Hotel Central Hotel

Kleine hotelsWeer vandaag23°13°
Hotel Central Hotel

• Ligging t.o.v. pistes8,6

46 reviews over Hotel Central Hotel in het Nederlands

Zeer zeker aan te raden.

P. Peeters
16-3-2019
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Schoon, vriendelijk personeel, fantastisch ontbijt. Men bleef tot s'avonds laat op ons wachten om in te checken. Zeer attent! Aan te raden.

Gereisd Met oudere kinderen in maart 2019

Superrr!

Deveny van Veen
30-1-2019
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het was een super hotel vriendelijk personeel. Ruime kamers, wel een kleinere badkamer maar voldoet aan alles! Zeer goed en lekker buffet. Zoals de naam al zegt het ligt central van de winkels en de après-ski bar. En de mensen van de skischool waren ook top en super vriendelijke! Top dagen gehad!

Gereisd Met vrienden in januari 2019

Rita
5-12-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prima schoon en luxe hotel met vriendelijke bediening. Ontbijt uitstekend.

Gereisd Met partner in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

perfect

margo kraan
22-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Alles was perfect , kan niet anders zeggen, een beetje jammer is dat er alleen maar duitse zenders op de tv waren, ondanks dat er voor 90% Nederlanders in het hotel vertoeven.Al zijn er maar 1 of 2 nederlandse zenders te zien

Gereisd Met partner in januari 2017

Geweldig hotel, een echte aanrader

Wilhelmien
25-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Mooi hotel, midden in het centrum, met een gezellige kroeg. Heel vriendelijk personeel. Fijne ruime kamers, lekker ontbijt, echt perfect! Ik kan geen minpunten bedenken, ja het hotel had wat dichter bij de piste mogen staan

Gereisd Met vrienden in februari 2016

Voor het 3e jaar op rij in dit fantastische hotel!

Bas
25-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Alles klopt hier! Mooie nette kamers, spiksplinternieuwe badkamers. Alle kamers ruim en met eigen balkon. Boek halfpension en je krijgt er ook een heerlijk drie gangen menu bij. En dan het personeel in 1 woord: gastvriendelijkheid ten top! Vanaf het ontbijt tot in de late uurtjes in de Volldampf (danscafe onderin het hotel) , niks is ze te veel. Wij hebben een geweldig weekend gehad en komen volgend jaar zeker weer :-) Dank voor de goede zorgen!

Gereisd Met vrienden in januari 2016
Michél Dederichs, Inhaber, 10-3-2016

Dames en heren, dank u voor uw top rating! Tot de volgende keer in Central-Hotel Winterberg! Uw familie Dederichs & Team

Heerlijk hotel

Familie Philippens
3-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

We hadden last minute geboekt voor een midweek. Bij aankomst werd ons door de vriendelijke eigenaren verteld dat onze boeking inclusief een gratis diner op oudejaarsavond was. Een geweldige en zeer sympathieke verrassing!!!

Het hotel was heel netjes, het ontbijt wat perfect. Personeel zeer behulpzaam. Kamer was zeer ruim en schoon. Ligging perfect.

Aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in december 2015
Michel Dederichs, Inhaber, 10-3-2016

volgende keer toch wat anders...

fam van Buuren
31-12-2015

Vriendelijk personeel, eten helaas nogal matig. mooie kamer met fraaie badkamer, 2 douches waarvan 1 kapot...

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Jan 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Michél Dederichs, Inhaber, Sat Jan 02 2016 16:52:30 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Lieve familie van Buuren, bedankt voor je stem! Jammer dat je op basis van halfpension, maar "mediocre" was! Waar hebben we nog vier dagen, altijd vraag of alles in orde is! En dit werd beantwoord met: "Ik ben in leven!" Had je verteld wat! Ze zeggen in hun Comfort Appartement (nieuwe badkamer 11,2015), een douche had gebroken, waarom heb je ons niet vertellen, ze waren 4 dagen bij ons, tot 5 personen, allen hebben het vergeten! Wij wensen u een goede tijd! Uw familie Dederichs & Team

Gezellig en centraal

Bilal Durmaz
5-11-2015

Hotel central is een fantastisch gezellige hotel en de mensen die er werken super vriendelijk. Een plek om zo weer naar toe te gaan.

Gereisd Met vrienden in Thu Oct 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Michél Dederichs, Inhaber, Sat Jan 02 2016 16:54:28 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor het zeer goede rating! Tot de volgende keer in het Central-Hotel Winterberg! Uw familie Dederichs & Team

Gewoon goed hotel, ook zie beneden.

Bandsma
29-9-2015

Jammer van de musicpub van woensdag t/m zondag, als je in bed ligt hoor je niets anders dan bas dreunen, zelfs op de tweede verdieping. We hadden drie nachten geboekt, maar moesten door omstandigheden na twee nachten naar huis. Jammer was dat het ontbijt van de laatste ochtend, die we dus niet gebruikt hebben, niet van de rekening afgetrokken is. Twee zakjes mayonaise die we bij het diner niet gebruikt hebben werden wel berekend, jammer.

Gereisd Met partner in september 2015
Michél Dederichs, Inhaber, 2-1-2016

Dames en heren, hartelijk dank voor je stem! Ze hadden geboekt voor 3 dagen en worden slechts 2 dagen over! De Regels van het hotel hebben daarna bevestigd we geregeld! Sorry, in het restaurant rekening met de mayonaise, is waarschijnlijk een fout hebt gemaakt, moet je reklarmiert het? Dan zouden we hebben veranderd! Tot de volgende keer in het Central-Hotel Winterberg! Uw familie Dederichs & Team

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt

• WatersportWaterskiën
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelMinigolf
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Central Hotel in Winterberg (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Central Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.