Bed and Breakfast Am Knittenberg

176 reviews over Bed and Breakfast Am Knittenberg in het Nederlands

Heel goed

jan
18-9-2015

Drie nachten hier geweest. Heel schone kamer. Lekker ontbijt met verse sappen, verse broodjes.

Het was de eerste keer dat wij een B&B boekte. We werden heel gastvrij ontvangen door Marleen. s'Avonds gezellig bij de bar. Marleen en Corno nog bedankt voor de mooie dagen

Heerlijke B&B

Henriette
14-9-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Weinig op dit hotel aan te merken, gastvrij, schoon, goede kamers, heerlijk ontbijtbuffet. Er is een leuk terras en een bar. Idyllisch dorpje 3 km van Winterberg. Kortom aanrader!

Gereisd met vrienden in september 2015

Prima

Anke en Wim
9-9-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Zojuist 3 dagen Am Knittenberg gedaan. Prima. Heel vriendelijke service/bediening/eigenaar(esse).

Mooie schone kamers en douches. Net ontbijt.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Weer Uitstekend

Wim van Gammeren
7-9-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Elkeringhausen is een wat slaperig dorpje in een prachtige omgeving. Aan de rand van het dorp vind je Am Knittenberg. Een uitstekende bed en breakfast geleid door Nederlanders. Ruime, lichte kamers met zeer goede bedden. Aan elke zijde een goed bedlampje voor de in slaap lezers ;-) Smaakvol ingericht en zeer schoon. Het ontbijt is prima, met verse broodjes en ruime keuze aan beleg. 's avonds kun je nog een drankje drinken aan de bar tegen redelijke prijzen.

Talloze wandelpaden en een redelijk aantal fietspaden laten je genieten van het landschap!

We kwamen hier voor de 3e keer!

Prachtige omgeving aanrader!!!!

Jessica
15-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij waren toe aan een rustieke omgeving. En dat hebben we gekregen. In Duitsland kun je bijna altijd lekker, goedkoop en kwalitatief goed eten en dat was nu weer zo.

Gereisd met partner in augustus 2015

Jan van de Kamp
13-8-2015

De kamers zien er goed en netjes uit. De bar en eetzaal waren nog een beetje oud. De gastvrouw was heel vriendelijk en correct. Het ontbijt had misschien wat uitgebreider gekund. Het was gewoon goed. Lekker rustig.

Gereisd met partner in augustus 2015

Heerlijk!

Brakean
12-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Ontvangst was erg fijn, kamers heel schoon en netjes, wij hadden er een ontbijt bij en deze was erg goed verzorgd.

Keuze genoeg voor een heerlijk ontbijt.

De mogelijkheid om een drankje te nemen aan de bar/terras was erg fijn. Vriendelijke prijzen voor een drankje.

Voor de kinderen genoeg spelletjes en een ruimte met een tafelvoetbal en dergelijke.

We hebben genoten van de gastvrijheid, hiervoor een dikke pluim!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Wij werden hartelijk welkom geheten door de Nederlandse uitbaters. Een heerlijke douche na een dag in heet weer. Kamer en doucheruimte heel netjes. Heerlijke bedden, gezellig terras.Ontbijt met veel zorg gemaakt en smaakte iedere ochtend heerlijk.Leesvoer,spelletjes,wifi.Heerlijk rustig dorpje. Restaurant binnen wandelbereik (Müller, pinnen kan). Wandelpaden te over en Winterberg is een klein uurtje wandelen. Klantvriendelijke B&B, behulpzame eigenaars.

Uitstekende plek

Marion
19-7-2015

Mooie grote schone kamer. Zeer vriendelijke eigenaresse. Niet deelgenomen aan ontbijt. Drankjes goede prijs en in de avond een knabbeltje erbij.We hebben het erg naar ons zin gehad.

Gereisd met partner in juli 2015

Rustig en erg goed verzorgd

Thijs Konings
8-7-2015

Prachtige locatie met goede voorzieningen. Mooi terras met drankjes voor een goede prijs. Zeer vriendelijke gastheer en -vrouw, die erg meegaand zijn en met je meedenken. De spelletjeskamer was te gek, voor kinderen, maar ook zeker voor ouderen met een leuke pooltafel. De kamers zijn ruim en schoon. Het ligt 2,5 km van Winterberg af, dus wij gingen met de auto naar het stadje, OV gaat niet regelmatig.

Bed and Breakfast info

• De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • VerzorgingLogies-ontbijt

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Am Knittenberg in Winterberg-Elkeringhausen (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Am Knittenberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.