Hotel Niedersfeld

8,8

• Ligging t.o.v. pistes7,6

8 tips over Hotel Niedersfeld

Jacqueline Jacobs, 1-2-2015
Alles aanwezig voor goede prijs
Lunenborgvan Melzen, 31-1-2015

Het is een klein dorp met een heerlijke bakker in de buurt .

Ik zou de comfortkamer aanbevelen .

Robert, 11-1-2015

Op 5 km ligt een sneeuwzekere piste waar je kan skieen of sleeen (!!).

Zomers leuk om vanaf HochheideHutte terug naar het dorp te lopen of smorgens op tijd in de dauw een rondje dorp te doen (door bos, langs het meer), 1,5u. Goed voor de eetlust :-)

We hebben een aantal aanbieders voor Niedersfeld voor je op een rij gezet:

Suzanne Heijmans, 24-10-2014
Als je van wandelen houdt, maak dan de 11km lange wandeling rondom Grönebach. Goed te doen en leuk afwisselend!
Carsten, 14-7-2014
Verrekijker mee voor het wild, zwembroek mee voor het wakeboarden en helm mee voor het mountainbiken. En als je naar de Warsteiner fabriek gaat: zorg voor vervoer! (je kunt namelijk 2 uur lang alle bieren proeven).
Linda Jansen, 30-6-2014
Het hotel ligt vlakbij een mooi meer met een zandstrandje waar je heerlijk kunt vertoeven. Het water is in het begin ondiep, dus ideaal voor kinderen. Mooie omgeving om te mountainbiken en te motorrijden. Er is een garagebox beschikbaar voor fietsen en motoren.

Jan Mooij, 2-6-2014
Voor motorrijders zeker een aanrader.
shezik, 7-3-2012

Maak een leuke wandeling met bij voorkeur gebruik van de uitgebreide geplastificeerde kaart naar plaatsjes in omgeving en kom met OV (gratis met Sauerlandkarte) terug.

Imbiss aan overkant van de straat heeft heerlijke dag en weekschotel met goede prijs/kwaliteit verhouding. Kindvriendelijke eigenaar.

We hebben een aantal aanbieders voor Niedersfeld voor je op een rij gezet: