Hotel Forsthaus

39 reviews over Hotel Forsthaus in het Nederlands

Jelle
30-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Doordat het nog niet druk was konden we kiezen uit een fractioneel duurdere kamer die net was opgeknapt. Super kamer, groot en alle comfort.

Leuk kleinschalig hotel op prima locatie!

Koopman
25-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Prima hotel gerund door een familie met goede prijs-kwaliteit verhouding. Keurig ontbijt en goed restaurant voor diner. Als bonus is er ook nog een nette sauna in de kelder. In een paar minuten lopen ben je in het centrum en ski lift is 2 minuten met de auto. Al met al een plek om terug te komen!!

zonder twijfel aan te bevelen

Fam Van Puyvelde
14-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes3

familieonderneming met persoonlijke service, uitstekende cuisine, gelegen in rustige buurt op wandelafstand van centrum - voor de pistes, wel auto nodig

fantastisch

wouters a
21-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

voor de 5de keer in het hotel geweest.Steeds zeer vriendelijk.Ook voor de hond altijd een vriendelijke aai en er is zeker niets teveel.

Voor het eerst met onze kleindochter (7 maanden) op stap en ook voor haar alles perfect in orde.Uitbaters Elke en Cristian zo ook het personeel altijd vriendelijk en behulpzaam.Wij gaan zeker terug.

Prima Hotel

JW Radix
15-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Het eten in het restaurant is top !

Kamer schoon ! Goed bed !

Vriendelijk personeel

Geweldig genoten

Bos
12-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wat een fijn hotel is dit. Wij zullen bij een volgend bezoek dit hotel zeker weer boeken. We werden zeer prettig ontvangen waarbij alles uitgelegd werd, de kamer die we geboekt hadden was ruim, schoon en recentelijk gerenoveerd. We hebben er dan ook heerlijk geslapen. Het diner was erg goed, we hebben dan ook elke dag in het hotel gegeten. Bij het ontbijt was er veel keus en wij vonden het erg prettig dat er een nederlands sprekende medewerkster was. Het hotel ligt op loopafstand van het gezellige centrum, waar iedere dag een soort van kerstmarkt was.

Kortom: voor herhaling vatbaar

Fijn weekend in een aangename sfeer

Sander v. D.
10-1-2018

Vertaalde review

Voor onze verjaardag brachten mijn vrouw en ik een weekend door in Winterberg om wat ontspanning te krijgen in het stressvolle leven van alledag. Het huis van de boswachter was hier meer dan geschikt voor. Goede service, moderne kamers, goed restaurant en sauna maakten het heel gemakkelijk voor ons om te ontspannen.

Ik beveel het hotel ten zeerste aan.

Fijn hotel aan de rand van Winterberg

Werner Mann
5-1-2018

Vertaalde review

We brachten een aantal mooie dagen door in het hotel en genoten van gezellige en vriendelijke uren in de warme herberg, het eten was goed en de porties goed.

Het personeel is vriendelijk en meegaand en zou ons goed kunnen helpen.

Altijd blij!

Elke Ertel-Kunze, Inhaberin, Inhaberin, 24-1-2018
Herzlichen Dank für Ihre schöne Bewertung. Auf ein Wiedersehen freut sich Ihr Team vom Hotel Forsthaus.

Nooit meer

Dennis
29-12-2017
  • Ligging t.o.v. pistes1

Lijkt allemaal zo leuk, maar bij het uitchecken laten ze je dik betalen voor dingen waar je geen gebruik van heb gemaakt. Heel onvriendelijk!! Ze zullen ons nooit meer terug zien

Elke Ertel-Kunze, Inhaberin, Inhaberin, 5-1-2018

Geachte gasten, u heeft extra bedden voor uw kinderen geboekt! We hebben de bedden voor je klaargemaakt. Zelfs als u ze niet hebt gebruikt, moet u natuurlijk betalen. Bovendien hebben je grote kinderen elke ochtend ontbeten in ons hotel. Dus je commentaar is absoluut niet correct. Met vriendelijke groeten, Elke Ertel-Kunze en team van Hotel Forsthaus

• Ligging t.o.v. pistes8

Uitgebreid ontbijt met mogelijkheid,mits kleine bijdrage, uw eigen lunchpakket samen te stellen. Avondeten zeer lekker en grote porties. Ruime mooi ingerichte kamers en heel proper. Reeds 3 keer naar dit hotel geweest en hebben spijt dat we in 2017 niet gaan. Wij kijken al er al naar uit voor zomer 2018!

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Forsthaus in Winterberg (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Forsthaus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.