Vakantiehuis Elona

9Fenomenaal

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Winterberg (Sauerland)

Op vakantie geweest naar Elona?

9Fenomenaal

• 9Ligging t.o.v. pistes

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

2 reviews over Vakantiehuis Elona

• 10Joris21-02-2010

Super locatie

Appartement Elona is super. Je hebt een prima ligging. Het appartement is van alle gemakken voorzien. Dit is een echte aanrader voor iedereen die wil gaan skien in Winterberg.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2010

• 8zwarte_lola3527-07-2009

fantastisch

Wij hebben van 10 Juli t/m 17 Juli 2009 in het appartement "Elona" gezeten. Een prima appartement met alles erop en eraan, goede bedden prima douche en een schoon appartement, wat toch heel belangrijk is voor een geslaagde vakantie. Aan de overkant van de weg, het wandel/ski gebied, de Kahle asten, st. George schans en het erlebnis gebeuren en het stadje Winterberg, alles binnen handbereik. We hebben ons deze week uitstekend vermaakt, mede door het goede weer.

Als enige min punt v.w.b. het appartement is het lawaai dat veroorzaakt wordt door het verkeer van de B 236. We hebben in het appartement de kookplaat gebruikt en hebben bemerkt dat twee van de vier kookplaten niet werkten, er lag geen zekering uit.

Misschien een aanvulling voor in het appartement om een Gastenboek/Logboek neer te leggen, zodat men hier de bevindingen/belevenissen kan noteren. zodat latere gasten hiermee hun voordeel kunnen doen. Wij hebben bijvoordeeld prima gegeten bij Hotel "Zur Sonne"

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in juli 2009