Appartement Stiphaus

Ideaal verblijf!

Henk Prins,
31-1-2019
  • Ligging t.o.v. pistes8

Mooie ruime appartementen! Heerlijk grote woonkamer. Super ervaring gehad met een grop vrienden en ideaal om bijvoorbeeld een weekend in de sneeuw te vertoeven.

Gereisd met vrienden in januari 2019

Geweldig

L. Vet,
29-1-2019
  • Ligging t.o.v. pistes7

Tijd van me leven gehad in het stiphaus. Het is van alle gemakken voorzien.

Gereisd met vrienden in januari 2019

Wunderbar

fam. Bakker,
31-12-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

wij zijn hier twee keer geweest. Een keer in mei en een keer december.

In het voorjaar is het heerlijk vertoeven in de prachtige omgeving. Mountainbiken of gewoon fietsen, wandelen of mooi plaatsjes bezoeken; het gebied heeft veel te bieden. In de winter is het onderkomen een heerlijke uitvalbasis naar de ski pistes van Winterbergen (of Willingen). Het onderkomen is mooi gelegen, heeft mooie ruime kamers en is van alle gemakken voorzien. Zoals hiervoor al aangegeven het heeft voor elk seizoen wat te bieden!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

Heerlijk gehad, een echte aanrader!

K. Vlaar,
31-12-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een heerlijk verblijf gehad in Stiphaus Winterberg. Een mooi appartement van alle gemakken voorzien, mooi ingericht waardoor je je gelijk thuis voelt. De ligging is perfect, op een rustige plek aan het bos, waar je mooi kunt wandelen. Met een paar minuten rijden sta je aan het begin van de piste of in het centrum van Winterberg. Helaas geen sneeuw voor een nog mooier uitzicht vanuit het appartement, maar de pistes waren prima, we hebben heerlijk kunnen skiën! Dit appartement is zeker aan te raden voor (grotere) groepen of gezinnen.

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Prachtig natuurgebied en een zeer comfortabel huis

P.A.J. Koomen,
25-10-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

We wisten eerst niet waar we naar toe wilden, maar kennissen waren er geweest en hadden ons verteld dat ze een plek hadden gevonden waar je heerlijk kon wandelen.

Een rustig gebied met in de omgeving (Winterberg) waar je gezellig kunt winkelen en eten. Wat betreft eten, er zijn in Elkeringhausen ook een paar leuke restaurants.

We hebben onze kinderen er op gewezen dat het een prachtig mountainbike gebied is, want dat zijn sporters.

We zijn daar naar de VVV geweest; daar werd ons verteld dat er ook 2 golfbanen lagen en ‘s-winters kun je er skieën.

Voor volgend jaar gaan we er een weekje met vrienden heen, we denken dat ze verrast zullen worden.

Gereisd met partner in juni 2018

Prachtig Mountainbike gebied!!

Jack Tensen,
18-10-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Een fantastisch ruime appartement met een adembenemend uitzicht. Zalige bedden waar niet op bezuinigd is. Alle ruimtes zijn ruim, mooie woonkamer met een grote flatscreen met Nederlandse zenders voor s’avonds het lekker relaxen op de riante bank. Naast winterberg waar je zo bent. Super om te mountainbiken in een prachtig bosrijk gebied met te kust en te keur aan mogelijkheden voor het fietsen.

Fietsen bij terugkomst in afgesloten garage kunnen opbergen,

Kortom helemaal top en een aanrader,

Ga er weer gauw heen👍

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Fam timmer,
5-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Super appartement, niet ver van de skipistes.

Ruim en heerlijke bedden

Gereisd met vrienden in februari 2018

Super onderkomen

J. Gorter,
28-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prima onderkomen. Heel net appartement van alle gemakken voorzien.

Ligging prima om van de sneeuw in Winterberg te genieten. Het is enkele minuten rijden naar de ski liften.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

Prachtig volledig ingericht appartement!

Jacco en Colette,
27-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prachtig appartement in een rustig dorpje, niet ver gelegen (ca 3 km) van het mooie Winterberg. Wij verbleven hier in de eerste week van de kerstvakantie met 4 kinderen. Het bovenste appartement heeft een mooi uitzicht en is compleet ingericht! Erg smaakvol en volledig. De bedden zijn heerlijk en het appartement beschikt in de woonkamer en keuken over de nieuwste apparatuur. Fijn dat de keuken apart is en de bank is lekker royaal voor het hele gezin. Wij hebben ook nog kunnen skiën echter dit was op bepaalde dagen in de kerstvakantie veel te druk. Tijdens de kerstdagen (eerste en tweede kerstdag) is het beste moment om te skiën. Wij hebben genoten en bedanken de fam. Stiphout voor dit prachtige verblijf! Tot ziens! Jacco, Colette, Tim, Sydney, Mitchel en Elles

Gereisd met oudere kinderen in december 2017

Heerlijke ruime appartementen.

Fam. K en N,
19-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Rustig gelegen en dichtbij het dorp en het skigebied.

Gereisd met vrienden in februari 2018

Appartement info

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Stiphaus

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Stiphaus in Winterberg-Elkeringhausen (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Stiphaus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.