Hostel Big Mountain

Johan
27-2-2019
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Zeer verouderde Hostel, oude kleine slaapkamer, gedeelde toilet, gedeelde doucheruimte met slechte douche en weinig warm water. Eten in het restaurant is erg goed. Er is verder niets te doen voor vermaak.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Lopend buffet restaurant gedeelte.

Kuipers
8-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Vorig jaar een prima lopend buffet gehad wat ook de reden was om dit jaar hier ook gebruik van te maken helaas kan er in 1 jaar veel veranderen. Afgelopen avond gebruik gemaakt van het lopend buffet met 10 gasten unaniem is het lopend buffet als slecht ervaren, gamba's zeer droog kip ook erg droog, biefstuk droog. Soep was prima koud buffet redelijk, nagerecht weinig keuze rommelig op de tafel. In het algemeen prijs kwaliteit voor het gebodene is onder de maat. Wij zullen het lopend buffet dan ook niet aanraden. Wij hebben melding gemaakt van wat wij hebben geconstateerd. Reactie was dat wij de enigste klanten waren die melding maakte van het geconstateerde en dat er geen vedere klachten waren. Er is een oplossing aangeboden maar hier hebben wij geen gebruik van gemaakt.

Gereisd Met vrienden in januari 2017

Leuk Hostel

Andrea
5-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Ben samen met een collega in dit Hostel geweest en dat is goed te doen. Kamer met wasbak en handdoeken wc 's op de gang en de douche zitten beneden. Super ontbijt .

Gereisd Anders in februari 2015

We hebben een aantal aanbieders voor Big Mountain voor je op een rij gezet:

Perfect voor budget ski weekend

Richard
4-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hotel met apart gebouw met slaapkamers waarbij toilet en douches op de gang zijn. Er is wel wastafel met stromend water op iedere kamer. Ideaal voor budget ski weekend. Het ontbijt is zeer uitgebreid (zelfs Proseco en zalm) en kost 8,50 extra.

Gereisd Met vrienden in januari 2015

• WatersportSurfen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Big Mountain in Winterberg (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Big Mountain zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.