Hotel Landhotel Zur Post

8,3

• Ligging t.o.v. pistes7,0

We hebben een aantal aanbieders voor Landhotel Zur Post voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Landhotel Zur Post in het Nederlands

Met oudere kinderen

Prima Gasthof met persoonlijke benadering

Helma Versteeg
27-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

Dit is nog een echt gemutlich Gasthof! Eigenaar met vrouw zeer vriendelijk en niets is te veel. Kwam altijd even een praatje maken. Hier kun je nog op je pantoffels naar de eetzaal .....:) Mooie schone kamers. Wij hadden een familiekamer en deze was zeer ruim. Ligt mooi t.o.v. Piste Langewiese, maar ook skigebied Postwiese is vlakbij. Ligt nog wel een stukje van het centrum van Winterberg af. Ontbijt heerlijk met warme broodjes en diner 's avonds prima en afwisselend. Kortom: voor een weekendje weg een aanrader!

Zeker een aanrader

Fam. Den Hartog
15-5-2011

Wij hebben met ons gezin in dit Gasthof gegeten, nadat we in Hoheleye waren aangekomen. Er zaten verder geen andere gasten te eten, maar dit hebben wij niet als vervelend ervaren. Ons diner werd met zorg bereid, geen aparte dingen, maar echt heerlijk klaargemaakt. Vooral de Barlauchsuppe (kruidensoep) was superlekker. Een menu voor 13,50 euro is echt niets van te zeggen. Complimenten aan zijn vrouw, de kokkin. We werden niet op onze vingers gekeken en de eigenaar praatte gewoon heel gezellig met ons.

Heerlijk hotel

Marcel van Vliet
    18-10-2010

Prima hotel met een rustige ligging (heerlijk geslapen). Schone redelijk grote kamers met douche, toilet, tv en telefoon. De bediening is vriendelijk en voorkomend, eten is zonder meer goed te noemen en bovenal zeer betaalbaar.

Een aantal leden van ons gezelschap maakt regelmatig gebruik van dit hotel om toertochten met de auto of motor in de bijzonder mooie omgeving te maken, wat overigens ook deze keer de reden van ons bezoek was.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landhotel Zur Post in Winterberg-Langewiese (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landhotel Zur Post zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.