Bed and Breakfast Am Knittenberg

Prima geregeld

Marius
18-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Een goed en gastvrij verblijf.

Vriendelijke gastvrouw, ontbijt goed geregeld.

Kamers ruim genoeg en keurig schoon, evenals het sanitair.

Wat mij betreft een aanrader!

Fantastisch.

Adri en Hennie
12-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

B & B AM Knittenberg in Elkeringshausen. Alles perfect. Goed ontbijt. Alles zeer schoon. Vriendelijke gastvrouw en gastheer.

via een veiling gewonnen en daarna nog 2 keer

Alex Grooten
28-7-2017

prima ontvangst en service, kamers zeer schoon en goede bedden. Ontbijt is werkelijk 5 *****

• Ligging t.o.v. pistes7

Communicatief zeer goed, aandacht voor vragen en spontane informatie om de weg te vinden in het Sauerland.

Gastvrij gezellig

Tonny van Bragt
25-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Mooie ruime b&b met hele goede service goed verzorgde kamers en een lekker uitgebreid ontbijt. Ook gezellig om op het terras of bij de bar te zitten, na een flinke wandeling in de omgeving is het hier goed uitrusten.

Prima verblijf gehad

Astrid en Peter
28-5-2017

Goed verzorgt verblijf. Schone kamer en badkamer. Schone hand- en badhanddoeken op verzoek. Prima ontbijt. Vriendelijke en behulpzame gastvrouw en gastheer. De locatie is goed bereikbaar met een ruime parkeergelegenheid . Vanuit het verblijf zijn lange wandelingen te maken in alle richtingen. Winterberg ligt op 3 km van Elkinghausen waar genoeg gelegenheid is om te eten.

Wij kijken tevreden terug op ons verblijf.

Fantastisch!

Jannet
5-5-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Veel waar voor weinig geld. Het hotel was keurig! Ruime, nette kamers met goede bedden en een ruime, schone badkamer. Het ontbijt was niet extreem luxe, maar precies goed en werd voortdurend aangevuld. De gastvrouw was behulpzaam, vriendelijk en geinteresseerd. Ze zorgde goed voor ons. Goede info over de omgeving gekregen. We hadden twee kamers en beide hadden een prachtig uitzicht. De spellenzaal werd volop door ons gebruikt: Nederlandse Donald Ducks voor de kleinste ;) en gezellig gepooled met de grootste kids. Na afloop een fles wijn gekregen. Je vraagt je af of dat allemaal kan voor die prijs. Zeker een aanrader!

Uitstekend

Peter
3-5-2017

Prettige ontvangst, prima kamers. Alles netjes en schoon. Je kon 's avonds ook nog wat drinken in de bar. Mooie locatie om te wandelen. Je bent zo in Winterberg zelf.

Ontbijt was verbazingwekkend uitgebreid en lekker. Kortom een aanrader!!!

Prima plek in winter en zomer

Silvia
22-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij zijn hier terecht gekomen omdat heel Winterberg vol zat afgelopen weekend. Maar helemaal prima!! Je zit zo in Winterberg. Leuke bed and breakfast. Heel vriendelijke Nederlandse eigenaresse. Ontbijt super.

Een paar heerlijke dagen

Jan Kaarsgaren
6-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Met vrienden hebben mijn vrouw en ik twee nachten doorgebracht in deze prima B&B. Wij zijn allen zeer te spreken over de uitstekende verzorging, de accommodatie met barretje en speelkelder met poolbiljart, het heerlijke ontbijt en de prachtige omgeving. Heerlijk gewandeld en de afstand naar de pistes in Winterberg is klein. Voor een paar dagen Sauerland zeer aan te bevelen!

We hebben een aantal aanbieders voor Am Knittenberg voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Am Knittenberg in Winterberg-Elkeringhausen (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Am Knittenberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.