeg precies hoeveel er nog moest zijn. Kwam zelf niet op het idee dat extra beleg ook wel handig was.

We hebben een aantal aanbieders voor Haus Talblick voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Haus Talblick in Winterberg (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Haus Talblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Haus Talblick scoort een 8.29 uit 10 op basis van 23 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: