Appartement Hapimag Hochsauerland Wellness

8.8Fantastisch

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Winterberg (Sauerland)

8.8Fantastisch

• 8.5Inrichting
  • 8.6Hoeveelheid ruimte
  • 7.2Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Hapimag Hochsauerland Wellness voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer appartement info

109 reviews over Appartement Hapimag Hochsauerland Wellness

• 7Familie Vanacker26-07-2015

Aangenaam verblijf

Het werd ons tweede verblijf bij Appartement Hapimag Hochsauerland (vorige verblijf 2013) . Ons appartement was ruim en goed onderhouden. Het buffet ontgoochelde ons dit keer. Het leek alsof er een nieuwe wind doorheen het restaurant waait sinds ons vorig verblijf. Het aanbod was veel beperkter en er was te weinig variatie. Het kinderbuffet stelt heel weinig voor. Het waren ook allemaal nieuwe gezichten, wat ons enkel nog meer argwaan deed krijgen. Zelfde prijs voor minder kwaliteit. Voor ons zeker geen derde verblijf meer.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9Minivic0119-05-2015

super, een echte aanrader

Mooie ruime appartement, heel verzorgd park en accommodatie Buffet is niet heel uitgebreid maar wel verfijnder dan normaal buffet. Zeker niks op aan te merken. Er is zelfs een speciaal kinderbuffet voorzien Heel vriendelijk personeel.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

• 8Birgit29-01-2015

Fijne plek

Leuk appartement. Mis hier wel zoals al vaker aangegeven een oven of magnetron. Ook een tip is om zelf een koekenpan mee te nemen indien je zelf gaat koken. De bedden zijn echt hard maar ook dit is al veelvuldig vermeld. Vraag bij aankomst direct naar een top voor op het bed. Aardige mensen bij de receptie! Zwembad koud maar dat maakte onze kinderen niets uit. Ze hebben er toch lekker kunnen zwemmen.

Gereisd met jonge kinderen in december 2014

• 7Loes van der Meijs05-10-2014

Zeer gehorig

Plek mooi,appartement mooi,maar zeer gehorig. Nacht niet geslapen door feestje jongeren boven ons, ondanks dringende verzoek om wat rustiger te zijn. Mooie wandelingen, goede accomodatie.

Gereisd met partner in januari 2014

• 9nicolas&nele25-07-2014

Heel positieve ervaring

Enorm vriendelijk personeel ! Leuke "hot tubs" buiten aan het zwembed, mooi onderhouden appartementen. Goede uitvalsbasis voor verschillende uitstappen (zie tips).
    Buffet is misschien niet zoo uitgebreid maar keuze is zeker voldoende. Prijs/kwaliteit enorm goed! Aanrader !

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 6Godelieve Braes05-07-2014

Geen zomerhotel!!

+: - nette en vrij moderne kamers - vriendelijk en behulpzaam personeel (enkel Duits) - uitgebreid ontbijtbuffet

-: - het grootste minpunt is het avondbuffet: véél te zout, weinig keuze (soep, wat koude groentes als voorgerecht, 2 hoofdgerechten en 2 desserts), koud als je later gaat eten en te traag bijgevuld, geen kindermenu - het wok-restaurant zit niet in het halfpension inbegrepen - zeer harde matrassen - zwembadwater véél te koud - om 21u sluiten de 2 restaurants en kan je nergens terecht om nog gezellig iets te drinken!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2014

• 9geurts08-03-2014

Fantastische verzorgd apartement

apartement ziet er keurig netjes uit/ vriendelijk personeel/ en wok restaurant super kwaliteit eten/ parkeren bij de piste was omdat er maar weinig ski liften open waren erg druk maar vroeg in de ochtend nog goed te doen/ bedbanken zijn hard / winterberg leuk plaatsje om even naar toe te wandelen/ wij hebben hier heerlijke dagen gehad en mochten op de dag van vertrek onze koffers bij receptie neerzetten zodat we nog even konden gaan skien...top!

Gereisd met oudere kinderen in maart 2014

• 8E.22-02-2014

Super

Prima plek voor een aantal dagen skiën. De bed banken in de woonkamer zijn inderdaad hard maar met een bed-top erg fijn! Dan ook voor volwassenen prima. Het appartement was brandschoon! Zelfs plinten en hoekjes stofvrij. Voor mensen die slecht ter been zijn zou ik t afraden. Veel appartementen liggen hoog en zijn enkel te voet bereikbaar.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2014

• 8mevrouw van donselaar26-01-2014

leuk appartement

Willen nog weleens terug daar maar dan wat langer dan 2 dagen

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in januari 2014

• 6shirley peeters08-01-2014

zeer mooie en rustgevende plek

ik heb hier echt genoten van mijn 5 veel te korte dagen rust. heb even alles opzij kunnen zetten en kunnen genieten van het duitse cultuur. de mensen zijn er aardig en gastvrij. ook word alles goed verzorgd!

Gereisd met partner in november 2013

Appartement Hapimag Hochsauerland Wellness info