Bed and Breakfast Isidorus

8.5Fantastisch

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Winterberg-Grönebach (Sauerland)

Op vakantie geweest naar Isidorus?

8.5Fantastisch

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

10 reviews over Bed and Breakfast Isidorus

• 10HelgavdLaan12-05-2016

Trekkershutten Top!

Voor wie puur wil overnachten, bijvoorbeeld zoals wij om ff lekker weekendje door Sauerland te toeren op de motor, zijn de trekkershutten helemaal perfect!!! Je kunt zelfs koken in de hut als je dat wilt. Sanitaire voorzieningen schoon, ruim, prima allemaal! Gastheer / vrouw hartstikke vriendelijk en behulpzaam. Wij waren met z'n tweeën, maar er zijn 4 slaapplaatsen per hut, en dat voor € 30,- per nacht. Simpelweg niets op aan te merken...

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 8Roland02-09-2014

De trekkershut zijn ook een aanrader!!

Wij hebben hier 1 nacht in een trekkershut verbleven. De eigenaren zijn uiterst gastvrij en gaven ons leuke tips voor wat restaurants in de buurt. Het is een ideale uitvalsbasis voor uitstapjes in de omgeving van Winterberg. Je kunt hier goed overnachten voor een hele redelijke prijs. Wij hadden een trekkershut die geschikt was voor 4 personen. 1 tweepersoonsbed en 1 stapelbed. Dat hadden we ook nog niet veel meegemaakt. Kortom een aanrader voor een goede prijs.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2014

• 8mgrandiek02-03-2014

Prima uitvalsbasis

De prijs-kwaliteit van deze B&B is prima. Binnen 10 minuten rij je naar de pistes of het centrum van Winterberg, Kamers zijn redelijk ruim en schoon. Er is een gezellige huiskamer (voormalige stal) waar het ontbijt geserveerd wordt. We vonden het wel tamelijk koud in het hele pand , een extra vest of trui is geen overbodige luxe.

Gereisd met partner in februari 2014

• 9Thea Muilwijk03-01-2013

FANTASTISCHE plek!

Ons 3 daagse verblijf in 'Bed and Breakfast Isidorus' in Winterberg-Gronebach' was geweldig: dik boven verwachting! - Gezellige, gastvrije mensen!; - Mooie schone kamer en badkamer; - Ontbijt smaakte meer dan prima in de sfeervolle ontbijtruimte; Al met al: deze locatie is ons zeer goed bevallen. We hopen er zeker nog 's terug te komen!

Gereisd met vrienden in december 2012

• 10W. vd Post02-01-2013

Aanrader!!!

We verbleven 3 dagen in B&B Isidorus (ligging: 5 km vanaf Winterberg). Mooie schone kamers, voorzien van heerlijke bedden, flatscreen tv, lekkere stoelen en een rekje om je kleren op te hangen. Badkamer is enorm, lijkt wel een balzaal. Was zeer schoon en netjes. Voorzien van bad en aparte douche, dubbele wastafel. Het ontbijt smaakte geweldig en de ontbijtruimte was verrassend: in een opgeknapte stal.

Gereisd met vrienden in december 2012

• 7mariannekuh20-02-2012

Slapen voor een redelijke prijs

Wij hebben hier 1 nacht geslapen op een doordeweekse dag. We konden alleen terecht tussen 16.30 en 17.30 of na 19.00u. De kamer was supernetjes en de badkamer heel luxe en kraakhelder. Jammer vond ik dat het 's avonds erg koud was op de kamer. Ook 's morgens in de ontbijtkamer was het heel erg koud. De eigenaar vertelde ons dat het door de week niet verhuurd werd, mogelijk was dat de reden dat het zo koud was?! Beetje jammer.

Gereisd met partner in februari 2012

• 8De Krenks10-10-2011

Mooi gebied

De Krenks hebben genoten van dit weekend. Een mooie omgeving en ook goed voor het rijden met de mtb. Vriendelijk ontvangst en de gastvrouw is in voor een gezellig praatje en weet leuke routes in de omgeving. Je zit dicht bij winkels en vertier.

Gereisd met vrienden in oktober 2011

• 8fam Jacobs28-07-2011

Slapen voor een goede prijs.

Als je voor niet al te veel geld een goede slaapplaats zoekt is dit de ultieme plek. Mooie maar vooral schone kamers, alles wat je nodig hebt is ter beschikking. ontbijt was goed. stalserre erg leuk om savonds te zitten of om even uit te rusten , voor de liefhebber kan er dan ook nog gedart worden. aardige gastvrouw. vertelt alles over Grönebach en omstreken wat je maar weten wilt. dus een top vakantie gehad.

Vriendelijke Groeten Theo Marian en Christiaan Jacobs en de hond

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 8Saskia & Huib30-01-2011

Super plek, dichtbij Winterberg

We zijn net terug van een weekendje in dit prima bed & breakfast Isidorus. De ligging is perfect t.o.v. Winterberg (5 minuutjes met de auto). De kamers zijn goed, lekker bed en het is schoon. De badkamer is ook erg netjes en een heerlijke douche en voor de liefhebber ook een bad. Het ontbijt was goed verzorgd. Lekkere verse broodjes, beleg, verse eitjes en koffie/thee. Wij hebben hier een super weekend gehad. De rust van Grönebach om te slapen en de drukte van Winterberg om te skiën (in ons geval) en de restaurantjes zijn op 5 minuutjes met de auto. Kortom: super plek, zeer gastvriendelijke eigenaren en zeer netjes verzorgd.

Gereisd met partner in januari 2011

• 9Erwin10-03-2010

Super gezellig in schitterende omgeving

Erg mooie kamers en zeer luxe badkamer. Prijs kwaliteit verhouding is helemaal goed. Erg aardige en gastvrije mensen. Zeker de moeite waard in zomer en winter. Schitterend wandel en mountainbike gebied.

Gereisd met partner in januari 2010

Bed and Breakfast Isidorus info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats