Hotel Landhotel Grimmeblick

Wellness hotel, Hotel aan zee, Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag3°-1°
8,9

• Ligging t.o.v. pistes7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Landhotel Grimmeblick voor je op een rij gezet:

17 reviews over Hotel Landhotel Grimmeblick in het Nederlands

Een belevenis waarin je logeert.

Henk,
14-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Een bijzonder hotel en evenzo de eigenaar. Elke ruimte in het hotel heeft een eigen invulling gekregen waardoor het combinatie lijkt van museum, rariteitencabinet en hotel. Een grote diversiteit aan voorzieningen en ruime en schone kamers die van alle gemakken zijn voorzien. Gastvriendelijke medewerkers en eigenaar.

Ontbijt is goed. Het diner kent veel variatie en bestaat uit huis gemaakte gerechten. Dat komt de kwaliteit ervan te goede.

Mooie omgeving om te wandelen en skimogelijkheid ligt op 15 min van het hotel. In het hotel een grote variatie aan welness.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

Zie alweer uit naar een volgend verblijf

N.P. Kortenoeven-Klasen,
7-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Uitstekend klein hotel met prima service, zeer goede wellness, heerlijk gevarieerde keuken. Het voelt elke keer weer als thuis komen.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

Voor herhaling vatbaar

Sam,
2-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Grimmeblick is een heel fijn verblijf voor een bezoek aan Winterberg. De diversiteit aan verzameling en zelfs de aanwezigheid van een klein museum is bijzonder in positieve zin te noemen.

- Kamers en hotel zijn schoon en comfortabel

- Eten heeft een goede prijs kwaliteit verhouding

- Erg kind vriendelijk

- Spa is erg prettig

- Personeel en de eigenaar zijn erg vriendelijk en hulpzaam

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

Verrassend en comfortabel

Anneke Schielein
29-8-2016

De inrichting is op alle plekken weer een verrassing, met vele details en smaak ingericht. Als je van koud/strak design houdt moet je hier niet zijn, maar als je houdt van spulletjes uit grootmoeders tijd gecombineerd met eigentijdse gerechten en goede bediening is dit een fantastische plek.

De familie die het hotel runt is vriendelijk en het eten is echt lekker.

Het wellness gebeuren is leuk ingericht in oosterse stijl, de stoomsauna niet erg warm, maar dat is in alle duitse sauna's zo. De jaccuzi's en het zoute zwembad heel schoon en lekker.

De tuin met palmenstrand heeft me het gevoel gegeven dat ik op een tropisch eiland zat. Het weer werkte hier ook aan mee natuurlijk, maar ook als het minder goed weer is, kan je je met de mogelijkheden in het wellness gedeelte prima vermaken.

Wandelen kun je vanuit het hotel prima, en als je naar Winterberg wilt voor wat meer actie is de bushalte vlakbij. Met auto of fiets is het 3 kilometer.

Klein minpuntje: door een hele brede wastafel is de ruimte rond het toilet erg krap, een breed of gezet iemand zit hier wel strak tussen, verder echt alles top in orde.

Gereisd alleenreizend in augustus 2016

Prima Hotel

volkert spanjer
19-6-2016

Grimmelblick is een prima Hotel. De kamers waren prima in orde en het personeel was behulpzaam en service gericht. Wij hebben ons een weekend laten verwennen ,d.m.v. diverse wellness behandelingen.

Gereisd met partner in juni 2016

geweldig genoten,tot in de puntjes verzorgd

haroldvandijk
11-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes6

wat een superweekend,ontzettend ruim appartement,waar overal aan gedacht is,eten was fantastisch,alles vers zelfgemaakt,dames die er werkten waren ontzettend aardig en gastvrij,de Nederlands sprekende eigenaar,kwam op ons in het begin ook een beetje nors over,maar maakte dat bij ons vertrek weer goed door zijn goede service en uitleg. sauna en welness is fantastisch,heerlijk voor de spieren na een dagje skieen,wij zouden hier zeker terugkomen en het iedereen aanbevelen,het lag voor ons alleen net niet op loopafstand van de skipiste,en apresski en autorijden gaan niet samen.

Gereisd met partner in januari 2016

Uniek, gastvrij en klantengericht hotel.

Dieter van der Beek
8-11-2015
  • Ligging t.o.v. pistes7

Landhotel Grimmeblick is sfeervol en uniek ingericht. Voor elk wat wils. Prima kamers. Uitstekende en gevarieerde wellness. Daarnaast staat iedereen klaar voor het 'Wohlsein' van de gasten en zijn de menu's van absoluut hoogstaande (5*) kwaliteit. Al met al een aanrader voor mensen die rust, wellness, wandelen en/of fietsen willen combineren met een aangenaam bourgondisch gevoel. Winterberg ligt op 3km afstand. Mooie fiets- en wandelroutes vanuit dit gastvrije hotel.

Gereisd met partner in november 2015

Genegeerd en uur moeten wachten op eten

A. Sitter
5-7-2015

In de lente hier gebruik gemaakt van het restaurant (overnachting elders). Een zeer onvriendelijk ontvangst: restaurant was nagenoeg leeg en er moest 'gekeken worden' of we zonder reservering (2 pers) konden eten. Kwamen om 20:00 uur binnen.

Met tegenzin werden we aan tafel gelaten. Menu ziet er prima uit. Eten is ook goed. Maar we hebben er bijna 1.5 uur op moeten wachten (alleen hoofdgerecht). Kregen het gevoel volledig genegeerd te worden. Schandalig!

Ook bij het weggaan toen we vriendelijk gedag zeiden, gaf de eigenaar geen krimp. Omdat we Nederlanders zijn?

Voelde uitermate onprettig.

Gereisd met partner in januari 2015

Prima!

bykadorov
3-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes7

Heerlijk vertoeven daar in hotel Grimmeblick.

Aanrader.

Gereisd met partner in januari 2015

Prima plek

bykadorov
5-6-2014
  • Ligging t.o.v. pistes6

Het is een zeer prettig hotel op korte afstand van Nederland. 4 uur rijden maximaal en je zit in een geheel andere wereld. Het hotel is erg kindvriendelijk.

Gereisd met partner in januari 2014

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenDiner, Gastronomisch eten, Lunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landhotel Grimmeblick in Winterberg-Elkeringhausen (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landhotel Grimmeblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.