Vakantiehuis Familienglück

Vakantiehuis
Kleine hotelsWeer vandaag18°10°
Vakantiehuis Familienglück

• Ligging t.o.v. pistes10,0

We hebben een aantal aanbieders voor Familienglück voor je op een rij gezet:

1 review over Vakantiehuis Familienglück in het Nederlands

Prachtig gerenoveerd vakantiehuis.

Richard
10-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Ferienhaus Familienglück is een prachtig ruim gerenoveerd vakantiehuis in Winterberg. Het huis beschikt over maar liefst 3 badkamers, 3 toiletten, 4 ruime slaapkamers en royale woonkamer moderne keuken voorzien van inbouwapparaten zoals ruime koelkast, oven, vaatwasser en inductiekookplaat. Helaas ontbreekt een vriesvakje. Het vakantiehuis ligt op loopafstand van het centrum van Winterberg en beschikt over een eigen parkeerplaats. Via de verhuurder de Sauerland Plus Card gekregen met vele gratis uitstapjes en hoge kortingen op pretparken e.d. In de nabijheid van het huis zijn diverse goede restaurants , aanraders zijn o.a. Benny's Kartoffel Kiste en Dorf Alm. Een zeer tegenvallend restaurant is de plaatselijke Griek Athen, matig eten en zeer onvriendelijk personeel. We werden bijna de zaak uitgekeken.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

Vakantiehuis info

• Aantal personen7 tot 8

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV

• Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Familienglück in Winterberg (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Familienglück zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.