Vakantiehuis Geerts am Fichtenweg

Vakantiehuis Geerts am Fichtenweg
9,6

• Ligging t.o.v. pistes9,6

51 reviews over Vakantiehuis Geerts am Fichtenweg in het Nederlands

Fantastisch, van alle gemakken voorzien, bij lift!

Familie de Kort
17-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Fantastisch Huis, vlak bij de liften!

Lekker ruim huis met groot leef-gedeelte. Gezellig samen koken, eten en borrelen.

Ook volledig ingericht om je skispullen goed op te bergen.

De kinderen vonden het ook fantastisch. Gingen zelfs na het skiën, buiten nog sneeuwballen gevecht houden. Ook zijn er nog wat Horeca zaken in de buurt en een carrousel-bar op loopafstand!

Wij gaan hier zeker nog eens terug, misschien al de komende zomer. Want ook in de zomer is het een paradijs voor actieve gezinnen.

Fantastisch huis

Ad
9-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Prachtig huis, perfecte locatie.

Groot huis was er mooi en verzorgt is ingericht en van alle gemakken voorzien.

Super accommodatie

Jolanda
10-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Met 8 volwassenen hebben wij een lang weekend in deze mooie, nette en ruime woning verbleven. Het huis is van alle gemakken voorzien en heeft een aparte kamer/ruimte voor skies. Hele goede ligging t.o.v. de pistes en de apresski. Skiverhuur zit op de hoek. Alles is op loop afstand. Wij komen hier zeker nog een keer terug!

Mooi, ruim huis!

L. Boone
14-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Met 7 personen genoten van dit mooie huis en Winterberg. Het huis is ruim, schoon en zeer volledig ingericht. Bedden die lekker liggen, een fijne badkamer en een keuken die van alle gemakken is voorzien. Dichtbij de piste, après ski en eetgelegenheden. Kortom...volop genieten!

Fantasisch weekend

Fam. Zwartjes
8-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

De woning is ruim, luxe en van alle gemakken voorzien.

Een prima aanrader voor een onbezorgde vakantie.

Alles op loopafstand.

super,schoon ,warm en gezellig ingericht

fam wepster
14-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

totaal niks op aan te merken alle s aanwezig wat men nodig heeft, nederlandse zenders op de tv compleet ingerichte keuken en heerlijke bedden dus niks op aan te merken. Zeker een aanrader En goed contact met de eigenaar

Aanrader

Danielle
  • Ligging t.o.v. pistes10

Mooie, royale en zeer zuivere woning op prima locatie gelegen in Winterberg. Zowel het dorp, de pistes én de apres ski zijn prima te voet te bereiken. Waardoor auto gebruik tijdens verblijf beperkt blijft.

Een absolute aanrader voor groep vrienden of gezinnen.

Prachtig huis met schitterende locatie

Ilse manders
  • Ligging t.o.v. pistes10

Prachtig huis, perfecte locatie. Groot huis wat erg mooi en verzorgd is ingericht. Van alle gemakken voorzien.

Super huis/locatie

Lendert
  • Ligging t.o.v. pistes10

Super huis met alles wat je nodig hebt. Ideaal qua ligging langs de skiverhuur en de weg over steken en je bent aan het skiën.

Boven verwachting

Peter
  • Ligging t.o.v. pistes10

Huis langs skiverhuur en aan de piste. Zuiver gepoets, Super bedden. Hebben hier enkele dagen door de week prima in volkomen rust geslapen en geleefd.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Geerts am Fichtenweg in Winterberg (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Geerts am Fichtenweg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.