Vakantiehuis Ferienwohnungen Hoheleye

Vakantiehuis
Vakantiehuis Ferienwohnungen Hoheleye
7,9

91 reviews over Vakantiehuis Ferienwohnungen Hoheleye in het Nederlands

Fijne vakantiewoning in mooie omgeving

Paula
5-3-2018

Mooie vakantie woning in rustig dorp. Rustige zijstraat van doorgaande weg, maar je hoort geen verkeer. Modern en netjes ingericht. 2 wc's. Royale zitbank. Heerlijk: inclusief beddengoed , badhanddoeken en opgemaakte bedden. Gratis wifi.

Mooi uitzicht op park met vijver.

Leuke achtertuin met speeltoestellen (schommel, glijbaan en trampo) en paarden. Gastvrije eigenaar.

10 min. rijden van parkeerplaatsen van skigebied Winterberg.

Winkels in Winterberg en bakker enkele km verderop.

Een echte aanrader voor een voordelige prijs

Patricia
22-1-2017

Een mooi ruim en bovenal schoon appartement. Eigenaren zijn zeer gastvrij en vriendelijk.

Vergeet de oude recensies van 2012. Er zitten nieuwe eigenaren, die alles flink opgeknapt hebben en het super goed doen.

Wij komen hier zeker terug.

Heerlijke vakantie

Nick
19-1-2017

Na het appartementencomplex jaren af te hebben zien glijden, was het heerlijk om te zien dat alles nu een stuk verbeterd is.. De nieuwe eigenaren doen hun best om alles mooi en naar het zin te maken! Wij zijn een aantal jaren niet geweest, omdat het steeds minder onderhouden werd, maar nu het zo opgeknapt is, is het stukken beter! Mooie moderne inrichting met grote hoekbank waar wij makkelijk met 7/8 personen op konden zitten! Bij aankomst waren de bedden al opgemaakt en hadden we een welkomstdrankje op tafel staan.. De eigenaar was ook elke ochtend en middag druk om het pad sneeuwvrij te houden, heel netjes!

Het voelde als thuiskomen

Hans
17-1-2017

Zeer gastvrije ontvangst door de familie. Het zijn zeer nette en complete appartementen met huiskamer met open keuken, toilet, badkamer en 2 slaapkamers. Erg ruim opgezet.

Bij aankomst zijn de bedden opgemaakt en staat er een welkomstdrankje en snoepjes voor de kinderen klaar.

Wij waren daar met 8 volwassenen en 1 kind van 2 jaar en hadden daarom 2 appartementen wat heel goed bevallen is.

Oude reviews (archief)

Goed weekendje gehad!

familiegish
16-12-2012

Wij waren daar een weekendje met gezin met kleine kinderen. Groot en nette appartement met (keuken, oven, tv...) Andrea en dochter hebben ons goed ontvangen en begeleid. Alleen het enige minpunt was dat het koud was in het huisje. Maar zo erg was het niet omdat het bij ons thuis ook niet al te warm is. Leuke omgeving, mooi in de bergen. Er was sneeuw, alleen helaas het was aan het smelten. Paarden, ezels, konijnen van alles wat!. We zijn ook naar het dorpje winterberg gegaan, fantastish, gezellig met draaimolen! We komen zeker terug! Een aanrader ondanks dat het koud was!!

leuk eenvoudig appartement

r Oonk
4-12-2012

feriendorf hoheleye is voor mensen die niet te veel luxe verwachten een fijn appartement. Als het vriest zou ik een exstra dekbed of kruik meenemen want de eerste nacht hebben wij het koud gehad. Een waterkoker was er niet wel een grote oven geen magnetrom. Er zijn 6 eenpersoons matrassen en dekbedden twee stapelbedden en een kamer met tweepersoons bed. Wij hebben het fijn gehad voor deze prijs met voucher

Enthousiast vertrokken naar Sauerland: appartement met dieren etc. Hoewel het schoon en ruim was, stapelden de mankementen zich op. De bereikbaarheid van de eigenaren liet te wensen over, onze grieven werden niet serieus genomen en er werd geen gehoor aan gegeven, we werden met smoesjes afgescheept. Een gedateerde inrichting kan zijn charme hebben, maar hier gaat het om duidelijk achterstallig onderhoud. Onveilige situaties voor de gasten t.b.v. het welzijn van de vele dieren die er op het erf verblijven. Erg leuk, die dieren, maar als ik een appartement huur, voor welke kosten dan ook, dan verwacht ik wel dat het er schoon en veilig is en dat evt. mankementen tijdens het verblijf opgelost worden. NIET DUS ! Het complex bezit niet de faciliteiten waarmee het zich profileert. De schoonmaakkosten (vooraf voldaan) blijken hoger, dan in de prijslijst ter plekke genoemd.Ik weet niet of ik nu buikpijn van dit avontuur moet hebben of rugpijn van de slechte matrassen...........

Obegrijpelijke goede beoordeleingen

Rik
28-10-2012

De gastvrouw is drukker met haar dieren dan met de gasten. Wie kou wil lijden zit hier goed. Buiten -2, alle radiatoren vol open en ja, na 12 uur is een deken niet meer nodig en volstaat alleen nog een dikke trui.

TV-aansluiting van ons appartement werkt niet. Drie keer gemeld, maar het probleem werd niet verholpen. Batterijen in de beide afstandsbedieningen zijn leeg.

Afvoer van de douchebak is verstopt.

Snoer van het koffiezetapparaat loopt langs het fornuis en was over meerdere stukken weggebrand.

Rolluiken willen niet naar beneden.

Dikke spijker in de deurklink van de buitendeur, i.p.v. een borgpen.

Wellnes-ruimte is niet te te gebruiken, omdat de vloer is opengebroken.

Kan nog wel even doorgaan.

Gedateerd en eenvoudig is voor ons geen probleem, maar er is een groot verschil tussen gedateerd en achterstallig onderhoud. Al die positieve recensies over een kindvriendelijke omgeving en uitstekende service hebben wij helaas niet ervaren.

Positief: prachtige uitzicht!!!

Het is een accomodatie met veel dieren. Pony's, honden, lama's kippen, konijnen, ezels etc. Dit is een aanrader voor dierenliefhebbers. De omgeving en uitzicht is fantastisch! Je kunt deze ook vanuit de accomodatie per pony of paard verkennen. Ook voor kinderen die nog nooit op een pony hebben gezeten (zoals de mijne) worden er tochten gemaakt.

De eigenaresse Andrea heet je met warmte en enthousiasme welkom. En de paardemeiden zijn heel behulpzaam en aardig. Zij spreken allen geen Nederlands maar verstaan het wel heel goed.

Het is een verouderede accomodatie, maar wel schoon. Alles zat er in, tv, oven, koelkast fornuis.

Er is een restaurant 2 minuten lopen vanaf de accomodatie. Een echt duits boerderij restaurant prachtig gelegen, met snitsels en zo.

Dit is een accomodatie voor gezinnen met schoolgaande kinderen.

Dit nooit meer

winkler
17-10-2012

Net geweest bij dit oude zooitje. Het was koud, de kinderen zijn 's nachts wakker geworden van de kou.Hele gezin is verkouden geworden. Werd gezegd dat het niet koud is. Ja, als je net van buiten komt waar het 7 gr is en een dikke jas aan hebt en voor de verwarming gaat staan, dan zal het best meevallen. Maar bij het ontbijt de oven aan moeten zetten om niet weg te verkleumen, vind ik niet normaal.' s avonds op de bank gezeten, met een dekken over je heen en geprobeerd bij het mini tv-tje nog iets te kunnen zien, is in mijn voorstelling geen ontspanning. Het oude zwembad dat nu dienst doet als dierenverblijf voor de konijen, kavia's en vogels stond vol met mest. Niet echt leuk. We zijn dus maar een dag naar winterberg gegaan en ons daar vermaakt. De volgende ochtend snel ontbeten en weggegaan.

Nee, ik snap niet waar die goede waarderingen vandaan komen.

Mensen bespaar je geld en zoek iets anders. Er is genoeg te vinden voor een betere kwaliteit en prijs in dit mooie stukje duitsland.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Ferienwohnungen Hoheleye in Winterberg-Hoheleye (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Ferienwohnungen Hoheleye zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Ferienwohnungen Hoheleye scoort een 7.88 uit 10 op basis van 93 reviews.