Appartement Hapimag Hochsauerland Wellness

8.8Fantastisch

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Winterberg (Sauerland)

8.8Fantastisch

• 8.5Inrichting
  • 8.6Hoeveelheid ruimte
  • 7.2Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Hapimag Hochsauerland Wellness voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer appartement info

109 reviews over Appartement Hapimag Hochsauerland Wellness

• 9dirk_chris17-09-2012

Zeer zeker voor herhaling vatbaar

Wat al eerder over Hapimag Winterberg gezegd is, klopt: de bedbanken zijn hard, het water in het zwembad is eerder koud, er is een beperkte keuze voor wat betreft dessert... Maar dit alles vervalt in het niets in vergelijking met de pluspunten van dit resort. De appartementen zijn piekfijn in orde en zeer netjes, personeel is zeer vriendelijk. Kinderen kunnen kiezen uit een kinderkaart als ze niets lekkers vinden in het buffet. Omdat wij via touroperator geboekt hadden, konden wij gratis beschikken over een parkeerplaats in de 4 verdiepingen tellende parkeergarage. Bovenop de parkeergarage bevindt zich de speeltuin van het complex. Via de Rothaarsteig, die net achter Hapimag passeert, kan je te voet op een 15 à 20-tal minuten in het centrum van Winterberg zijn.Net als je dan in het centrum aankomt passeer je llnks het Kurpark met speelmogelijkheden voor de jongsten zowel gratis als betalend.Ga met kinderen zeker eens langs de Erlebnisberg met oa de Panoramabrug en het het Klimparcours

• 8Maurits 11-09-2012

Prima resort

Hapimag heeft in Winterberg een prachtig resort. Het is niet splinternieuw, maar alles is goed onderhouden. Er is veel gedaan aan verbetering van de voorzieningen, waarbij wellness een speerpunt is. Ook zijn er chinese dokters, waar je allerhande kwalen kunt bespreken. Wie weet werkt de chinese geneeswijze. De ligging van het resort is oke. Tegen een heuvel op, niet te ver van Winterberg zelf (loopafstand). Pistes moet je even voor rijden. Wandelen kun je uiteraard vanaf je woning. Je loopt zo naar de Ruhrquelle, bijvoorbeeld.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in september 2012

• 8GL28-08-2012

Mooie appartementen

Appartement in half pension geboekt eind juli met 2 kinderen. Appartement zeer ruim en proper. Ligging resort is goed,op wandelafstand van Winterberg (wel steil!) . Wandelpaden vlak bij accomodatie. Zwembad en jacuzzi's waren zeer leuk en proper.Ontbijt was goed,avondbuffet kan beter,het eten is lekker maar het was voor ons iets te speciaal,zeker voor de kinderen. Ook misten we een bar/drankgelegendheid om nog iets te drinken. Prijs/kwaliteit gezien zeker wel een aanrader,ook in de zomer ondanks het mindere weer!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 8sandra21-08-2012

zeer degelijk apparthotel

tijdens aug.2012 hier 4 dagen verbleven met 2 kinderen van 13 en 10 jaar. Volgens ons een zeer proper en goed onderhouden domein. Mooie streek. Appartementen ruim genoeg. Zetelbedden wel hard. Personeel heel vriendelijk. Ontbijtbuffet en themabuffet 's avonds is goed (geen overdreven keuze, maar is OK). Zwembad en jaccuzi's ook zeer netjes. Verschillende sauna's zijn ook gratis. Via boeking met touroperator was de ondergrondse garage ook gratis. Via hotelreceptie tevens goedkopere tickets te verkrijgen voor activiteiten/pretparken in de buurt.

• 9Fam. Stoff21-08-2012

Zeer Goed

Alles was prima in orde, mooie appartementen, perfecte ligging, goede service, super ontbijt, voldoende parkeerplek en als je met onze touroperator boekt zijn de parkeerkosten reeds inbegrepen, enkel toeristenbelasting niet. Wij gaan zeker nog terug maar niet meer in HP, het avondeten staat niet in verhouding met de rest en is ondermaats, te weinig keus en regelmatig dat je lang moet wachten voor men het buffet aanvult, als je logies + ontbijt neemt is het een dikke 10 waard! Zeker veel beter dan een Center parcs of Landal resort( prijs-kwaliteit)

• 8ceyssens Kristel06-08-2012

fijn verzorgd

De appartementen zijn heel proper. Personeel is heel vriendelijk. De slaapbanken zijn heel hard. Het eten was s'avonds in thema's. Een sauerlandbuffet,italiaans buffet,kipbuffet. Viel soms wat tegen. Ontbijt was héél goed. Winkeltje ook wat klein. Afstand naar het centrum goed te doen te voet 20 min. Met de taxi 5-6 euro. Jaccuzie buiten geweldig. Zwembad is ook leuk en ruim.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 9Anka03-03-2012

Een fijne vakantie gehad!

We zijn erg goed ontvangen, ondanks dat we iets aan de late kant waren. De Duitse receptioniste sprak goed Nederlands, dit maakt het natuurlijk iets makkelijker. Het appartement was ruim, netjes en schoon. Het zag er allemaal gewoon goed uit. We hadden vanaf het balkon een mooi uitzicht op de bergen! Verder kun je op het complex verse broodjes halen, overdekt (betaald) parkeren, ski's huren, een skipas aanvragen, lekker eten enz! Het zwembad en de sauna die er ook te vinden waren konden we gratis bezoeken, heerlijk! De sauna's zagen er erg mooi uit. Het zwembad was wat koud, maar dat is vaker zo heb ik gemerkt. Waarschijnlijk bedoeld voor de baantjestrekkers (?) Ik vond het zeker de moeite waard!

Gereisd met partner in februari 2012

• 9Loulou28-02-2012

Centraal gelegen dichtbij piste en centrum

De appartementen zijn ruim en schoon. Op 5 autominuten ben je in het centrum van Winterberg of bij de skipiste (P2). De receptie was vriendelijk. Verder zijn de bedden opgemaakt, liggen er handdoeken klaar en is de eindschoonmaak inbegrepen. Groot minpunt zijn de bedbanken waar iedereen al over schrijft. Ze zijn echt supersuperhard, dus ik raad iedereen aan om een matrasje/matje mee te nemen om eroverheen te leggen.

Gereisd met vrienden in februari 2012

• 8Morre Mieke07-02-2012

Uistekende accomodatie

Ruime, propere appartementen, keuken met alle voorzieningen (geen vaatwas), lekker ontbijtbuffet, diner buffet iets minder maar nooit met honger van tafel. Kinderen konden iets van kaart nemen als ze het buffet niet lekker vonden. Personeel vriendelijk, maar je krijgt niet spontaan veel uitleg. Je moet er zelf om vragen en ze geven dan zonder probleem de nodige uitleg. Genoten van de buitenbubbelbaden in de sneeuw en de sauna's (5). Centrum is op 20 minuutjes te voet, maar je krijgt ook een gratis kaart voor bus en trein in Sauerland. Overdekte parking.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

• 9peters28-12-2011

voor herhaling vatbaar

zeer schoon appartement netjes zeer vriendelijk personeel brengen je koffers met auto naar appartement eten in restaurant niet zo geweldig dessert helemaal niet zeer weinig

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in december 2011