Aparthotel Dorint Sportresort Winterbergsterstersterster

5.7Voldoende

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Winterberg-Neuastenberg (Sauerland)

5.7Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Dorint Sportresort Winterberg voor je op een rij gezet:

Aparthotel info

186 reviews over Aparthotel Dorint Sportresort Winterberg

• 2019
    4Familie uit Ieper11-11-2019

jammergenoeg nooit meer

We boekten een reis in een hotel met goede reputatie en in een mooie streek... Aankomst: Fout door hotel bij opname boeking (papieren reisagentschap waren in orde). Hotel dacht dat we pas 3 dagen later zouden aankomen. Het inbegrepen ontbijt was ook niet geregistreerd. Dit werd geregistreerd en we kregen een huisje toegewezen... Huisje 1: Gescheurde zetel in living, onverzorgd tuintje, geen zicht achter ongesnoeide struik. Via receptie ander huisje toegewezen gekregen. Huisje 2: Voeten kinderen na 5 min helemaal zwart, frigo vies en in diepvriesvak kon je nog geen appel kwijt (allemaal ijs) => meer dan 2u kuiswerk Maandagmorgen en volgende dag wakker gemaakt om 7u20 door klopboren uit huisjes tegenover ons. Deze werden toen gerenoveerd. Dit was NIET de vakantie die we voor ogen hadden! Na een klacht met manager gepraat om tot een compensatie te komen. Men wou ons compenseren door ontbijt terug te betalen. Dit is tot heden niet gebeurd..

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 6Anoniem07-02-2019

Tevreden

Samen met mijn vader 2 daagjes naar Winterberg geweest om te snowboarden en een overnachting genomen in het Dorint hotel/appartement. De site heeft alleen foto’s van de mooie gerenoveerd kamers maar helaas zijn niet alle kamers gerenoveerd..... hadden een oud appartement wel erg ruim met een grote woonkamer. Helaas meerdere zilvervisjes aangetroffen in slaapkamer en badkamer! S avonds zonder reservering konden wij helaas niet in het hotel eten. Het ontbijt was zeer goed, prima verblijf voor 1 nacht.

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 8Harry26-01-2019

Prima hotel dicht bij centrum Winterberg

Prima gastvrij hotel met moderne kamers

Zakelijk gereisd in januari 2019

• 5Fam Gevets02-01-2019

Teleurstellend

Uren gewacht voordat we ons huis in konden vanwege schoonmaakwerkzaamheden. Eenmaal in het huis was daar niet veel van terug te zien. Niet vies. Maar zeker niet wat je verwacht na uren wachten. Blijkbaar slechte planning want veel gasten moesten wachten, wat dan wel weer tot enige verbroedering leidde :) De service had het wellicht kunnen goedmaken, maar men leek zich niet druk te maken. Absoluut het betaalde bedrag niet waard.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

• 2018
    3Nicole30-12-2018

Nooit meer

Geen goede ervaring met dit hotel! We hebben bijna 3 uur moeten wachten tot onze kamer schoon was. Pas om 19.00 konden we erin. Onbeleefd personeel bij de receptie. Veel gasten waren terecht aan het klagen. Ontbijt is goed, restaurant buffer voor diner, heel slecht. We zijn een dag eerder vertrokken. Voor ons nooit meer!

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

• 9Rick17-10-2018

Uitstekend en compleet

Mooie omgeving. Fijn gelegen buiten het drukke centrum van Winterberg. Wandelingen in de buurt. We konden in plaats van om 17.00 al om 15.00 in onze kamer. Het personeel is zeer correct en vriendelijk. Prachtige gerenoveerde kamer met nieuwe badkamer en zithoek met voldoende zit-en speelruimte. Koffie- en theefaciliteiten en een koelkast. Goede ietwat harde bedden, fijn nieuw en niet doorgelegen. Mooi uitzicht met zonsopgang vanaf het balkon. De kamer was schoon maar had iets schoner gekund (stof), het enige kleine minpunt. Het zwembad is eenvoudig maar mooi en schoon. De sauna is heerlijk en schoon. Het ontbijt ten slotte uitstekend en overcompleet. We willen hier zeker nog eens terugkomen. De enige plek waar we niet naar teruggaan is het hotelrestaurant. Dat is onnodig duur.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

• 8Janine17-09-2018

Vriendelijk hotelpersoneel en prachtige omgeving.

Mooie uitvalsbasis voor wandelingen rondom Neu Astenberg. In de directe omgeving van het hotel is genoeg te beleven. O.a. Karten, mountainbiken, Minpunt: wanneer je gebruik wilt maken van de sauna faciliteiten, moet je echt van tevoren naar de receptie toe om te vragen of ze de beide sauna's aan willen zetten, want anders kom je van een koude kermis thuis...

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Familie van de Wege23-02-2018

Prima!

Wij hadden van maandag tot vrijdagochtend een comfortbungalow gehuurd. Beschikbaar vanaf 17 uur, maar wij waren er al om 15.30 en konden al in het huisje. Heel erg vriendelijk personeel. Parkeren in garage kost 9 Euro per dag. We waren met 5 personen. Er konden evt. nog 2 mensen bij, die zouden dan op de slaapbank in de woonkamer moeten slapen, maar voor ons was dit dus niet nodig. Prima bungalow met 3 slaapkamers, badkamer (in bad douchen, beetje laag plafond), woonkamer, keuken, wc en terras. Mooi uitzicht. In keuken vaatwasser, oven, koffiezetapparaat, broodrooster, koelkast. Paar pannen en 1 koekenpan. Erg basic dus, maar prima. Alles netjes. Op loopafstand van de piste; ideaal. De Skischule Neuastenberg zit hier ook. Pistes zijn prima voor families en beginners. Vanaf het resort wel even een steile helling, om met de skischoenen te lopen, maar ach... ook dat went. Hier en daar klein beetje achterstallig onderhoud, maar wij doen daar niet moeilijk over. Op terras een kast voor het stallen van de skies ‘s nachts zou wel handig geweest zijn. Je zou een ook een eigen kussen mee kunnen nemen, als je altijd met een dik kussen slaapt ;)) Misschien vind je deze niet zo fijn. Al met al hebben wij heerlijke dagen gehad. Zeker voor herhaling vatbaar!!!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

• Oude reviews

9ria de jager29-10-2017

Super hotel!

Heerlijk verblijf in dit hotel.

Perfect! Hotel ligging is fantastisch. Dichtbij ski gebied en het dorp Winterberg. Kamers zijn super, net gerenoveerd. Ruim en mooi gemeubileerd. Wij hadden een woonkamer en een aparte slaapkamer. TV op de slaapkamer en in de woonkamer zelfs een smart TV! Medewerkers zijn aardig en behulpzaam. Dorint heeft het goed begrepen dat het ontbijt de belangrijkste maaltijd van de dag is! Superontbijt. Kortom: aanrader!

Gereisd met partner in oktober 2017

• 2Claudia02-08-2017

Gillend naar huis

Via een touroperator een 6 persoonshuisje geboekt bij Dorint Winterberg, met het verzoek een huisje zo dicht mogelijk bij de faciliteiten ivm mijn slechte knie. Het resort bestaat uit een hotel bovenaan en dan loopt het best stijl naar beneden. Wij kregen een huisje bij de laatste bocht onderin. Ok, bij de receptie gevraagd of we een huisje dichterbij konden krijgen, volgens haar kon dat niet want het zat vol. Er stonden 6 auto's in de parkeergarage en een paar in het park zelf, hoezo vol? Haar oplossing was dat mijn man mij maar moest halen en brengen...pardon? Tja er zat volgens haar niets anders op. Parkeren is verplicht boven in de garage! Zwemmen, het Dorint geboekt vanwege alle faciliteiten en dan voornamelijk het zwembad. Helaas het zwembad was dicht vanwege reparatie, diezelfde receptioniste deed het overkomen alsof het om een kleinigheidje ging, maar helaas betrof het groot onderhoud. Dus helaas de hele week geen zwembad. De bedden, hard, doorgezakt, oud. Volgens het hotel niks aan te doen..zoek het maar uit dus. Na 5 dagen van ellende maar naar huis gegaan.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

14 tips over Aparthotel Dorint Sportresort Winterberg

• Marieke, 22-02-2014

Bij het uitchecken wel even de rekening goed controleren. Administratie leek niet erg op orde te zijn (wat zowel in uw voordeel als nadeel kan uitpakken..., werd bij ons, na flinke fout in ons nadeel, overigens wel netjes gecorrigeerd).

• M_oldedubbelink, 13-07-2012

Boerderij Hoheley, erg leuk met kinderen om te zien hoe de koeien gemolken worden. Leuke speeltuin erbij en horecagelegenheid met super uitzicht.Aanmelden moest bij VVV volgens folder, maar gewoon langskomen had ook gekund. Erg gastvrij boerengezin!

• Jelrik, 07-01-2014

Ga naar een groot ´park´ in de buurt. Daar vindt je onder andere een enorme brug die je over kan lopen met verschillende hindernissen op een zeer grote hoogte + een mooie rodelbaan! Dicht bij het appartement kun je prachtig lopen, daar waar je stijl op een weiland naar boven loopt, daar sta je helemaal beneden in een bos!

5 vragen over Aparthotel Dorint Sportresort Winterberg

• Getty, 18-05-2017

Zomer met kinderen

Wij hebben een huisje in optie staan. Iemand ervaring of er minidisco is? Verdere gratis kinderfaciliteiten in het hotel en in de omgeving?

Zijn er beekjes/watrevalletjes in de buurt?

• pamela, 30-07-2016

overdrek/handdoeken

hai we hebben appartement voor 4 dagen gehuurd en nu vragen we af of we handdoeken en overtrek moeten meenemen. ik kan nergens vinden alvast bedankt gr pamela

• Mirjam Al, 18-06-2012

openbaar vervoer pas

Wij hebben in de zomervakantie een huisje gehuurd en nu vraag ik me af krijf je dan ook een gratis pas voor het openbaar vervoer of zitten hier kosten aan vast? Is de kartbaan gratis voor gasten? Zo nee, weet iemand hoeveel dit kost?

james, 03-09-2012

Wij kregen wel een Sauerlandpass, maar we hadden zelf een auto. Volgens mij kon je met die pas wel gratis met de bus. Kartbaan is niet gratis voor gasten, we kregen wel korting.

Aparthotel Dorint Sportresort Winterberg info

• Aantal sterrensterstersterster
  • VerzorgingHalfpension

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad

• Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel