Bed and Breakfast All Seasons

Met vrienden

Fijne plek

Ilse
3-3-2018

Zeer vriendelijke eigenaren. Heerlijk ontbijt. B&b is gelegen aan de rand van een ski/slee piste. Voor ons was dit een ideale plek voor een eerste wintersport vakantie met jonge kinderen.

Zeker voor herhaling vatbaar

Nijmeijer
15-2-2018

Wederom, inmiddels voor de eerder keer, mogen genieten van het knusse onderkomen in B&B all seasons. Prima en nette kamers in het gezellige B&B. Prima sfeervol onderkomen op loopafstand van de pistes en centrum(pje). Heerlijk uitgebreid ontbijt met een zeer ruim assortiment! Het B&B wordt gerund door het gezellige en gastvriendelijke stel José en Frans. Kom er zeker nog weer terug!

Goede sfeer, warm en hartelijk. Zelfs als je alleen hier logeert een heerlijke plek met gezellige aanspraak. Ontbijt zeer goed verzorgd!!

Geweldig en gezellig

Sasja
12-2-2017

Hartstikke mooie bed and breakfast en lieve gastvrouw en heer.

Klein stukje lopen naar de piste.

Goede bedden , heerlijk ontbijt .

We hebben het superleuk gehad!

Super. Een uitstekend B&B, vriendelijk en schoon.

Peter Knoops
29-1-2017

We waren in een uitstekend B&B terecht komen, vriendelijk, super schoon, nette prijs, drankjes in de huiskamer. Met familie met 10 personen, 6 groot en 4 klein. Vriendelijke ontvangst super. Niveau van de B&B zeer hoog zeg maar 4 sterren hotel, met gezellige huiskamer die we goed gebruikt hebben met z'n allen. Drankjes nette prijs en 's morgens prima ontbijt en geen gezeur, terwijl de kinderen toch wel rommel konden maken. Kortom prima. Voor de auto prima plek en skiën lekker dichtbij. Bijna van huis uit heen en weer skiën van en naar de piste. Bedden en badkamer prima uitzicht vanuit onze kamer.

Top bed en breakfast

Lorette hekkert
15-1-2017

Geweldig lieve Nederlandse eigenaars.mooie en schone kamers .

Leuke huiskamer waar je nog even fijn kunt zitten na het skiën

Heerlijk ontbijt met zalige broodjes

Vanaf deze lokatie kun je lopend naar de skipiste van neu astenberg.

Wij komen zeker weer!!

Op en top genoten

Fantastisch verblijf gehad!

Jan, Mirjam en de kids
9-1-2017

Prettig ontvangen in een prachtige omgeving door Frans en José! De kamers zijn erg netjes en zeer schoon en de bedden liggen uitstekend. Het ontbijt was perfect. We hebben ons goed vermaakt in de sneeuw.

Zeer leuke en vriendelijke ontvangst. Je voelt je gelijk thuis. Prima kamer, lekker ontbijt. Gezellige "huiskamer" met tv beneden en een koelkast met dranken. Toen wij er waren prima skiconditres. 5-10 minuten lopen naar de piste. Heerlijk was t !!

Fantastische B&B, geweldig genoten.

Ronald Both
28-12-2015

We zijn warm onthaald door Frans en Jose, ze zijn heel gastvrij en leggen de gasten graag in de watten. de kamers zijn netjes en heel schoon, het ontbijt is heerlijk en er ontbreekt niets aan. Er heerst een lekkere huiselijke sfeer en er is een gezellige huiskamer.

Supergezellig

Ingrid Regterschot
1-12-2015

Een hartelijke ontvangst, een gastvrij koppel, dat alle moeite doet om het je naar de zin te maken.

Mogelijkheden om te skieen en te wandelen in de directe omgeving.

Veel informatie over alles, wat er in de omgeving te doen is.

We hebben een aantal aanbieders voor All Seasons voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast All Seasons in Winterberg-Neuastenberg (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast All Seasons zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.