Appartement Golfhof

Appartement

We hebben een aantal aanbieders voor Golfhof voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Golfhof in het Nederlands

Een kleine voldoende

Marjon
16-8-2014

Betreft woning 6: is toe aan modernisering. Bedden erg hard, meubels jaren 70, woning rook muf. Geen kinderstoel of babybed aanwezig. Geen wifi, geen afzuigkap. Uitzicht en omgeving erg mooi. Ligging mooi, heerlijk rustig. Gordijnen wel erg licht, daardoor vroeg wakker. Parkeergelegenheid prima. Kortom net voldoende. Wel,prima vakantiegeld, mede door winterberg plus card.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2014

Appartement info

• AdresPoststr. 2 - office only 59955(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Golfhof

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Golfhof in Winterberg (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Golfhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.