Vakantiehuis 't Süderland

Keurig en schoon appartement

Fam. Op 't Hof
25-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

Keurig schoon app. Ligt op ca. 8 km. van centrum Winterberg en de pistes. Vriendelijke ontvangst door de buurvrouw (sleutel). Vlakbij zit een kleine supermarkt met verse broodjes.

mooi app. wel koud

margrietekkel
25-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes3

mooi appartement, was alleen erg koud...vooral in de badkamer...zie boven.. ook deden de TV en de video het niet en dit terwijl er in de beschrijving stond dat er een video was met films!

Comfortabel, schoon en compleet.

Lia Laming
13-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

Het app was comfortabel warm bij aankomst.

Super schoon en goede bedden en dekbedden. Voor ons een groot pluspunt.

Verder een goede complete inrichting.

Het zou fijn zijn als er een op sensor licht bij de voordeur zou zijn. 's Avonds is het er erg donker.

Bijzonder aardige sleutelhoudster.

super plek en van alle gemaken voor zien

jurjen
7-11-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

mooie plek, met pakeer gelegenheid.

het is op de beganegrond, dus de achterdeur kun je ook gebruiken, ideaal als je met je ski spullen van de piste komt, of de auto moet in of uitpakken.

het was al warm bij aankomst.

het is schoon en netjes

Relaxt appartementje

Bommel
3-11-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Alle het benodigde is aanwezig in het appartement en zelfs het appartement was al voorverwarmd, dus lekker binnenkomen de eerste keer. Daarnaast was het gewoon schoon zoals het behoort te zijn. Het meest fijne is dat er een bad in zit, want na een hele dag actief op de piste is een warm bad wel een verademing.

Degelijk, schoon en rustig

Bas
27-10-2010
  • Ligging t.o.v. pistes6

Leuk appartement in een rustig dorp naast winterberg. Hier zelf een weekend geweest samen met een vriend. Lekker wezen skieen en 's avonds in een ruim, schoon en degelijk ingericht appartement thuis komen.

Echt een aanrader !!!

Hoogstraaten
14-4-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Dit vakantieappartement is echt een aanrader!

Voor eenieder die graag een ruim appartement wil hebben op een uistekende locatie!

Prima prijs/kwaliteit verhouding

Rob raven
19-3-2010

't suderland is een prachtig gebied voor zowel de fanatieke wintersporter als de natuurliefhebber. Dit appartement bied een mooi startpunt om het gebied te gaan verkennen.

Vriendelijke service en goed onderhouden appartement!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis 't Süderland in Winterberg-Niedersfeld (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis 't Süderland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.