Bed and Breakfast Casimir

5 reviews over Bed and Breakfast Casimir in het Nederlands

Top weekend

Sandra,
2-1-2018

We hebben oud en nieuw gevierd met een groep van 25 personen. Ouders en kinderen. Het was super. De ligging is fijn en konden gelukkig 2 dagen skiën. Jan en Nel zijn erg gastvrij en ondanks de grote groep met lawaai was dit totaal geen probleem!

Het is zeker de moeite waard om hier met een groep naartoe te gaan.

Gereisd met vrienden in december 2017

Fantastische aanrader

Speedyclub
25-9-2016

Net terug van een motor weekend Sauerland met 5 vrienden.

Met z'n allen genoten van dit geweldige leuke Bed and Breakfast Casimir.

Heerlijk uitgebreid ontbijt ,leuke ongedwongen sfeer ,goede grote bedden ,en de 6 motoren konden makkelijk in de (afgesloten) garage staan ,en met twee restaurants op loopafstand...ideaal na een dag sturen op de motor.

We hadden 1 kamer waar we met z'n zessen konden slapen ,erg gezellig natuurlijk.

Ook erg fijn dat er een douche en toilet op de kamer aanwezig is.

Beneden kan er gebruik worden gemaakt van de tuin met terras en bbq , ook is er een gezamenlijke woonkamer waar tv gekeken kan worden of gewoon wat drinken uit de koelkast pakken en gezellig zitten napraten.

En natuurlijk niet te vergeten, met de heerlijke nuchtere Hollandse gastvrijheid van Nel en Jan was dit voor ons echt een topweekend !!

Waar we een volgende keer zeker terug gaan komen.

Gereisd met vrienden in september 2016

Piet en Mary
20-9-2016

Alles was prima in orde. Een paar dagen casimir. Heerlijke bedden. Dicht bij de skipiste. Motoren en fietsen kun je binnen in de garage stallen. En vooral de vriendelijke en gastvrije mevrouw Nel en haar man Jan. Dus een Top lokatie.

Gereisd met partner in september 2016

In de omgeving zijn er naast dat je in de winter kan skieen, prachtige wandelroutes en meerdere andere activiteiten om te ondernemen.

Gereisd met vrienden in juli 2016

Gastvrij en gezellig!

Familie Doorn
14-8-2016

Prima accomodatie, goede bedden en een goed ontbijt. Een erg vriendelijke ontvangst. In een mooie omgeving. Heb erg genoten. Zeer aan te bevelen!

Gereisd met vrienden in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casimir in Winterberg-Neuastenberg (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casimir zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.