Hotel Engemann Kurve

Sandra Ruckert
17-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Alles is prima verzorgd en erg schoon en vriendelijk ! Heerlijk ontbijt en het ontbrak nergens aan !

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2018

Tevreden klanten komen terug

P. en M. Van Royen-Baten
3-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Rustig hotel, gratis parkeren aan hotel, aan de rand van Winterberg maar toch centraal (5 min. van centrum, 10 min. van skipistes). Nette kamers, WiFi, dagelijks fles water op kamer gratis. Nieuwe directie sedert 2016, zelfde correcte en vriendelijke bediening. Uitgebreid ontbijt en degelijk 4-gangen diner. Aanrader.

Gereisd Met partner in Sun Jan 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Uitstekend hotel

Fam. Mak
17-8-2013
  • Ligging t.o.v. pistes7

Uitstekend hotel. Vriendelijk personeel, eten zoals je in Duitsland gewend bent, altijd goed. Ligging t.o.v. pistes is prima, 5-10 min. rijden. Spa is prima.

Gereisd Anders in Thu Jan 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Engemann Kurve voor je op een rij gezet:

Goed hotel met heerlijke spa!

Sonja & Dirk
20-12-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij hebben afgelopen week 1 nachtje in Engemann Kurve geslapen. Erg vriendelijk personeel. Onze kamer (114) rook wat muffig, maar was verder superschoon. Badkamer zag er keurig uit. De bedden lagen prima. 's Avonds gebruik gemaakt van de spa: zwembad, infraroodcabine, sauna en stoombad: Heerlijk! Ook erg genoten van het ontbijt 's ochtends. Genoeg keuze. Met de auto ben je binnen enkele minuten bij de pistes. Wij zullen hier vast en zeker nog eens terug komen!

Gereisd Met partner in december 2010

githa
26-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij zijn hier in 2006 4dagen geweest. Wat een heerlijk hotel!! Prachtige kamer/ badkamer, heerlijke sauna, fantastisch eten (wij hadden HP),iedere ochtend bij het ontbijt een soort nieuwsbrief (weer, nieuws) erg leuk, fantastische service. Winterberg zelf is ook een erg gezellig dorpje! Wij hebben ons hier prima vermaakt op de piste!! Een heerljik weekend om nooit te vergeten en ooit komen wij hier zeker terug!

Gereisd Met partner in januari 2010

Geen 4 sterren hotel

Fam. bos
19-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Het hotel presenteert zich als 4 sterren hotel, maar dat geldt alleen voor het restaurant. Dat is echt heeeerlijk eten, een aanrader. Het hotel zelf is maar 1 of 2 sterren waard. De kamers zien er wel goed uit, maar klein, gehorig, en snachts in onze kamer de hele nacht een pieptoon waardoor we niet uitgerust weer naar NL keerde.

Gereisd Met partner in januari 2010

Gezellig, schoon, super!

fam Vos
8-11-2009

Hotel Engemann Kurve is een gezellig, warm familie hotel. De kamers en speciaal de badkamers zijn super. Eten is heerlijk, zwembad en sauna etc zijn schoon en goed en de massages zijn heerlijk. Gewoon heerlijke dagen gehad en gaan zeer zeker terug.

Gereisd Met partner in Thu Oct 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi hotel - goede service

Kim De Vry
7-11-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hotel ligt vlakbij het centrum, met de auto op enkele minuten van bobbaan en skipiste. Eigen parkeerplaats. Goede service, vriendelijke bediening. Mooie kamers met degelijke matrassen. Mooie en goed onderhouden badkamer. Zeer flexibele service : normaal is er ontbijt vanaf 8u maar omdat we vroeg weg moesten hebben ze alles klaargezet om 7u15. Uitgebreid ontbijtbuffet. Een aanrader, wij gaan zeker terug als we nog een keer naar Winterberg gaan. Best kamer op 2 verdieping vragen als je vroeg naar bed wil of met kinderen gaat ivm restaurant op het gelijkvloers. Gezellige lobby met open haard. Mooi zwembad met sauna en stoombad.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Nov 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prima hotel

v.d.Geest
5-8-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7

Ligt een paar minuten wandelen van het centrum. Mooie kamers, echter geen lift.Heeft een binnenzwembad, sauna en stoomkabine. Smaakvol ingericht met goede service. Voldoende parkeermogelijkheid op eigen terrein.

Gereisd Met partner in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heel fijn ,knus hotel.

Rinus.
19-7-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7

Een rustig en knus hotel.Met een zwembad en sauna in de beneden verdieping.Eigenaren zelf ook aanwezig en onderhoudend met de gasten.Alleen s ''avonds een beetje stil in de leesruimte met openhaard.( Mrt -05 )Op loopafstand van het centrum.

Gereisd Alleenreizend in maart 2006

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • De staf spreektDuits, Engels

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Zwembad

• Soort gerechtenDuits, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Vegetarisch, Vis / Seafood

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hardlooppaden, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelMinigolf
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Engemann Kurve in Winterberg (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Engemann Kurve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.