Appartement Heerlykhuys

9.7Fenomenaal

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Winterberg-Niedersfeld (Sauerland)

9.7Fenomenaal

• 9.2Inrichting
  • 9.2Hoeveelheid ruimte

Appartement info

• Sauna
Meer appartement info

6 reviews over Appartement Heerlykhuys

• 9Dennis24-10-2017

Prima appartement, fijne plek en genoeg te doen

Erg fijn appartement op een even zo fijne, rustige maar toch centraal gelegen plek. Prima uitvalsbasis voor alle mogelijke trips en activiteiten in de nabije omgeving (in het appartement staan ook drie mappen gevuld met info over activiteiten, eetgelegenheden, uitstapjes etc.). Het appartement is schoon, van alle gemakken voorzien en smaakvol ingericht. Fijn contact ook met de eigenaar die snel en duidelijk reageert. Wij hebben vanwege het weer helaas niet op het terras/balkon kunnen zitten, maar dit zal bij goed weer met de ondergaande zon en uitzicht op het dal geen straf zijn. Al met al een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

• 9Alex02-08-2017

Leuke vakantie in een erg leuk leuk appartement

We hebben een erg leuk verblijf gehad in Niedersfeld . Een schoon en leuk aangekleed appartement met een mooi uitzicht over Niedersfeld . Niedersfeld is echt het ontdekken waard qua wandelen . Tips hochheide wandelen en fortfun erg leuk voor kids .Ook het zwemparadijs met de supersnelle glijbanen in schmallenberg erg leuk

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 10Familie Renes23-07-2017

Wij hebben hier verbleven met plezier!

Prachtig appartement, mooie ligging, mooi uitzicht vanuit het appartement. We verbleven hier met twee kinderen. Ruim en schoon appartement. Leuke uit stapjes, Winterberg dicht bij. Speeltuin, rodelen, winkelen, lekker eten, en ga zo maar door...dit appartement is zeker een aanrader, en goed contact met Maarten en Marieke..we hebben genoten!

Gereisd in juli 2017

• 10G. Lansink26-06-2017

Prachtig

Het appartement ligt op een prachtig plekje, met een mooie view en voorzien van alle gemakken. We hebben heerlijk genoten van de omgeving met veel wandelmogelijkheden direct vanaf de woning.

Gereisd met partner in juni 2017

• 10Peter calis21-06-2017

Heel mooi appartement met mooi uitzicht

Is netjes ingericht is overal aan gedacht het is er schoon beschikking over wasmachine goede bedden en alle Nederlandse zenders op tv is goed vakantiehouden daar

Gereisd met partner in januari 2017

• 10Celester Floothuis10-12-2016

Heerlyckhuys Niedersfeld

Prachtig mooi schoon appartement gelegen vlakbij de Hillbachsee en vlakbij Winterberg. Veel te doen in omgeving. We waren met gezin met 3 kinderen leeftijd van 8 tm 13 jaar. Goed contact met verhuurders. Alles tip top geregeld. Voor herhaling vatbaar

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Appartement Heerlykhuys info