Aparthotel Astenstübchen

224 reviews over Aparthotel Astenstübchen in het Nederlands

Goeie prijs kwaliteit verhouding

bloem,
9-5-2018

Ietwat oude kamer. Erg vriendelijk ontvangst. Goed ontbijt en fijne locatie.

Gereisd met partner in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

is gezellig familie hotel

hotels,
27-1-2018

goed ontbijt gratis pakeren het personeel vriendelijk en speken hollands

Gereisd met partner in augustus 2017

Voor die prijs een aanrader

Lisa,
18-9-2017

Eten was goed. Vriendelijk personeel. Kamer gedateerd maar schoon. Fietsen kunnen in garage maar niet gefietst,vonden wij te gevaarlijk over de autoweg. Mooie wandelomgeving.

Gereisd met partner in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fijn Hotel

Niek,
9-8-2017

10 dagen gelogeerd in dit hotel. Gastheer Willem was vriendelijk, behulpzaam en had gevoel voor humor, vooral ’s avonds even een biertje bij Willem aan de bar was erg gezellig. Het ontbijt is zeer ruim voorzien van broodsoorten en een overvloed aan verschillende vlees- en kaassoorten, verschillende jams, yoghurt, en fruit, Ook diner geen klachten over. Voor eventuele bezienswaardigheden werden ook tips aangedragen wat heel prettig was. Wij hebben het onze 10 dagen in Hotel Astenstubchen prima gehad en ons heel goed vermaakt. En als je overweegt om te boeken, zouden wij zeggen: doen, Mooie locatie, prima verblijf!

Gereisd met partner in juli 2017

Heerlijke persoonlijke aandacht

Mystery_Guest,
30-7-2017

De persoonlijke aandacht is geweldig. Ik kom er graag terug, omdat ze je echt het gevoel geven dat je er toe doet. Maar, de schoonmaak mag wel wat zorgvuldiger.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Super

Petra Hamers Delicaat,
14-7-2017

Heb alleen maar lof voor het ontvangst, hotelkamer, eten en Willem.

Gereisd met partner in juli 2017

Perfect!

Jos,
22-5-2017

Eigenlijk niets op aan te merken. Beheerder Willem is de gastvrijheid zelf: staat iedere ochtend klaar om voor zijn gasten roerei dan wel spiegelei te bakken. Heeft ook veel nuttige tips voor uitjes in de omgeving. Wat betreft de kamers: de gewone kamers zijn deels aan renovatie toe, maar daar wordt aan gewerkt. Met een upgrade voor een paar tientjes krijg je echter een groot appartement met een zeer ruime en schone badkamer, een enorme zitkamer en een grote slaapkamer met prima bedden en veel kastruimte. Het ontbijt is, naast de al genoemde gebakken eieren, zeer ruim voorzien: een overvloed aan verschillende vlees- en kaassoorten, verschillende jams, yoghurt, fruit, veel broodsoorten etc. Het hotel ligt op een paar minuten rijden van Winterberg. Vanachter het hotel loopt een wandelpad naar de Kahler Asten, de hoogste berg van het Sauerland en één van de toeristische trekpleisters van het gebied. Na zo'n twintig minuten lopen ben je al op de top. Wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in mei 2017

niet bijzonder

franjk,
26-4-2017

kamers beetje smoezelig, ontbijt goed, nederlandse eigenaar niet klantvriendelijk

Gereisd met partner in april 2017

fantastische hotel

judith
7-9-2016

Echt een aanrader! Zeer gast vrij hotel met uitgebreide ontbijt buffet. En diner is ook zeer aan te raden Hotelkamers zijn wat verouderd maar niet smerig. .Prachtige omgeving met veel wandel / fiets gebied. In de winter hoeft je alleen maar de weg over te steken en kan je snowboarden skiën langlaufen etc .. Wij gaan zeker hier weer terug komen naar z.n ontzettende lieve eigenaars

Gereisd met partner in september 2016

Heerlijke plek met goede service

Elswijk
24-8-2016

Wij zijn hier een aantal dagen met z'n tweeën geweest. Genoten van de gastvrijheid en het heerlijke eten. Kamers zien er netjes uit en op loopafstand van mooie wandelroutes.

Gereisd met partner in augustus 2016

Aparthotel info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Astenstübchen in Winterberg-Neuastenberg (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Astenstübchen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.