Hotel Altstadthotel Winterberg

9Fenomenaal

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Winterberg (Sauerland)

9Fenomenaal

• 8.8Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Altstadthotel Winterberg voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
  • Sauna

11 reviews over Hotel Altstadthotel Winterberg

• 9Debbie12-08-2020

Geweldig!

Heel knus en super schoon hotel!

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 2019
    9Fam. Jansens22-01-2019

Aanrader

Fijn hotel, lekker ontbijt. Goede locatie, restaurants en uitgaans mogelijkheden zijn op loopafstand. Aardige gastvrouw.

Gereisd met vrienden in januari 2019

• Oude reviews

9Familie Mooijer-Venneman04-07-2017

In alle opzichten een Superhotel

Alles was perfect, met name de mooie kamers, het uitstekende ontbijt en de voortreffelijke gastvrouw

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 9Marij21-05-2017

Hotel zoals thuis en gastvrij

Alles was oke, de kamer, badkamer,ontbijt en de gastvrouw

• 5Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in april 2017

• 10Luk DN België30-05-2016

Excellent

Bij onze aankomst werden we hartelijk ontvangen door de gastvrouw. De kamers zijn ruim, heel proper en gezellig. Hygiëne speelt voor ons een belangrijke rol en de kamers waren zeer netjes. Dagelijks werden de bedden opgemaakt, werd er gestofzuigd, handdoeken werden ververst noem maar op. Een grote pluim voor de kuisvrouw. Kwa locatie is dit een topper: 3 minuten wandelafstand van het stadscentrum, gratis parking en zeer rustig gelegen. Wifi is aanwezig en is bovendien gratis. Men denkt aan kleine extraatjes die je niet verwacht: geschenkje bij aankomst, chocolade hartjes op het bed, naambordje op tafel bij het ontbijt plus een zeer lekker en uitgebreid ontbijt we kwamen niks tekort. Prijs - kwaliteit scoort dit dus heel hoog! We komen zeker en vast nog terug want alles was top.

Bedankt en doe zo verder. Groeten luk

Denis - Swa - Luc - Eddy - Francois

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 7Marco26-02-2015

Opzich prima.

In andere reacties lazen wij dat de gastvrouw erg vriendelijk en open zou zijn. Wij vonden ze... appart. Het hotel is verder prima, alles is schoon en netjes. Kamers ook redelijk ruim voor 2 personen.

Wij kwamen puur voor het skién. We startten bij P6, dit is vanaf het hotel goed aan te lopen. (15min) (overigens zonder skispullen, deze hadden wij bij de skiverhuur in een locker liggen, dit kon voor €2,- per dag).

Het eten s'ochtends: De eetkamer is best klein. De gastvrouw heeft overal kaartjes met het kamernummer op staan, hier moet je dan gaan zitten. Op deze manier is er precies plek voor iedereen, maar zit dus wel bij ''vreemden'' aan tafel. Wat ook wel weer gezellig is! Het eten opzich is overigens oké.

Gereisd met partner in februari 2015

• 9Anton en Fenny02-12-2012

Een aanrader!

De plek van deze accomodatie is top, vlak bij het centrum, dus ook vlak bij de restaurants. De gastvrouw is zeer gastvrij, je voelt je er helemaal thuis. Gaan er zeker nog een keer naar toe. Winterberg is een heerlijke wandelomgeving.

Gereisd met partner in januari 2012

• 10Sabine Kee04-06-2012

Een aanrader!

Het kleine Altstadt hotel wordt gerund door een zeer gastvrije mevrouw. Ze doet alles in eigen beheer, het hotel is niet groot en heeft een kleine knusse eetkamer voor het ontbijt. Je kunt werkelijk alles krijgen bij het ontbijt en de sfeer is goed. Wij zijn een weekje hier geweest met de motor, deze mochten we gewoon in de garage parkeren, we komen hier zeker nog een keer terug.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in mei 2012

• 10Dimi11-02-2010

fantastisch

ik ben er 2 dagen verbleven met een vriend , we zijn zeer goed onthaalt, we hadden de suite gekregen voor 44€ , dat was echt luxe met jacuzzi enz... het ontbijt was ook altijd wel lekker, alles was mooi proper, en de gastvrouw utah, was superlief !!! echt een hotel waar ze mij gaan terugzien... vlakbij is ook nog eens een supergoed grieks restaurant, helemaal niet duur en zeeer lekker, misschien de beste griek waar ik ooit ben gaan eten. de skipistes liggen 1km verder, daar kan je dan voor 4€ een hele dag parkeren met je auto. winterberg was top !!!!

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2010

• 9Schoenmakers03-11-2009

Zeker een herhaling waard!

Dit hotel is sinds begin augustus opnieuw geopend door een nieuwe eigenaresse. Het is met heel veel smaak ingericht, de gastvrouw is zeer vriendelijk en behulpzaam en het hotel ligt in het centrum van Winterberg. De ligging t.o.v. de skipistes is ons onbekend, daar wij met een ander doel in deze omgeving verbleven. Wij raden dit hotel ten zeerste aan!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2009

• JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Room ServiceBeperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Lees/Studeerrruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenAfsluitbare garage, Bewaakt parkeren, Parkeerplaats