12 tips over Appartement Hapimag Hochsauerland Wellness

• E., 22-02-2014 Rapporteren

Gelijk een bed-top aanvragen. Ski's die je op complex kunt huren zijn prima!

• Loulou, 28-02-2012 Rapporteren

In het hoogseizoen (winter) vooraf reserveren in één van de restaurants in Winterberg, wij moesten heel lang wachten op een tafeltje. De Griek in het centrum is wel een aanrader, heel lekker eten en niet duur.

• Anouska, 04-03-2013 Rapporteren

Je kan gratis met de bus naar de piste. Wij zelf hadden ervoor gekozen om met de auto te gaan. Het kost je € 4,00 of € 5,00 afhankelijk bij wie je staat. Ons zoontje - 5 jaar - heeft skiles gekregen bij De Brabander. Echt een aanrader. Ze pakken het erg leuk aan het ons zoontje heeft genoten.

• luc.hendrickx, 18-02-2013 Rapporteren

vraag hulp aan de receptie om de bagage naar het appartement te brengen zo vermijd je gesleur bergop want het domein is autovrij

We hebben een aantal aanbieders voor Hapimag Hochsauerland Wellness voor je op een rij gezet:

Bungalow.net
    Bungalow.net

• Buckens, 19-02-2013 Rapporteren

Bij aankomst kun je gebruik maken van de bagageservice of van bagagekarretjes. Dat laatste is wel wat onhandig om met die karretjes door de sneeuw te ploeteren. Parkeergarage geeft ook geen goede eerste indruk. De rest is daarna wel GEWELDIG! Voor de bedbanken meteen bij de receptie om een topmatras vragen zorgt voor een zeer goede nachtrust!

• senna71v, 21-01-2013 Rapporteren

De bedbanken liggen vrij hard! Je kunt bij de receptie een topper vragen dat ligt wel wat beter!

En voor het zwembad is badkleding nodig! sauna natuurlijk niet! handdoeken vindt je bij de zwembad receptie!!

• ceyssens Kristel, 06-08-2012 Rapporteren

Naar fort en fun geweest was heel plezant. Elke avond naar het centrum geweest en met de taxi teruggekomen.

• Fam. Stoff, 21-08-2012 Rapporteren

Boek geen Hp, kan je eens afwisselen als het thema buffet je niet aanstaat

• peters, 28-12-2011 Rapporteren

eten zou ik in winterberg gaan doen verschillende leuke restaurants

• Godelieve Braes, 05-07-2014 Rapporteren

Waarschijnlijk een tophotel in de winter omwille van de ligging, maar 'doods' in de zomer. Winterberg is een mooi dorpje; de Olympische schans en de panoramabrug zijn zeker de moeite!

• nicolas&nele, 25-07-2014 Rapporteren

Goede uitvalsbasis voor verschillende uitstappen (zwembad Center Parcs, Erlebnisbrucke, verschillende rodelbanen, Fort Fun, HillebachSee, Wildpark Willingen, wandel- en fietspaden, ...) Je kan je bagage bij je appartement/huis laten afleveren door de minibusjes.

• Loes van der Meijs, 05-10-2014 Rapporteren

Oordoppen meenemen! En goede wandelschoenen!