Hotel Big Country House

Kleine hotelsWeer vandaag24°14°
Hotel Big Country House
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Big Country House voor je op een rij gezet:

27 reviews over Hotel Big Country House in het Nederlands

hotel failliet (eind maart)

marian van der sluis
21-4-2012

Helaas hebben we niet kunnen logeren in dit hotel. We kregen krap aan twee weken voor vertrek een bericht dat het hotel onze boeking moest annuleren wegens betalingsachterstand, ze zijn dus failliet. We hadden geboekt via een veiling, en hebben hier snel een alternatief kunnen boeken in hetzelfde dorp. We zijn even langs hotel Rossel gelopen. Hier waren ze alweer bezig met de boel op te knappen en in te richten leek het. Waarschijnlijk is het overgenomen.

Gereisd Met partner in Mon Apr 09 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bureaucratisch

Jasperina
      3-1-2012

Hotel ligt erg mooi t.o.v. de skipiste. Je skiet vanuit het hotel het skigebied op.

Je kan pas inchecken na 16.00 uur en voor die tijd is de deur dan ook echt gesloten. Ik vond het weinig gastvrij om als eerste reactie door de intercom te krijgen 'de kamers zijn nog niet klaar'. Het was prettiger geweest als ze ons meteen binnen hadden gelaten en hadden gezegd dat we de spullen achter konden laten en later in kunnen checken. Dat kon pas nadat we hierom hadden gevraagd. Omdat de deur van het hotel overdag altijd automatisch in het slot valt zou het handig zijn als je twee sleutels krijgt i.p.v. één. De douche functioneerde niet goed (van ijskoud naar gloeiend heet), maar daar kon niets aan veranderd worden vanwege de oudheid van het huis. Wij betaalden een behoorlijke prijs voor de kamer, ik denk vanwege oud & nieuw, maar dan verwacht je wel een goede douche. Wij hadden wel een hele ruime badkamer, dat was erg fijn.

Gereisd Met partner in december 2011

oud hotel

ria van broekhoven
      26-12-2011

Het hotel ligt in een mooie omgeving. Aankomst kan pas vanaf 16 uur dan is de dag al voorbij. Ontbijt is pas tot 9u30 je hebt niet het gevoel in verlof te zijn. Lekkere restaurants in de onmiddelijke omgeving.

Gereisd Met partner in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel

Bert Bos
      3-11-2011

Ook via veiling daar naar toe.Prima hotel, aardige mensen. de kamers een beetje gedateerd, maar ook dat geeft een goede sfeer, Erg goed ontbijt, kortom voor die prijs een prima accomodatie, waar we zeker nog een keer naar terug gaan. Bert Bos en Ria Schuurman en hond Sam

Gereisd Met partner in oktober 2011

Het was wel leuk maar jammer van die kamer

R. Pijnenburg
      26-10-2011

Vandaag teruggekomen van een 3-daags arrangement van veiling (zoals de meeste gasten daar). Het hotel, ligging, eetgelegenheid, eten, en de omgeving was goed. Voor ons was er echter 1 grote misser. De piepkleine kamer met een piepkleine badkamer, maar het allerergste het ontzettend kleine bed(zowel in de lengte als in de breedte) en ook nog de pech dat de kamer schuin afliep, dus ook het bed. Omdat we contact hadden met 2 andere gasten hebben we de kamer van hen bekeken. Zij hadden een grote kamer(3 gedeeltes) een grote badkamer(veel mooier als die van ons) EN een super fijn groot bed. Jammer dat wij voor dezelfde vakantievoucher van veiling zo'n groot verschil in kamer, badkamer en bed aangeboden kregen. Heb heel slecht geslapen en ja dat verpest je verblijf, want dat breekt op. Dus voor ons geen herhaling.

Gereisd Met partner in oktober 2011

een oud landhuis wat nog erg mooi moet worden

j.mensinga
      22-10-2011

Een prachtig landhuis, waar hard gewerkt wordt om er een statig pand van te maken. Je waant je echt terug in de tijd. Er is al veel moeite gedaan om een en ander mooi te maken en aan te kleden, maar er blijven kleine dingen te wensen over. Zoals een tapijt zonder vlekken op de kamers. Dit zal in de toekomst zeker beter worden. De kamers zijn ruim met een grote badkamer. Het ontbijt is prima. Er kan bij het hotel aan de overkant gedineerd worden. Geen hoogstandjes maar verder prima. Wil je iets luxer eten dan ga je naar Gasthof zum Post ongeveer 600m richting de hoofdweg. Een prima alternatief.

Gereisd Met partner in Wed Oct 19 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantastisch

G.Bruins
      11-10-2011

Familie hotel Rossel in Neuastenberg is een oud maar schoon en net hotel. De eigenaar en zijn vader geven je het gevoel dat je ze al heel lang kent. Tijdens ons verblijf zijn we werkelijk niets tekort gekomen. Als je ergens om vroeg, deden ze hun best om het te realiseren. Altijd vriendelijk en gastvrij. Het ontbijt en diner smaakten heerlijk en er was van alles ruim voldoende. Het bed en de vloer kraakten wel maar het waren nieuwe matrassen en het beddengoed was schoon en keurig. Voor ons voldoende reden om dit hotel aan te raden.

Gereisd Met partner in Wed Sep 28 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk relaxed!

Sanja
      8-10-2011

De eigenaar mag dan in eerste instantie onvriendelijk overkomen (zie vorige reactie), maar dat is hij beslist niet! Hij is attent en zeer flexibel. Je hoeft maar te vragen en hij regelt het voor je. Het eten in zijn restaurant was lekker en nakaarten onder het genot van een drankje is gezellig. Dat maakt het gemis aan een bar in het hotel weer goed. De kamer is ruim en schoon. Wij hadden een groot bed, maar de matrassen zouden komende tijd wel worden vervangen. Maar voor een paar nachtjes beslist geen probleem! Onze hond was van harte welkom. Denk er wel aan dat geen lift aanwezig is. Danny, bedankt en tot in maart 2012!

Gereisd Met partner in januari 2011

Redelijk verblijf

geja
      19-9-2011

2 nachten hier verbleven, via een veiling geboekt (net als álle andere gasten die er tegelijk met ons waren)... De kamer was niet erg groot, maar voldoende, wel wat ad donkere kant door klein raam, badkamer wel ruim en licht. Er hing een typisch, niet erg aangename geur. Verder wel schoon. Erg smal 2-persoonsbed. Ontbijt was ruim en goed en in een prettige ruimte. In tegenstelling tot voorgaande reacties vonden wij de vriendelijkheid bij receptie/eigenaar wat tegenvallen. Weinig interesse en hartelijkheid naar ons insziens. Alles kwam wat plichtmatig over. In restaurant ad overkant goed gegeten. Hotel Zur Post ad hoofdweg heeft een erg goed restaurant met prachtig uitzicht!! Gezien prijs/kwaliteit was het een redelijk verblijf, maar gehele hotel behoeft wel wat renovatie.

Gereisd Met partner in september 2011

Gastvrij en gemoedelijk familie hotel

Schinning
      5-9-2011

Wij hebben er 2 nachten doorgebracht en hebben het goed naar de zin gehad. Mooie omgeving vooral de plaatsjes Marburg en Frankenberg zijn een aanrader.

Wat het hotel betreft we konden er pas om16.00uur in, dat is jammer want je bent dan al het grootste deel van die dag kwijt.

Voor de rest is het hotel zeker aan te bevelen.!!

Eef en Marianne uit Nijmegen.

Gereisd Met partner in augustus 2011

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
      • Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
      • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Big Country House in Winterberg-Neuastenberg (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Big Country House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.