Vakantiehuis Loghomes-Hennecke

Vakantiehuis

1 review over Vakantiehuis Loghomes-Hennecke in het Nederlands

een mooi huis in een prachtige omgeving

A van Stein Callenfels
27-2-2009

We zijn in de krokusvakantie met 5 personen in het blokhuis Ontario geweest het was er heel gezellig, een mooi houtenhuis waar het je aan niks onbreekt, toen wij er waren lag er heel veel sneeuw,het huis ligt in een heel rusig dorpje Elkeringhausen aan de rand van het bos het is 3 km van winterberg stad waar het grote skigebied ligt, als je van rust houdt is het er super, van daar uit kun je ook mooie wandelingen maken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Loghomes-Hennecke in Winterberg-Elkeringhausen (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Loghomes-Hennecke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Loghomes-Hennecke scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.