Hotel Forsthaus

8.5Fantastisch

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Winterberg (Sauerland)

8.5Fantastisch

• 7.1Ligging t.o.v. pistes

Hotel Info

• Sauna
Meer hotelinfo

42 reviews over Hotel Forsthaus

• 8Naomi06-01-2019

Zeer goed

Restaurant is zeer goed, vooral de huisgemaakte tiramasiu is een aanrader! Het ontbijt is prima, voldoende keuze. Kamer was ruim, alleen de badkamer is zeer klein. Bedden mogen wat harder, ze waren erg kort, zacht en een beetje doorgezakt. Met de auto in een kleine 5min bij de piste, centrum is 5min lopen. Minibar op de gang (tegen betaling) voor een borrel op de kamer is een leuke extra. Personeel is vriendelijk!

• 2018
    9P.M. Hickendorff27-12-2018

Super

Goed en schoon hotel, vriendelijk personeel, ontbijt en avond eten zeer uitgebreid en heerlijk, veel natuur in de omgeving.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Alleenreizend

• 9Elise Droste11-11-2018

geweldig

Het was in alle opzichten fantastisch. De sfeer in dit familiehotel, de comfortkamer, het uitgebreide ontbijt met het beste gekookte ei ooit. We hebben iedere avond ook in het hotel gegeten, omdat de eerste avond al zeer goed was en wij daardoor overtuigd waren dat het ergens anders niet beter kon zijn.

• 9Jelle30-03-2018

Doordat het nog niet druk was konden we kiezen uit een fractioneel duurdere kamer die net was opgeknapt. Super kamer, groot en alle comfort.

• 9Ligging t.o.v. pistes

• 9Koopman25-03-2018

Leuk kleinschalig hotel op prima locatie!

Prima hotel gerund door een familie met goede prijs-kwaliteit verhouding. Keurig ontbijt en goed restaurant voor diner. Als bonus is er ook nog een nette sauna in de kelder. In een paar minuten lopen ben je in het centrum en ski lift is 2 minuten met de auto. Al met al een plek om terug te komen!!

Met vrienden

• 9Fam Van Puyvelde14-03-2018

zonder twijfel aan te bevelen

familieonderneming met persoonlijke service, uitstekende cuisine, gelegen in rustige buurt op wandelafstand van centrum - voor de pistes, wel auto nodig

• 3Ligging t.o.v. pistes

• 9wouters a21-01-2018

fantastisch

voor de 5de keer in het hotel geweest.Steeds zeer vriendelijk.Ook voor de hond altijd een vriendelijke aai en er is zeker niets teveel. Voor het eerst met onze kleindochter (7 maanden) op stap en ook voor haar alles perfect in orde.Uitbaters Elke en Cristian zo ook het personeel altijd vriendelijk en behulpzaam.Wij gaan zeker terug.

Met jonge kinderen

• 9JW Radix15-01-2018

Prima Hotel

Het eten in het restaurant is top ! Kamer schoon ! Goed bed ! Vriendelijk personeel

• 9Bos12-01-2018

Geweldig genoten

Wat een fijn hotel is dit. Wij zullen bij een volgend bezoek dit hotel zeker weer boeken. We werden zeer prettig ontvangen waarbij alles uitgelegd werd, de kamer die we geboekt hadden was ruim, schoon en recentelijk gerenoveerd. We hebben er dan ook heerlijk geslapen. Het diner was erg goed, we hebben dan ook elke dag in het hotel gegeten. Bij het ontbijt was er veel keus en wij vonden het erg prettig dat er een nederlands sprekende medewerkster was. Het hotel ligt op loopafstand van het gezellige centrum, waar iedere dag een soort van kerstmarkt was. Kortom: voor herhaling vatbaar

• 2017
    1Dennis29-12-2017

Nooit meer

Lijkt allemaal zo leuk, maar bij het uitchecken laten ze je dik betalen voor dingen waar je geen gebruik van heb gemaakt. Heel onvriendelijk!! Ze zullen ons nooit meer terug zien

• 1Ligging t.o.v. pistes

Elke Ertel-Kunze, Inhaberin, Inhaberin, 05-01-2018

Geachte gasten, u heeft extra bedden voor uw kinderen geboekt! We hebben de bedden voor je klaargemaakt. Zelfs als u ze niet hebt gebruikt, moet u natuurlijk betalen. Bovendien hebben je grote kinderen elke ochtend ontbeten in ons hotel. Dus je commentaar is absoluut niet correct. Met vriendelijke groeten, Elke Ertel-Kunze en team van Hotel Forsthaus

Met vrienden

7 tips over Hotel Forsthaus

• Piet en Ina, 18-01-2014

Chef salade is een echte topper.

• olga keizer, 12-09-2013

Ik zou een de luxe kamer nemen, die is wel wat duurder, maar ook veel groter! Als je goed ter been bent, wandel dan vlakbij het hotel de diepe dal in. Ook beginnend ook bij het kurpark! Schitterende natuur!

• Naomi, 10-02-2012

Koop een skipas voor 3 of 4 dagen voor heel het gebied. Dat is goedkoper dan elke dag een skipas kopen.

0 vragen over Hotel Forsthaus

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
    • Huishoudelijke apparatuurTV

• ReceptieExpress check-in & check-out
    • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Rookruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking