Appartement Groepsaccommodatie Het Nolderwoud

Super vakantiehuis voor groepen

Gert van Duren
1-10-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Mooi groot huis met alle faciliteiten. Veel ruimte en heel mooi opgezet. Voor iedereen een ruimte. Kids kunnen in de kelder of aan èèn van de grote tafels in het woongedeelte. Ouderen kunnen in het woongedeelte of aan de eigen bar zitten. Er is plek genoeg en iedereen kan kan zijn ding doen zonder dat je op elkaars lip zit. De grote keuken nodigt uit om lekker te koken. Bij mooi weer kun je ook nog lekker in de tuin zitten met uitzicht op mooie vakwerkhuizen. In de directe omgeving genoeg te doen. Züschen is een leuk dorp met mooie natuur in de omgeving. Een paar uur van huis maar je bent in een heel andere wereld. Vanaf het huis zijn er mooie wandelingen of anders eerst even met de auto naar Winterberg. Erg leuk en gezellig dorp waar altijd wat te doen is. Kortom top lokatie en we komen hier volgend jaar zeker terug!!

We hebben een geweldig skiweekend gehad.

familie H.
23-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Gezellig huis met ruime schone kamers in een leuk plaatsje vlakbij diverse skigebieden o.a. Winterberg.

Mooie gemeenschappelijke ruimte. Diverse eetgelegenheden en een bakker in de buurt. Voldoende parkeergelegenheid. Echt een aanrader. We komen hier zeker weer.

1 woord geweldig

a hulshof
8-11-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

Veel ruimte mooie omgeving

We zijn er een week geweest,maar zeker een aanrader

Je kunt er lekker wandelen, maar ook fietsen

Tot de volgende keer

Super mooi gebied

F Akse
12-8-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

Accommodatie is zeer gezellig ingericht.

Omgeving:heel erg mooi.

De buurt: Gezellig dorp.

fijn vakantie huis

roelof
9-10-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

prima groeps verblijf , internet aanwezig , 2 x tv , grote keuken om zelf te kokerellen heeeeel grote woonkamer en alles mooi in de buurt voor een fijne vakantie : brilon , willingen . bestwig , winterberg enz.

winkels en restaurant om de hoek in zuschen , we waren in de zomer dan is het hier ook schitterend zeg , altijd gedacht dit is een wintersport gebied .

s'winters moet het hier ook goed vertoeven wezen op de piste , kan niet anders lijkt me

Super accomodatie, overal dichtbij!

Kamman
7-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het Nolderwoud is een geweldige locatie/accomodatie. Het is zowel voor groepen als voor een gezinnetje prima. Goede bedden, leuke inrichting, schoon en netjes en na een dagje skieen kun je lekker naar de Welness in de accomodatie (zonnebank, massagestoel en infraroodsauna). Een dagje Winterberg shoppen is een aanrader, gezellig stadje. Je kunt vanuit Zuschen prima skieen in Zuschen zelf maar ook naar Winterberg is het een kleine afstand. Zeker een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Groepsaccommodatie Het Nolderwoud in Winterberg (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Groepsaccommodatie Het Nolderwoud zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.