Appartement Heerlykhuys

Appartement Heerlykhuys
9,3

• Ligging t.o.v. pistes9,0

6 reviews over Appartement Heerlykhuys in het Nederlands

Prima appartement, fijne plek en genoeg te doen

Dennis
24-10-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Erg fijn appartement op een even zo fijne, rustige maar toch centraal gelegen plek. Prima uitvalsbasis voor alle mogelijke trips en activiteiten in de nabije omgeving (in het appartement staan ook drie mappen gevuld met info over activiteiten, eetgelegenheden, uitstapjes etc.). Het appartement is schoon, van alle gemakken voorzien en smaakvol ingericht. Fijn contact ook met de eigenaar die snel en duidelijk reageert. Wij hebben vanwege het weer helaas niet op het terras/balkon kunnen zitten, maar dit zal bij goed weer met de ondergaande zon en uitzicht op het dal geen straf zijn. Al met al een aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2017

Leuke vakantie in een erg leuk leuk appartement

Alex
2-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

We hebben een erg leuk verblijf gehad in Niedersfeld . Een schoon en leuk aangekleed appartement met een mooi uitzicht over Niedersfeld . Niedersfeld is echt het ontdekken waard qua wandelen . Tips hochheide wandelen en fortfun erg leuk voor kids .Ook het zwemparadijs met de supersnelle glijbanen in schmallenberg erg leuk

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Wij hebben hier verbleven met plezier!

Familie Renes
23-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prachtig appartement, mooie ligging, mooi uitzicht vanuit het appartement. We verbleven hier met twee kinderen. Ruim en schoon appartement. Leuke uit stapjes, Winterberg dicht bij. Speeltuin, rodelen, winkelen, lekker eten, en ga zo maar door...dit appartement is zeker een aanrader, en goed contact met Maarten en Marieke..we hebben genoten!

Gereisd Anders in juli 2017

Prachtig

G. Lansink
26-6-2017

Het appartement ligt op een prachtig plekje, met een mooie view en voorzien van alle gemakken. We hebben heerlijk genoten van de omgeving met veel wandelmogelijkheden direct vanaf de woning.

Heel mooi appartement met mooi uitzicht

Peter calis
21-6-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Is netjes ingericht is overal aan gedacht het is er schoon beschikking over wasmachine goede bedden en alle Nederlandse zenders op tv is goed vakantiehouden daar

Gereisd Met partner in januari 2017

Heerlyckhuys Niedersfeld

Celester Floothuis
10-12-2016

Prachtig mooi schoon appartement gelegen vlakbij de Hillbachsee en vlakbij Winterberg. Veel te doen in omgeving. We waren met gezin met 3 kinderen leeftijd van 8 tm 13 jaar. Goed contact met verhuurders. Alles tip top geregeld. Voor herhaling vatbaar

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Appartement info

• Balkon / terrasAanwezig
      • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Heerlykhuys in Winterberg-Niedersfeld (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Heerlykhuys zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.