Bed and Breakfast Isidorus

10 reviews over Bed and Breakfast Isidorus in het Nederlands

Trekkershutten Top!

HelgavdLaan
12-5-2016

Voor wie puur wil overnachten, bijvoorbeeld zoals wij om ff lekker weekendje door Sauerland te toeren op de motor, zijn de trekkershutten helemaal perfect!!! Je kunt zelfs koken in de hut als je dat wilt. Sanitaire voorzieningen schoon, ruim, prima allemaal! Gastheer / vrouw hartstikke vriendelijk en behulpzaam. Wij waren met z'n tweeën, maar er zijn 4 slaapplaatsen per hut, en dat voor € 30,- per nacht. Simpelweg niets op aan te merken...

Wij hebben hier 1 nacht in een trekkershut verbleven. De eigenaren zijn uiterst gastvrij en gaven ons leuke tips voor wat restaurants in de buurt. Het is een ideale uitvalsbasis voor uitstapjes in de omgeving van Winterberg. Je kunt hier goed overnachten voor een hele redelijke prijs. Wij hadden een trekkershut die geschikt was voor 4 personen. 1 tweepersoonsbed en 1 stapelbed. Dat hadden we ook nog niet veel meegemaakt. Kortom een aanrader voor een goede prijs.

Prima uitvalsbasis

mgrandiek
2-3-2014

De prijs-kwaliteit van deze B&B is prima. Binnen 10 minuten rij je naar de pistes of het centrum van Winterberg, Kamers zijn redelijk ruim en schoon. Er is een gezellige huiskamer (voormalige stal) waar het ontbijt geserveerd wordt.

We vonden het wel tamelijk koud in het hele pand , een extra vest of trui is geen overbodige luxe.

FANTASTISCHE plek!

Thea Muilwijk
3-1-2013

Ons 3 daagse verblijf in 'Bed and Breakfast Isidorus' in Winterberg-Gronebach' was geweldig: dik boven verwachting!

- Gezellige, gastvrije mensen!;

- Mooie schone kamer en badkamer;

- Ontbijt smaakte meer dan prima in de sfeervolle ontbijtruimte;

Al met al: deze locatie is ons zeer goed bevallen. We hopen er zeker nog 's terug te komen!

Aanrader!!!

W. vd Post
2-1-2013

We verbleven 3 dagen in B&B Isidorus (ligging: 5 km vanaf Winterberg). Mooie schone kamers, voorzien van heerlijke bedden, flatscreen tv, lekkere stoelen en een rekje om je kleren op te hangen. Badkamer is enorm, lijkt wel een balzaal. Was zeer schoon en netjes. Voorzien van bad en aparte douche, dubbele wastafel. Het ontbijt smaakte geweldig en de ontbijtruimte was verrassend: in een opgeknapte stal.

Slapen voor een redelijke prijs

mariannekuh
20-2-2012

Wij hebben hier 1 nacht geslapen op een doordeweekse dag. We konden alleen terecht tussen 16.30 en 17.30 of na 19.00u. De kamer was supernetjes en de badkamer heel luxe en kraakhelder. Jammer vond ik dat het 's avonds erg koud was op de kamer. Ook 's morgens in de ontbijtkamer was het heel erg koud. De eigenaar vertelde ons dat het door de week niet verhuurd werd, mogelijk was dat de reden dat het zo koud was?! Beetje jammer.

Mooi gebied

De Krenks
10-10-2011

De Krenks hebben genoten van dit weekend. Een mooie omgeving en ook goed voor het rijden met de mtb. Vriendelijk ontvangst en de gastvrouw is in voor een gezellig praatje en weet leuke routes in de omgeving. Je zit dicht bij winkels en vertier.

Slapen voor een goede prijs.

fam Jacobs
28-7-2011

Als je voor niet al te veel geld een goede slaapplaats zoekt is dit de ultieme plek.

Mooie maar vooral schone kamers, alles wat je nodig hebt is ter beschikking.

ontbijt was goed. stalserre erg leuk om savonds te zitten of om even uit te rusten , voor de liefhebber kan er dan ook nog gedart worden.

aardige gastvrouw. vertelt alles over Grönebach en omstreken wat je maar weten wilt.

dus een top vakantie gehad.

Vriendelijke Groeten Theo Marian en Christiaan Jacobs en de hond

Super plek, dichtbij Winterberg

Saskia & Huib
30-1-2011

We zijn net terug van een weekendje in dit prima bed & breakfast Isidorus. De ligging is perfect t.o.v. Winterberg (5 minuutjes met de auto). De kamers zijn goed, lekker bed en het is schoon. De badkamer is ook erg netjes en een heerlijke douche en voor de liefhebber ook een bad. Het ontbijt was goed verzorgd. Lekkere verse broodjes, beleg, verse eitjes en koffie/thee. Wij hebben hier een super weekend gehad. De rust van Grönebach om te slapen en de drukte van Winterberg om te skiën (in ons geval) en de restaurantjes zijn op 5 minuutjes met de auto.

Kortom: super plek, zeer gastvriendelijke eigenaren en zeer netjes verzorgd.

Erg mooie kamers en zeer luxe badkamer. Prijs kwaliteit verhouding is helemaal goed. Erg aardige en gastvrije mensen. Zeker de moeite waard in zomer en winter.

Schitterend wandel en mountainbike gebied.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Isidorus in Winterberg-Grönebach (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Isidorus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.