Bed and Breakfast All Seasonsstersterster

9.7Fenomenaal

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Winterberg-Neuastenberg (Sauerland)

9.7Fenomenaal

BedAndBreakfast info

• Sauna
Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

31 reviews over Bed and Breakfast All Seasons

• 2019
    10Ron en Anita20-10-2019

Een fantastische B&B, daar wil je vaker naar toe!

Een zeer gastvrije ontvangst. Ruime, schone kamer met een gezellige huiskamer waar je als gasten gebruik van kunt maken. Een voortreffelijk ontbijt. Prachtige omgeving . Kortom: voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10dennis Van Veen28-09-2019

Dit is echt een super leuke b&b De kamers zijn groot en de bedden zijn top. Super vriendelijk personeel Je kan hier fantastisch wandelen en leuke activiteiten doen. Ik kan iedereen aanraden om hier een nachtje of meerdere te boeken.

Gereisd met partner in september 2019

• 10claudia van den berg25-07-2019

Mooie vakantie plek waar je je thuis voelt!

Mooie ligging, erge fijne gastheren, goed verzorgde kamer! Samen met vriend en dochter geweest.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Annemiek02-05-2019

Geweldig gastvrij

De gastvrijheid, de ruimte, de rust, de omgeving, alles klopte en zelfs meer dan dat! Een aanrader om ook buiten de wintersport om te verblijven, als je van actief houdt, mountainbike’n, rodelen, wandelen, als je dingen wilt bekijken:schilderachtige stadjes, burchten en bezoekersmijnen, als je de natuur wilt bezoeken, wandelroutes in overvloed, herten, vogels noem maar op. Maar vooral de b&b, een beetje thuis in winterberg dankzij de gastvrijheid en warmte van Willem en Peter! Gewoon doen.

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    9Ilse03-03-2018

Fijne plek

Zeer vriendelijke eigenaren. Heerlijk ontbijt. B&b is gelegen aan de rand van een ski/slee piste. Voor ons was dit een ideale plek voor een eerste wintersport vakantie met jonge kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

• 10Nijmeijer15-02-2018

Zeker voor herhaling vatbaar

Wederom, inmiddels voor de eerder keer, mogen genieten van het knusse onderkomen in B&B all seasons. Prima en nette kamers in het gezellige B&B. Prima sfeervol onderkomen op loopafstand van de pistes en centrum(pje). Heerlijk uitgebreid ontbijt met een zeer ruim assortiment! Het B&B wordt gerund door het gezellige en gastvriendelijke stel José en Frans. Kom er zeker nog weer terug!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

• Oude reviews

9Annet05-03-2017

een parel onder de B&B's, verzorgd en gastvrij

Goede sfeer, warm en hartelijk. Zelfs als je alleen hier logeert een heerlijke plek met gezellige aanspraak. Ontbijt zeer goed verzorgd!!

Alleen gereisd in maart 2017

• 9Sasja12-02-2017

Geweldig en gezellig

Hartstikke mooie bed and breakfast en lieve gastvrouw en heer. Klein stukje lopen naar de piste.
    Goede bedden , heerlijk ontbijt . We hebben het superleuk gehad!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

• 10Peter Knoops29-01-2017

Super. Een uitstekend B&B, vriendelijk en schoon.

We waren in een uitstekend B&B terecht komen, vriendelijk, super schoon, nette prijs, drankjes in de huiskamer. Met familie met 10 personen, 6 groot en 4 klein. Vriendelijke ontvangst super. Niveau van de B&B zeer hoog zeg maar 4 sterren hotel, met gezellige huiskamer die we goed gebruikt hebben met z'n allen. Drankjes nette prijs en 's morgens prima ontbijt en geen gezeur, terwijl de kinderen toch wel rommel konden maken. Kortom prima. Voor de auto prima plek en skiën lekker dichtbij. Bijna van huis uit heen en weer skiën van en naar de piste. Bedden en badkamer prima uitzicht vanuit onze kamer.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

• 10Lorette hekkert15-01-2017

Top bed en breakfast

Geweldig lieve Nederlandse eigenaars.mooie en schone kamers . Leuke huiskamer waar je nog even fijn kunt zitten na het skiën Heerlijk ontbijt met zalige broodjes Vanaf deze lokatie kun je lopend naar de skipiste van neu astenberg. Wij komen zeker weer!! Op en top genoten

Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

7 tips over Bed and Breakfast All Seasons

• Antoinnette rikhof, 26-06-2014

De omgeving is hier geweldig,mooie fietsgelegenheis Maar was wel blij dat ik een E-Bike had.Schutzenfest mee genoten,lekker gewinkeld,Ik had de 1 pers.kamer en het bed was geweldig om in te slapen.wc/dousche waren op de gang,wat voor mij geen probleem was. Geweldige tuin waar je gebruik van kann maken.

• Cobien Nieuwpoort, 02-12-2013

Kerstmarkt in Niedersfeld in de winter. Reuze gezellig!

• Robert, 02-06-2013

We hebben ons als vriendgroep vooral vermaakt met een lange tocht MTB-en, karten en genieten van wat de omgeving te bieden heeft.

1 vraag over Bed and Breakfast All Seasons

• Monica, 06-03-2016

Honden toegelaten?

Wij zoeken voor ce Paasdagen een verblijf waar onze 2 honde, een cocker spaniël en Bretoense Spaniël ook welkom zijn. Kan dit bij jullie? [email protected]

Bed and Breakfast info

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
  • Overige servicesGeldautomaat, Handdoeken(service), Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig