Pension Haus zur Orke

• Ligging t.o.v. pistes7,7

5 reviews over Pension Haus zur Orke in het Nederlands

• Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

In het donker wat lastig te vinden. Oude hoeve met veel bloemetjes en andere tierlantijntjes in de inrichting. Heel aardige gastheer en gastvrouw. Prima ontbijt.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

heerlijk gezellig en gastvrij mensen

s posthuma
15-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

eten was goed alleen erg zoute jus verder was het zeer gezellig en goed verzorgt. huis was in serieuze kerst sfeer

Gereisd met vrienden in december 2015

Niet aan te bevelen voor niet rokers

Corrie Kooi
7-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes4
  • Ligging t.o.v. pistes4

Zowel de eigenaresse als andere gasten rookten in het pension. Alles stinkt er naar. De rooklucht zat zelfs in het 'schone' beddengoed en handdoeken. Dus als niet roker kan je dit Pension het beste links laten liggen. Als kettingroker krijg je te maken met een erg vriendelijke eigenaresse en prima ontbijt. Je douche en toilet moet je wel delen met andere gasten. Lange mensen hebben het hier lastig. 1.90 bedden met nog kortere dekbedden.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017
Wir, gastgeber, 10-1-2017

Wurde morgens das Zimmer gereinigt war ein großes Chaos, schmutzige Unterwäsche Handtücher alles lag auf dem Boden und alles durcheinander

solche Gäste nein DANKE

geweldig

Bert van Willegen
26-6-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Heerlijke plek om een paar dagen te verblijven, inrichting gedateerd. Maar alles was schoon en netjes. De honden waren zelfs gratis. Je bed werd opgemaakt. Prima eten.

Gereisd met partner in juni 2016

Rauchhausen

Winterpret
11-2-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

Ongelooflijk vriendelijke mensen, alleen ze roken stevig en dat ruik je door het hele huis. Echt vies. Het huis is wel zeer bijzonder ingericht, nog nooit zoveel tierenlantijntjes en snuisterijen bijelkaar gezien. Bedden zijn heerlijk en grappig om een douchecabine in je kamer te hebben. 2 van de 4 kamers hebben dat. Het is heel kneuterig allemaal, maar wel gezellig...alleen zo jammer van die stinkrooklucht. Je kunt alles nadien in de was gooien thuis....

Gereisd met vrienden in februari 2014

Pension info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Haus zur Orke in Winterberg-Elkeringhausen (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Haus zur Orke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.