Bed and Breakfast Am Knittenberg

3 reviews over Bed and Breakfast Am Knittenberg in het Nederlands

De gastvrijheid viel tegen..jammer

Carla Pietersma
13-5-2015

Bij aankomst geen koffie met cake...fijne kamer ,heel schone badkamer. En jammer dat de tweede dag na terugkomst na wandelen.. op onze kamer het bed niet was op gemaakt de handdoeken niet waren verschoond...moesten wij ons nog ff de volgende dag behelpen met de handdoeken die wij al gebruikt hadden..bahh ..

Gereisd anders in Mon May 11 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

2 dagen Sauerland bij Am Knittenberg

Sonja Meershoek
8-9-2013

het was heerlijk binnenkomen bij een gastvrij huis . Marleen en Corno twee schatten die er alles aan doen om het je naar je zin te maken .. de kamers en bed waren prima .. badkamer heerlijk met inloopdouche..ontbijt was prima ..alles wat je wilt is er...het uitzicht vanuit je kamer is prachtig! zeker weer een keer naar toe...

Gereisd anders in Wed Aug 21 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldige Bed and Breakfast

Elly
8-6-2013
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Eenvoudige maar supernette bed and breakfast, de kamers zijn eenvoudig, en de schoonmaak verdient een vette pluim. Zelfs matras- en kussenbeschermers worden hier gebruikt, zodat de hygiene hoog in het vaandel staat, ook de badkamer is superschoon, kortom de gastheer Corno en gastvrouw Marleen zorgen ervoor dat het je aan niets ontbreekt. Het ontbijtbuffet is eenvoudig maar zeker aan te bevelen en de koffie van Corno is geweldig. Zeker voor herhaling vatbaar, ga dan ook eind van de maand weer terug naar dit geweldige Bed and Breakfast.

Gereisd anders in juni 2013

We hebben een aantal aanbieders voor Am Knittenberg voor je op een rij gezet:

Bed and Breakfast info

• De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • VerzorgingLogies-ontbijt

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportSurfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis
  • WintersportSki tours, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Am Knittenberg in Winterberg-Elkeringhausen (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Am Knittenberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.