Appartement Residence Astenberg Penthouse Mastlo

Appartement
Weer vandaag9°-1°
Appartement Residence Astenberg Penthouse Mastlo
9,3

29 reviews over Appartement Residence Astenberg Penthouse Mastlo in het Nederlands

Super!

Arjan Zonneveld,
11-2-2019

5 Dagen wintersport in Sauerland 8 personen, 4 volwassenen en 4 kids (5-9jaar)

Top appartement, netjes, nieuw, schoon en van alle gemakken voorzien. Direct aan de piste is echt super, de kinderen kunnen zelfstandig hun rondjes skien. Neuastenberg is leuk gebied(je) voor beginnende skier. Het wat uitgebreidere gebied Winterberg, ligt op 5 min rijden. Voor een korte week hartstikke leuk, al moet je wel wat geluk hebben met de sneeuw ivm lager gelegen gebied.

Enige minpunt is het parkeren, vooral als je met 2 auto's komt. De bezoekers houden zich niet aan de toegekende parkeerplaats waardoor er vaak geen plek is.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

Mooi appartement aan de piste!

Sander,
18-1-2019

Erg mooi appartement en direct gelegen aan de piste. Alle faciliteiten zijn aanwezig, zelfs een sunshower en bad met whirlpool. Alles is op loopafstand te doen.

Gereisd met vrienden in januari 2019

Top vakantie!

Fam. Reijers,
10-7-2018

We hebben het hier, ondanks dat we in de zomer hier waren, een ontzettende fijne vakantie gehad. De omgeving is er echt rustgevend en het uitzicht was echt enorm mooi.

Afgezien dat de schoonmaak wat beter kan (vloeren waren wat stoffig en de ramen waren niet echt schoon te noemen) was er weinig tot niets op het appartement aan te merken. Echt een aanrader voor als je met zijn 2 of met een hele groep graag een vakantie wilt vieren. We gaan graag weer terug naar deze locatie!

Gereisd met partner in juni 2018

Top vakantie

Fam. Van Vark,
7-5-2018

Prachtig/luxe appartement op een mooie locatie bovenaan een skipiste. Tevens is er veel te doen in de omgeving voor jong en oud (ook als er geen sneeuw ligt!)

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

toplocatie

Beerens,
19-2-2018

Heerlijke week gehad. Toplocatie direct aan de piste dus ski-in/out. Fijne inrichting, en alles superschoon! Aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

Super verblijf gehad

Peter en Margriet,
14-12-2017

Uitzicht vanaf het balkon is super. Winterberg met een leuk centrum is 10 minuten rijden. Bakkerij en restaurant zijn op loopafstand.

Gereisd met vrienden in november 2017

Prachtig appartement direkt gelegen aan piste.

Harm en Marian van der Vern,
8-12-2017

Mooi uitzicht, complete keuken . Luxe badgelegenheden. Centrale ligging. Bakker dichtbij alsmede goed restaurant.

Gereisd met vrienden in november 2017

Super mooi appartement

Joost,
8-6-2017

Mooi appartement, van alle gemakken voorzien. Fijn dat er een 2-tal badkamers zijn. Ruimte genoeg voor 6 personen en zelfs 7 tot 9.

Uitzicht vanaf het balkon is schitterend. In de winter is de skipiste direct om de hoek en je kunt richting winterberg skieen.

In de zomer / lente niet heel veel te doen in het dorpje, maar WInterberg is zo dicht bij en daarnaast is het hele gebied erg leuk om te verkennen. Voldoende recreatiemogelijkheden in nabije omgeving.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Het is een mooi goed ingerichte penthouse.

Je kijkt vanaf je balkon zo de piste af.

Het ligt vlakbij winterberg dus meerdere mogelijkheden om te gaan wintersporten.

Gereisd met vrienden in maart 2017

Alles aanwezig en super schoon. Piste voor de deur en de skiklas voor de kinderen dichtbij.

Een prachtig uitzicht vanuit de woonkamer en vanaf het balkon.

Wij waren er met 4 volwassenen en drie jonge kinderen Heel fijn om als opa en oma een eigen slaapkamer en badkamer te hebben.

Het is niet voor mensen die slecht ter been zijn want er is geen lift en ook naar de ingang moet je een trap af.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Appartement info

• Aantal personen7 tot 8

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Astenberg Penthouse Mastlo in Winterberg-Neuastenberg (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Astenberg Penthouse Mastlo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.