Pension Padberg

edine
27-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Pension is aangekleed met oog voor detail. Ook qua service oog voor detail: grote voorraad drinken welke je kan gebruiken (tegen betaling), droogservice voor kleding, snoepje op het bed bij aankomst. Kamer is schoon, wifi werkte soms wel, soms niet. Kamer is niet heel groot, maar goed te goed. Aardige eigenaresse. Rustige locatie, maar wel behoorlijk gehorig.

Gereisd Alleenreizend in januari 2017

Keurig, netjes en gezellig pension. Aanrader!

Linda Meester
14-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Hildfeld is een klein dorpje grenzend aan Winterberg. De pistes liggen op zo'n 6 tot 10 kilometer afstand. Je moet dus wel ieder dag de auto pakken om te gaan skiën, maar of je nu 1 kilometer of 6 kilometer moet rijden maakt dan ook niet meer uit. Het pension bevindt zich in het centrum van het dorpje, tegenover de kerk en op 30 meter afstand van het dorpscaf’e waar je overigens goed kunt eten. Wij hadden een ruime kamer met balkon. De kamer was groot genoeg om een extra bed bij te plaatsen voor onze dochter van 4. De kamer en de badkamer waren netjes en schoon. Het ontbijt werd geserveerd in een kleine eetzaal waar ook een gezellige zithoek was waar je 's middags of 's avonds lekker kon zitten en iets te drinken kon nemen. Tevens was er een afgescheiden televisiekamer. Ook deze ruimtes zagen er keurig netjes en verzorgd uit. Het ontbijt was compleet en goed. Natte skikleding werd door de eigenaresse gedroogd. Wij vonden dit een ontzettend fijn en betaalbaar pension.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2013

Pension info

Nog geen informatie beschikbaar over Pension Padberg

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Padberg in Winterberg-Hildfeld (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Padberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.