Appartement Hapimag Hochsauerland Wellness

8.8Fantastisch

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Winterberg (Sauerland)

8.8Fantastisch

• 8.5Inrichting
  • 8.6Hoeveelheid ruimte
  • 7.2Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Hapimag Hochsauerland Wellness voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer appartement info

109 reviews over Appartement Hapimag Hochsauerland Wellness

• 8mevrouw de Vries26-12-2013

Service als in een hotel!

Alles goed voor elkaar! Beddengoed en handdoeken zijn inclusief en alles is aanwezig voor een goed verblijf

Gereisd met jonge kinderen in december 2013

• 9Cathalijne09-08-2013

Aanrader!

Uitstekend ingedeelde en comfortabele appartementen, aardige medewerkers, superschoon en servicegericht, goede ligging (op wandelafstand van centrum Winterberg). Wandelroutes in de omgeving zijn prachtig, en beginnen meteen vanaf het park. Slaapbanken inderdaad door stevigheid prima voor kinderen maar niet prettig voor volwassenen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 9Edwin31-05-2013

Uitstekende accomodatie

We zijn buiten het ski seizoen geweest voor de omgeving. Het is een prachtige accomodatie, gemoderniseerd, alles is voorhanden en de het appartement compleet ingericht. Receptie heel behulpzaam. Ik kreeg bijvoorbeeld kiespijn en ze hebben veel moeite gedaan om een tandarts te vinden. De omgeving is perfect om te wandelen en fietsen, het is een leuk, knus dorp waar alles aanwezig is en voor weinig geld prima kan eten. Het water van het zwembad zou iets warmer mogen zijn en in het appartement was het juist heel warm, terwijl de verwarming uit stond en in de hal ook. Parkeren kan gratis als je op de heuvel boven het park in de verharde berm parkeert. Je loopt dan zo naar beneden de achterzijde van het park in.

Gereisd met jonge kinderen in april 2013

• 8Anouska04-03-2013

Leuk appartement niet ver van de piste

Leuk en netjes ingericht appartement. Om 14.00 uur ingecheckt, maar moesten nog 2 uur wachten voordat wij eindelijk naar het appartement konden. Verrast door de extra dingen die aanwezig waren (afwasmiddel, 4 wc rollen, zout, douche gel, shampoo). Bedden waren opgemaakt. De bedbanken waren wat hard en helaas - ondanks dat wij vroeg incheckten - waren er geen bed tops meer te krijgen.

Het appartement was erg warm, helaas zelf niet regelen. Regelmatig stonden ramen open.

De garage bij het hotel heeft erg smalle plekjes en het is vaak passen en meten om je auto er goed in te krijgen. Overigens was de rekening achteraf € 4,50 per dag een grote verrassing. Dit stond nergens op de website van de touroperator vermeld en hebben het ook niet kunnen terugvinden in de map van Hapimag. Wij vonden het ook wat aan de dure kant.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2013

• 9Buckens19-02-2013

Zeer compleet appartement!

Heerlijk ruim appartement. Goede service, vriendelijk personeel, opgedekte bedden, handdoeken, theedoeken, uitgebreide service. WIFI in appartement tegen betaling. Werkt niet optimaal omdat je steeds opnieuw moet inloggen. Fijne ligging, centrum op loopafstand, piste met auto of bus. Nadeel: Krappe en dure parkeergarage.(€4,50 per dag) Zwembadwater is wat koud. Sauna en kleedkamers stralen luxe uit!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2013

• 7luc.hendrickx18-02-2013

Ruime en propere accomodatie met enige minpunten

De appartementen zijn zoals het moet maar er ontbreken nog enkele zaken die op dit niveau niet zouden mogen ontbreken Er is geen microgolf en geen vaatwas De slaapbanken in de woonkamer zijn keihard Wij logeerden in half pension en vonden de catering niet op het niveau van de rest van de accomodatie (koude soep, trage bijvulling van het buffet en slechts 1 dessert ) Wellness wordt verstoord omdat de ingang gemeenschappelijk is met het zwembad en kinderen dus constant over en weer lopen, geen directe toegang van de sauna naar de jacuzzi

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in februari 2013

• 9Marc & Corine21-01-2013

Schoon appartement met mooi uitzicht

Ruime appartementen. Bed banken zijn hard maar bij de receptie zijn gratis bed tops beschikbaar. Mooie sauna (zonder textiel) maar is alleen toegankelijk via het zwembad dus eerst zwemkleding aan of handdoek om. Gratis handdoeken voor de sauna of zwembad. Naar het centrum is lopend te doen (ongeveer 15 minuten) en naar de piste 25 minuten. Er gaat ook een bus (gratis) op 5 minuten lopen van Hapimag. Parkeren in de garage kost € 4.50 per nacht. Gratis parkeren kan maar dan op een landweggetje als er plaats is. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Prijs kwaliteit verhouding is goed.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 8senna71v21-01-2013

Hapimag een prima verblijf!

Het ziet er allemaal netjes en schoon uit bij Hapimag. Naar de piste lopen is net iets te ver met al je skie spullen, maar je kunt ook gratis met de bus! Wil je met de auto naar de piste dan moet je 's morgen op tijd gaan dan kun je nog gratis parkeren!. Ben je later........dan is het afwachten of je de auto nog kwijt kunt, parkeren kost rond 4 a 5 euro! en Vol is Vol. Veel plezier in Hapimag en op de piste!.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 10Nico Lowis26-12-2012

"We keren tevreden terug!"

Vriendelijkheid en professionaliteit van het zaal- en keukenpersoneel in het restaurant is super. Galante restaurantmanager, Herr Lang, die dagelijks bij 't avondbuffet een praatje komt slaan met de gasten. Lekkere en uitgebreide buffetten, zowel 's morgens als 's avonds. Ruime en kraaknette appartementen. Dit was al ons 3de bezoek en zeker niet het laatste!

Gereisd met partner in december 2012

• 10Smekens02-10-2012

Top, ga zeer zeker nog eens terug

Echt superschone appartementen op een mooie ligging van waaruit men diverse wandel en fietstochten kan ondernemen (verhuur fietsen is mogelijk) Wij hadden half pension en het eten was zeer goed en afwisselend en meer dan genoeg (de eieren met spek werder ter plaatse gebakken). De bedden vond ik uitstekend en over de slaapbank had mijn zoon geen klachten. Deze vakantie was voor ons mede door de accomodatie zeer geslaagd. De prijs/kwaliteitsverhouding is met andere woorden super.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

Appartement Hapimag Hochsauerland Wellness info