Bed and Breakfast Am Knittenberg

Bed and Breakfast Am Knittenberg
9,4

• Ligging t.o.v. pistes8,8

176 reviews over Bed and Breakfast Am Knittenberg in het Nederlands

Prima plek in winter en zomer

Silvia
22-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij zijn hier terecht gekomen omdat heel Winterberg vol zat afgelopen weekend. Maar helemaal prima!! Je zit zo in Winterberg. Leuke bed and breakfast. Heel vriendelijke Nederlandse eigenaresse. Ontbijt super.

Gereisd met partner in januari 2017

Een paar heerlijke dagen

Jan Kaarsgaren
6-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Met vrienden hebben mijn vrouw en ik twee nachten doorgebracht in deze prima B&B. Wij zijn allen zeer te spreken over de uitstekende verzorging, de accommodatie met barretje en speelkelder met poolbiljart, het heerlijke ontbijt en de prachtige omgeving. Heerlijk gewandeld en de afstand naar de pistes in Winterberg is klein. Voor een paar dagen Sauerland zeer aan te bevelen!

Gereisd met vrienden in januari 2017

Mooie omgeving

Marga
20-11-2016

Dicht bij Winterberg, heerlijk rustig, heel goed ontbijt, gezellige uitstekende gastvrouw,nette schone kamers,geen tv op de kamer, mooie wandelroute vanuit het dorp.

Meer dan goed ;-)

Gerard
9-11-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wilt U even helemaal niks? Rust, ruimte en genieten van de prachtige omgeving? Dan is dit het juiste adres.

Gastvrije ontvangst door de vriendelijke beheerster met haar zoontje, op de parkeerplaats, waar zij aan het genieten waren van de paddenstoelen.

Het bed rook een en al naar frisheid net zoals de mooie ruime lichte maar vooral schone kamer en toiletruimte.

Het uitgebreide ontbijt was uitstekend! en de koffie heerlijk.

Gereisd alleenreizend in november 2016

Fantastische ervaring

Theo en Annemie
28-10-2016

Puur bij toeval zijn wij in deze B&B terechtgekomen. Wij zijn uiterst verrast door de hoge kwaliteit van het etablissement en de prachtige (wandel) omgeving, speciaal nu in de herfst. De kamer was ruim, het bed heerlijk hard, de badkamer ruim net als de douche en alles zeer schoon en zeer goed onderhouden. Ontbijt is zeer royaal en van goede kwaliteit. Je kunt in de omgeving zeer goed wandelen en start direct vanuit de B&B, wel wat heuvelachtig. Winterberg is op 3 km. En veel voorzieningen voor kinderen in de omgeving. En voor leuke uitstapjes. Kortom een puur toevallige verrassing ,maar zeker voor herhaling vatbaar! Dank aan de gastvrouw en gastheer.

Gereisd met partner in oktober 2016

Geweldige accomodatie.

Myrjam & Peter Rombouts-Holling
29-9-2016

Wij zijn hier te gast geweest op 28 en 29 september. We hebben het hier geweldig naar ons zin gehad met een zeer goede gastvrouw, heerlijk uitgebreid ontbijt en een zeer aantrekkelijk en schone kamer. Komen zeker nog een keer terug.

Kan echter niets bedenken wat munder goed was.

Verrassend goed

Jantine Dozy
28-9-2016

Alles klopte. De kamers zijn ruim en netjes, prima bedden, een erg goed en uitgebreid ontbijt en een lieve gastvrouw die ons erg goede tips gaf.

Gereisd met partner in september 2016

Gunstig gelegen, wandelingen, prachtige natuur.

G.C.H. van Wee
25-8-2016

Ruime, schone kamers.

Vriendelijke, attente gastvrouw, Nederlands sprekend.

Heerlijk, goed verzorgd ontbijt.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Gastvrij en schoon

john Kroon
21-8-2016

Groten kamer alleen de bedden zijn vrij hard.

Gereisd met partner in augustus 2016

heerlijke bed&breakfast vlak bij Winterberg

John van den Hurk
16-8-2016

Heerlijk relaxd geen poespas Nederlands stel die alles prima in de hand heeft en wie je alles kan vragen en zorgt voor een relaxd verblijf met heerlijk ontbijt dus is voor ons een prima besteming geweest,zeker voor de prijs die wij bestaald hebben.

Gereisd met partner in augustus 2016

We hebben een aantal aanbieders voor Am Knittenberg voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Am Knittenberg in Winterberg-Elkeringhausen (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Am Knittenberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.