Gasthof Müller

Gewoon goed!

Simon van der Leek
10-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes6

Een heerlijk traditioneel kneuterig Duits hotelletje. Een beetje gedateerd maar dat is juist leuk. En voor die prijs heb je niks te klagen!

Echt Duits gezellig hotel

Heike
8-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes6

Wij komen hier al jahren met een grote group en het is uitstekend heel vriendelijk personeel en hier kan alles , wij hebben nog nooit slecht ontbeten of slecht gegeten , van ons krijgen ze een 9

Leuk, praktisch niets mis mee!

Fam de Boer
28-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Goede kamers, lekkere douche, beetje oudbollig maar schoon en goed vertoeven. Leuke vriendelijke eigenaars die zeer bereidwillig zijn. Ontbijt was goed, voldoende maar niet met al te veel luxe.

Slechtste ooit

Jordi
25-12-2016
  • Ligging t.o.v. pistes1

Het is geen hotel te noemen. Het is er heel erg oud en als je problemen hebt denken ze het te kunnen oplossen met een boks. 'S ohtends bij het ontbijt krijg je potten met beleg (jam,pasta,honing etc) die al gebruikt zijn door andere en waar echt wit groene schimmelopzit en ook over datum. Het fruit is ook helemaal bedorven en zacht. Ze doen heel erg moeilijk als je geld terug wil. Ze zeggen namelijk geboekt is geboekt. We wouden na een lange reis lekker douchen en genieten op de kamer, maar de douche lekte, stopcontacten kapot, vloer kraakt ontiechelijk erg en de spinnenrag zat overal. Ook kwam er maar een lullig pisstraaltje uit de kraan. Het personeel spreekt gebrekkig engels en is erg arrogant. Wij waren 's avonds aangekomen en zijn de volgende ochtend direct weggegaan na het ontbijt. We hebben ons beklacht gedaan en na veel klagen alleen het geld van het ontbijt terug gekregen. Dit "hotel" is dus absoluut geen aanrader!!

Liever niet

Toon
9-7-2016
  • Ligging t.o.v. pistes6

Via veiling weekend geboekt incl ontbijt. Toen we aankwamen werd ons gezegd dat we te goedkoop zaten en dat we bij moesten betalen. Anders geen sleutel. Ze gaven veiling de schuld:_)

Niet hierheen gaan!

Naomi
13-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes6

Je komt aan en de vrouw dringt gelijk ontbijt aan, gelukkig hebben wij dat niet gedaan maar kregen wel een ienniemiennie kamer met slechte bedden en krakende vloer en geen goede handdoeken. De vrouw is niet vreindelijk ze zegt geen goede dag ofz,

Ideale afstand naar Winterberg max 6 min.

Vreugdenhil
27-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Door de gelezen recensies geen hoge verwachtingen. Een zeer eenvoudige, doch hartelijke gastvrouw, ontvangt ons. De verlichting was zeer spaarzaam. ..Goed voor het milieu 😉.

Via veiling gewonnen dus qua prijs/kwaliteit niks te klagen...Ik had er niet meer voor willen betalen. Als enige gasten kregen we een kleine kamer met nog een kleiner bed. Erg hard matras en waardeloze kussens.

De badkamer en handdoeken zijn zeer gedateerd, maar je kan er prima douchen. We kwamen om te skiën en dan is dit een prima verblijf. De gastvrijheid van onze gastvrouw maakte een hoop goed. Met wat extra luchten vh hotel en wat moderne aanpassingen in het interieur zou dit hotel toch rendabel moeten (kunnen ) worden. Ook handig en gastvrij als de buitenverlichting aan staat en/of werkt. Voor het ontbijt deed ze erg haar best ...volgende keer het brood pas klaarzetten als de gasten aanwezig zijn is het wat smaakvoller. 😊

Lieve mensen..

Dennis
23-1-2016

De kamers zijn aangepast aan de ambiance of omgekeerd. Sofie en Peter zijn hele vriendelijke mensen die echt wel klaar staan voor hun gasten. Het ontbijt was goed en werd steeds aangevuld. Wij zijn voortijdig vertrokken omdat mijn vrouw ziek was.Sofie kwam meteen met geneesmiddelen en een ontbijt op bed. Ze zijn heel zorgzaam en doen wat ze, binnen hun mogelijkheden ,kunnen . Volgens keer gaan we er zeker naar toe,

Niet doen!

Thelma
14-10-2015

Ondanks de slechte recensies met open vizier dit 'hotel' binnen gelopen. Vriendelijk ontvangst door een dame aan wie wij gelijk 4x ontbijt moesten betalen. Grote verbazing en schrik bij het zien van onze kamer..... 4 x 3 meter en achter een wandje een ruimte van 1 x 2,5 mtr waar zich een wastafel, toilet en douchbak bevond. Wél schoon.

Het rook er muf, laatste dagen zeker niet gelucht. Tussen het dekbed een grote kluwen stof en op zijkant van houten ledikant een aantal vieze 'spetters'.

In het ene nachtkastje lag een aangebroken zak met Snickers, een aangebroken zak met koekjes en nog wat ander snoepgoed.

De dunne handdoekjes worden om de drie dagen verwisseld...

Kortom, wij zijn na 5 minuten weer vertrokken! Het heeft ons € 70,- gekost maar ik had hier geen nacht willen blijven!!!! Jammer!

Prima

Raymond
    9-10-2015
    • Ligging t.o.v. pistes7

Prachtige omgeving in de herfst.

Hotel erg gedateerd.

Kamer (nr.21) was groot en schoon en de badkamer was ook goed. Incl. Bad!

Geboekt via een veiling. We schrokken na het winnen van de veiling van alle negatieve reacties hier. Dit resulteerde in een laag verwachtingspatroon waardoor alles bij aankomt erg mee viel!

Ja, de vloer kraakt in de kamer, schone handdoeken krijg je niet automatisch en slapen onder badstof heeft niet mijn voorkeur maar wij waren voorbereid met eigen handdoeken en beddengoed ;-)

Ontbijt is minimaal!! Afrader!! Broodjes en de eieren zijn geteld en bijvullen was er niet bij.

Wij zijn er even tussenuit geweest in een prachtige omgeving en voor wat het ons gekost heeft was het prima!

Of we hier terug komen? Nee, dat niet.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Müller in Winterberg-Elkeringhausen (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Müller zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.