Appartement Postwiese

11 reviews over Appartement Postwiese in het Nederlands

super, een echte aanrader

Gonny
7-8-2019

Het appartement heeft een mooie ligging met een prachtig uitzicht vanaf het balkon. Het is netjes en schoon en voorzien van alle gemakken. In de omgeving is veel te doen ook voor tieners/pubers leuke omgeving.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Geweldige aanrader!

Marjon
26-2-2019

Het appartement is geweldig! Groot, schoon, prima gelegen, heel compleet ingericht. Echt een aanrader. Het skigebied is heel beperkt. Perfect voor beginners, maar koop je een liftpas voor 8 gebieden in de omgeving dan kan je lekker uit de voeten dicht bij Nederland. Voor ons korte verblijf een uitkomst.

Gereisd Met partner in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi, Netjes en dichtbij de Piste

Frank
14-2-2019

Het appartement heeft een super ligging als je oa wilt gaan skiën. Vanuit het appartement loop je zo naar de piste toe. Het is een wat rustiger gebied dan het nabij gelegen Winterberg en is het voor beginners met kinderen erg aantrekkelijk. En mocht je toch even een drankje of hapje willen eten is Winterberg een aanrader en erg dichtbij. Verder is het Appartement ruim en gezellig en kan je er met 6 personen makkelijk in verblijven. Ook heeft heb je hier 2 eigen parkeerplaatsen wat wel zo prettig is.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij komen zeker nog een keer terug. Heel fijn!

Marc
5-11-2018

Heel goed bevallen! Een mooi appartement, compleet ingericht, ruim van binnen met een prachtig uitzicht vanuit de kamer. De slaapkamers zijn meer dan prima met goede bedden. Alles was mooi schoon en fris. De ligging is prachtig, voldoende wandelmogelijkheden direct achter het appartement. Ook Winterberg is is prima te voet te bereiken. In Winterberg ben je zo, daar is natuurlijk heel veel te doen.

Gereisd Met partner in oktober 2018

Aanrader

Gerdien
2-8-2018

Heerlijk appartement op een mooie plek. Voorzien van alle gemakken en het heeft ruime lichte kamers. Direct vanaf het appartement sstarten mooie wandelroutes, waaronder een route naar de top van de Kahler Asten. Op de top staan een uitkijktoren en een restaurant met een heerlijk terras met uiteraard prachtig uitzicht. In het vlakbij gelegen Winterberg kun je uitgebreid winkelen. Ook in de zomer is er veel te doen qua sport voor het hele gezin. Prachtige omgeving en mooi appartement!

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Erg mooi appartement, perfect voor een midweek.

Petra
25-5-2018

Het appartement ligt erg mooi, uitzicht over een dal. Het appartement is ruim, niet gehorig (met kleine kinderen erg fijn). Aan alles is gedacht: complete keukeninventaris, spelletjes, boeken, schoonmaakmiddel, thee, etc. Wij waren er een midweek met twee kinderen (6 en 3 jaar), troffen fantastisch (warm) weer. De kinderen konden (mochten van ons) niet alleen naar buiten om te spelen, maar dat vond ik nu niet erg: we waren toch de hele dag op pad. Er is veel te doen in de omgeving, ook voor (kleine) kinderen.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

mooi en netjes appartement

Femke Steenbergen
2-4-2018

mooi groot appartement, voorzien van alle faciliteiten en goed schoon! mooie omgeving en bakker en slager op loopafstand!!

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2018

We komen graag terug!

Familie J.
31-3-2018

Heerlijk weekend gehad. Appartement ligt dicht bij de pistes in het dorp. Winterberg is met de auto 5 minuten (parkeren bij Nordhang). Geen files in de ochtend en middag, omdat Neuastenberg aan de goede kant ligt van Winterberg. Kinderen hebben genoten van de natuur rodelbaan. Bakker heeft heerlijke broodjes en gebak. Imbiss op de hoek van de straat. Is aanrader om lekker te lunchen of te eten in de avond (ook afhalen).

We konden gebruik maken van de boeken en spelletjes in het appartement. Leuk voor de kinderen.

Het lijkt ook een mooie plek om de zomervakantie door te brengen.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2018

Top appartement

Den Herder
7-3-2018

Top appartement met veel faciliteiten. Op loopafstand tot de piste. Winterberg op korte afstand. Alles voor een topvakantie!

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2018

Heel goed bevallen

Leon
21-2-2018

Prima appartement. Niet in de drukte van Winterberg maar toch dicht bij de pistes.

Imbiss vlakbij appartement is een aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2018

Appartement info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Postwiese in Winterberg-Neuastenberg (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Postwiese zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.