Hotel Heidehotel Hildfeld

HotelKleine hotelsWeer vandaag23°13°
7,7

• Ligging t.o.v. pistes7,1

We hebben een aantal aanbieders voor Heidehotel Hildfeld voor je op een rij gezet:

12 reviews over Hotel Heidehotel Hildfeld in het Nederlands

Heerlijk ouderwets hotel!

Annelies, 2-5-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij komen hier al vele jaren met onze familie. Heerlijk zwembad, turks stoombad en sauna. Avond eten altijd goed en veel variatie. Hotel ligt heel mooi gelegen en je bent binnen 10 minuten in bv Winterberg.

Met wifi hebben wij nog nooit problemen gehad!

Goed hotel, maar slechte Wifi

Kelly, 23-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Positief: Het Duitse ontbijt was goed met ruime keuze, zelfs met melk hagelslag. Na het skiën was het zwembad, de sauna en de stoomcabine echt heerlijk. Onze tweepersoonskamer was groot met een balkon en had een heerlijk bed. Schone kamer. Het hotel ligt ongeveer 12 min. van de skigebieden in Winterberg af. Tip! Echt een aanrader is het restaurant 'Dorf Alm'. Adres: Am Waltenberg 35, 59955 Winterberg. Dit restaurant ligt in de winkelstraat en voor de skipiste.

Negatief: Als er veel sneeuw zou liggen, heb je echt sneeuwkettingen nodig of goede winterbanden. De Wifi in dit hotel is slecht. Er was alleen Wifi in de openbare ruimte (eetruimte) en hier deed dit het niet goed. Ook was er alleen op bepaalde tijden Wifi. Dit was van 9.00 tot 21.00 uur. Toen kwamen wij om 19.30 uur in de openbare ruimte (waar het toen heel rustig was) en hadden wij geen Wifi. Toen zei het personeelslid dat de Wifi kapot was, maar de volgende ochtend stond deze wel weer aan. Ze wilde de Wifi gewoon niet aan zetten.. Als laatst zijn er nog twee bowlingbanen onder het hotel (voor kinderen heel leuk!). Wij sliepen helaas boven die bowlingbanen, waardoor je echt veel last had van het lawaai en zeker niet voor 22.00 uur kon slapen.

Hotel waar je je meteen thuis voelt

Roosmarijn Lak, 29-7-2014

Het hotel is één en al duitse gemütlichkeit. We waren erg vroeg aangekomen, nog voor het middaguur, maar zo vroeg inchecken was geen probleem. En dat was eigenlijk met alles zo, alles kon geregeld worden; eten, drinken, zwembad was allemaal prima in orde.

We hebben een fijne paar dagen Sauerland gehad, we hebben bijna niet de kans gekregen om het gebrek aan wifi op te merken.

Prima plek om vanuit het hotel te kunnen wandelen

Amaranta , 16-8-2013

Het hotel heeft de sfeer van een tijd geleden, dat is tegelijk de charme. De bediening is net als toen, niet gehaast, hartelijk en behulpzaam. We eten vegetarisch en we worden door de kok op onze wenken bediend. De stilte in de omgeving van het hotel is heerlijk. Kortom een goede plek voor randstedelingen om bij te komen. Vanaf Utrecht is het plm. 3 uur rijden.

Hotel op zijn retour

Th. Kors-Martinet, 21-9-2012
  • Ligging t.o.v. pistes6

Het hotel ligt op een prachtige locatie, maar de buitenkant belooft meer, dan de werkelijkheid binnen is. Zeer gedateerd, vooral het restaurant. Het eten was zeer matig, weinig keuze. Zeker geen half pension nemen. Ontbijt was met verse broodjes, maar was verder als buffet matig: weinig keuze in beleg, zowel hartig als zoet. Ei ene dag zacht, dan weer hard. De kamers werden niet goed schoongemaakt.

Douchecabine was erg krap en op verschillende plekken slecht/vergaan afgekit. Niet goed onderhouden. Kleine t.v astra-satelliet-zenders. Geen mogelijkheid om koffie/thee te zetten, geen internet, geen föhn, geen make-up spiegel, geen comfortabele stoelen. Prijs- kwaliteit verhouding was niet goed: 51 euro p.p.p.n. was veel te duur. Zwembad niet gebruikt, leek me niet verstandig qua waterkwaliteit. Eigenaren zien waarschijnlijk zelf de teruggang niet meer. 's Winters schijnt het vol te zitten met wintersporters. Geen aanrader!

nooit meer!

Jantina, 22-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes3

oud hotel, je gaat terug naar het jaar 0.

Kamers zijn niet schoon, badkamer is klein, water is lauw, kachels staan uit.

Ontbijt is minimaal, wel vers brood, uitgedroogde vleeswaren en kaas.

Bediening geeft de indruk liever geen gasten te ontvangen....

Naar Winterberg is verder dan gedacht, vooral s avonds terug rijden in de sneeuw, onverlichtte weg,... nee, geen aanrader.

In het hotel is niet veel te doen, wat wel lekker was, was de grote openhaard die al 's morgens aan stond.

elk jaar weer super gezellig

Annelies Veurink-Steunenberg, 18-7-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij gaan elk jaar weer naar dit hotel voor een lang weekend, meestal rond Koninginnedag. Er wordt altijd een 'tanz in der Mai' georganiseerd. Het eten is altijd prima, en de bediening hartelijk. Een heerlijk zwembad met mogelijkheden voor welness. De eigenaren Bella en Thomas staan altijd voor je klaar, alles is mogelijk. De kinderen hebben alle vrijheid in het hotel. Het is altijd weer een gezellig 'thuiskomen' in het Heidehotel!

Oergezellig hotel!

Maret Busch, 22-12-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij komen al jaren in dit hotel. Ook al is het wellicht verouderd, het is en blijft het een ontzettend gezellig hotel met een fantastische en enthousiaste eigenaar (tevens chefkok). Zeer vriendelijk personeel. Je voelt je er direct thuis.

Hotel met prachtig uitzicht, vlakbij Winterberg. Mooie wandelroutes direct als je het hotel uitloopt. Heerlijk zwembad en een klein maar mooi welnessgedeelte!

De kamers zijn comfortabel, schoon en ruim.

Aankomend kerstweekend (in 2010) gaan wij er ook weer heen en we verheugen ons erop daar weer te zijn!

Heide Hotel Hildfeld is een echte aanrader!!!

Degelijk familiehotel in prachtige omgeving

Annelous Milius, 5-5-2010

Gelogeerd in het Heidehotel tijdens een 4-daagse wandelvakantie in een prachtige omgeving: prima verblijf met veel rust, hartelijke bediening, schone kamer, biertje bij d$e open haard na het wandelen en smakelijke maaltijden.

Zeer gezellig familie hotel!

Roland, 19-4-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

Ben afgelopen Pasen in het hotel geweest met mijn ouders en oom en tante.

Het is natuurlijk net wat je zoekt maar ik vond het erg gezellig de eigenaar probeert het je naar je zin te maken er is een kegelbaan,zwembad,en sauna aanwezig.

verder het ontbijt is super.

Voor het avond eten hadden we een 4 gangen diner was ook prima.

Wilt u een gezellig weekend weg in een natuurrijke omgeving dan is dit een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Heidehotel Hildfeld in Winterberg-Hildfeld (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Heidehotel Hildfeld zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Heidehotel Hildfeld scoort een 7.68 uit 10 op basis van 12 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: