Aparthotel Dorint Sportresort Winterberg

Aparthotel
Aparthotel Dorint Sportresort Winterberg
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Dorint Sportresort Winterberg voor je op een rij gezet:

174 reviews over Aparthotel Dorint Sportresort Winterberg in het Nederlands

Prima!

Familie van de Wege
23-2-2018

Wij hadden van maandag tot vrijdagochtend een comfortbungalow gehuurd. Beschikbaar vanaf 17 uur, maar wij waren er al om 15.30 en konden al in het huisje. Heel erg vriendelijk personeel. Parkeren in garage kost 9 Euro per dag. We waren met 5 personen. Er konden evt. nog 2 mensen bij, die zouden dan op de slaapbank in de woonkamer moeten slapen, maar voor ons was dit dus niet nodig. Prima bungalow met 3 slaapkamers, badkamer (in bad douchen, beetje laag plafond), woonkamer, keuken, wc en terras. Mooi uitzicht. In keuken vaatwasser, oven, koffiezetapparaat, broodrooster, koelkast. Paar pannen en 1 koekenpan. Erg basic dus, maar prima. Alles netjes. Op loopafstand van de piste; ideaal. De Skischule Neuastenberg zit hier ook. Pistes zijn prima voor families en beginners. Vanaf het resort wel even een steile helling, om met de skischoenen te lopen, maar ach... ook dat went. Hier en daar klein beetje achterstallig onderhoud, maar wij doen daar niet moeilijk over. Op terras een kast voor het stallen van de skies ‘s nachts zou wel handig geweest zijn. Je zou een ook een eigen kussen mee kunnen nemen, als je altijd met een dik kussen slaapt ;)) Misschien vind je deze niet zo fijn. Al met al hebben wij heerlijke dagen gehad. Zeker voor herhaling vatbaar!!!

Super hotel!

ria de jager
29-10-2017

Heerlijk verblijf in dit hotel.

Perfect! Hotel ligging is fantastisch. Dichtbij ski gebied en het dorp Winterberg. Kamers zijn super, net gerenoveerd. Ruim en mooi gemeubileerd. Wij hadden een woonkamer en een aparte slaapkamer. TV op de slaapkamer en in de woonkamer zelfs een smart TV! Medewerkers zijn aardig en behulpzaam. Dorint heeft het goed begrepen dat het ontbijt de belangrijkste maaltijd van de dag is! Superontbijt. Kortom: aanrader!

Gillend naar huis

Claudia
2-8-2017

Via een touroperator een 6 persoonshuisje geboekt bij Dorint Winterberg, met het verzoek een huisje zo dicht mogelijk bij de faciliteiten ivm mijn slechte knie. Het resort bestaat uit een hotel bovenaan en dan loopt het best stijl naar beneden. Wij kregen een huisje bij de laatste bocht onderin. Ok, bij de receptie gevraagd of we een huisje dichterbij konden krijgen, volgens haar kon dat niet want het zat vol. Er stonden 6 auto's in de parkeergarage en een paar in het park zelf, hoezo vol? Haar oplossing was dat mijn man mij maar moest halen en brengen...pardon? Tja er zat volgens haar niets anders op. Parkeren is verplicht boven in de garage!

Zwemmen, het Dorint geboekt vanwege alle faciliteiten en dan voornamelijk het zwembad. Helaas het zwembad was dicht vanwege reparatie, diezelfde receptioniste deed het overkomen alsof het om een kleinigheidje ging, maar helaas betrof het groot onderhoud. Dus helaas de hele week geen zwembad.

De bedden, hard, doorgezakt, oud. Volgens het hotel niks aan te doen..zoek het maar uit dus. Na 5 dagen van ellende maar naar huis gegaan.

Weekje wintersport

JP
10-3-2017

Heerlijk hotel-appartement . Kamers ruim, schoon en eenvoudig, wees je bewust dat je geen 3gangen kunt koken, maar een soepje of een pasta is prima mogelijk. Afstand van het hotel tot winterberg 10min met de auto, skieen kan je op 5min lopen van t hotel. Restaurants op het hotel complex zijn prima, echter wel wat prijzig. Zelf hebben wij een fondue in t appartment gedaan, dit was zeer compleet en overdadig veel eten. Al met al een prima vakantie en wij komen zeker hier nog een keer terug.

Erg tevreden

Joyce
10-3-2017

Super ontbijt, ruime appartementen, erg schoon, rustig en het zwembad is wel warm.

Super hotel

Anne
13-2-2017

We zijn met vrienden een weekend gaan skiën in Winterberg. Het hotel is een super locatie om te overnachten! Het is netjes en schoon en de kamers zijn heel ruim. De bedden zijn goed en de badkamers zijn ook goed in orde. De receptiemedewerkers zijn heel vriendelijk.

Wij zaten in appartement 583. Wij hadden geboekt voor 4 persoons appartement, maar met 6 man had je er ook kunnen slapen. In het appartement zit een kleine keuken met kookplaat, oven en vaatwasser. Het werkt allemaal en was redelijk schoon. De bedden zijn prima, maar de vloerbedekking is oud en niet van deze tijd. De badkamer is met bad en een douche in het bad. Er komt uit allerlei gaten in de doucheslang meer water dan uit de douchekop. Goed voor het verrassingseffect. De badkamer was goed schoon en de rest van het appartement ook. De (bed)bank in de woonkamer is versleten. De kussens van de bank zijn niet alleen zacht, maar de stof die er nog omheen zit, zit vol gaten en scheuren. Voor een nacht slapen prima, maar qua uitstraling niet netjes. Dat geldt ook voor een stopcontact wat midden in de kamer 3 centimeter uit de muur steekt. Niet netjes en met kleine kinderen ook best gevaarlijk. Rookmelders heb ik in de bungalow ook niet gezien, maar misschien zaten die er wel. Zou voor de veiligheid wel goed zijn. Op het stoken van de kachels in de appartementen zou een fortuin bespaard kunnen worden. Een sauna is er niets bij zo warm is het in het appartement. In het appartement hangt een TV met duitse zenders. Deze TV is niet voor luie mensen, want een afstandsbediening was er niet. Zappen betekende dus opstaan. De mensen bij de receptie zijn erg vriendelijk. De parkeergarage kan je mooi staan met de auto, maar je moet wel een beetje kunnen parkeren. Veel mensen konden dat overduidelijk niet en hadden meer dan 1 plek nodig om te staan. Ons verblijf was geslaagd, maar het appartement was niet al te luxe en modern, maar als je hier komt kom je vooral voor de buitenactiviteiten en om te slapen in het appartement en dat zou moeten lukken. Het appartement was schoon en de receptiemedewerkers waren vriendelijk.

Prima accommodatie. Super service.

Sander
11-2-2017

Twee prima overnachtingen. Vooral top dat de kok een veganistisch roerei maakte voor mijn vrouw. Hij kende dat gerecht nog niet..:

tanende kwalitieit

luc hendrickx
10-2-2017

mooie omgeving

ruime kamers

avondeten te duur en niet goed van kwaliteit (uitgezonderd zaterdag)

wellness verouderd en met defecten

Super vakantie gehad! Fijn hotel! Aanrader!

Monique
6-2-2017

Wij zijn zowel vorig jaar als dit jaar bij Dorint geweest. Het klopt dat in febr 2016 het zwembadwater erg koud was, maar dat was in febr 2017 zeker niet het geval. Het was lekker warm en ook de douches bij het zwembad.

Ideaal hotel voor een paar dagen skiën (voor de beginnende skiër), ligt aan de piste en rodelbahn. Ideale overzichtelijke piste (je kunt je kinderen goed in de gaten houden). Na het skiën nog even zwemmen en relaxen in de sauna, en daarna lekker eten in het gemoedelijke restaurant der Dorfschänke van het hotel. Wij hadden een standaardkamer met kitchenette, ideaal voor een gezin met 2 kinderen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Dorint Sportresort Winterberg in Winterberg-Neuastenberg (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Dorint Sportresort Winterberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Dorint Sportresort Winterberg scoort een 8.14 uit 10 op basis van 178 reviews.