Bed and Breakfast Am Knittenberg

Kleine hotelsWeer vandaag2°-3°
Bed and Breakfast Am Knittenberg
9,3

• Ligging t.o.v. pistes8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Am Knittenberg voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast Am Knittenberg in het Nederlands

Meer dan goed ;-)

Gerard
9-11-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wilt U even helemaal niks? Rust, ruimte en genieten van de prachtige omgeving? Dan is dit het juiste adres.

Gastvrije ontvangst door de vriendelijke beheerster met haar zoontje, op de parkeerplaats, waar zij aan het genieten waren van de paddenstoelen.

Het bed rook een en al naar frisheid net zoals de mooie ruime lichte maar vooral schone kamer en toiletruimte.

Het uitgebreide ontbijt was uitstekend! en de koffie heerlijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Am Knittenberg in Winterberg-Elkeringhausen (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Am Knittenberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.