7 vragen over Appartement Hapimag Hochsauerland Wellness

• dinekedrenth, 15-02-2015 Rapporteren

koffiemachine

hallo, wij gaan in mei naar Hapimag en hebben een 2-kamer geboekt en nu is mijn vraag wat voor soort koffie machine er aanwezig is want ik las ergens dat er een Nespresso machine en een "gewone" koffie machine aanwezig is. en als er alleen een Nespresso aanwezig is moet je dan je coffee capsules van huis mee nemen of kun je ze daar ook kopen

• r boone, 29-12-2014 Rapporteren

appartementen

kan er mij iemand vertellen of er een lift aanwezig is in de appartementen en restaurants.

Birgit, 29-01-2015

Voor zover mij bekend is er nergens een lift. In het appartement waar wij zaten in ieder geval niet. (blok 8)

• Corinne, 23-03-2014 Rapporteren

Kinderstoel aanwezig in appartement?

Wie weet of er een kinderstoel aanwezig is in het appartement? Alvast bedankt voor uw reactie.

• mar, 12-01-2014 Rapporteren

skischool voor kinderen

hallo wie weet welke skischool in de buurt zit van dit hotel en bij welke lift we zitten

E., 22-02-2014

Ski school Semmler

We hebben een aantal aanbieders voor Hapimag Hochsauerland Wellness voor je op een rij gezet:

Bungalow.net
    Bungalow.net

• Rob, 03-11-2013 Rapporteren

Wie weet of ik mijn mountrnbike ergens kan stallen

Ik wil van de winter mountenbiken, kan ik die ergens neerzetten of kan die mee naar het appartement. En hebben mensen nog tips voor ons.

Rob, 08-01-2014

Bedankt voor je reactie, maar ik had al gelezen dat er een fietsenhok aanwezig is. Maar alsnog bedankt

shirley peeters, 08-01-2014

nee dat weet ik niet heb geen actieve vakantie gehad daar

• Feenstra, 31-01-2013 Rapporteren

winterbergcard

Wie weet of je een winterbergcard krijgt bij dit hotel?

luc.hendrickx, 18-02-2013

Wij hebben ze alvast gekregen maar wel niet gebruikt

• T. Nales, 06-05-2012 Rapporteren

Huisdieren

Ik zie nergens bij Hapimag vakantiepark staan of er huisdieren toegestaan zijn, het betreft een kleine hond. Kan iemand dat melden?

Isa, 15-12-2012

huisdieren zijn wel toegestaan.

Maurits , 11-09-2012

Nee, geen huisdier gezien. Niet toegestaan.